רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

הפרסום בבלוג "בעולמם של חרדים" עובד! בעקבות התלונות הרבות הקימה עיריית בית שמש מערך טלפוני, דרכו יוכלו התושבים לברר אם הם ביתרת זכות. מס' הטלפון הוא 1-700-500-521 שלוחה

מאת איש בית שמש

כנראה שהבלוג הזה הוא אפקטיבי בצורה מרשימה.

הפרסום בבלוג עזר, ובעקבות התלונות הרבות של תושבים שנמצאים ביתרת זכות ואינם מודעים לכך בכלל, החליטה העירייה להקים מערך טלפוני ייעודי, דרכו יוכל כל אזרח לברר אם הוא ביתרת זכות, ובדרך בה יוכל לקבל את כספו חזרה, או לקזזו עם יתרת החובה שבחשבונו.

ניתן לברר הן על יתרת זכות בנכס בו הוא מתגורר עתה, והן על יתרת זכות בנכסים בהם התגורר בעבר.

צריך להתקשר ולא לתת שימרחו אותך, אלא לצאת ברור עם כל הפרטים.

מס' הטלפון הייעודי הוא 1-700-500-521 שלוחה 3

2 תגובות:

  1. שטויות זה לא מספר חדש אני אישית ביררתי ע"י השלוחה הזאת כבר לפני חצי שנה
    את יתרת הזכות וענו לי בלי לעורר בעיות

    השבמחק
  2. צר לי לאכזב...
    זו הכתובת הטלפונית כבר מס רב של שנים!!!!
    אם הייתי יכול הייתי מצרף דף ארנונה מלפני 5 שנים לפחות ואולי אף יותר :)
    מקווה ששאר הדברים באתר יותר נכונים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.