רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

הגמר הגדול בריאליטי החרדי – פגיעה בקשיש בן 100

מאת עקיבא וויינגרטן



לנו החרדים אין תוכניות טלוויזיה משלנו, לא ספורט, ובכלל בסל התרבות אנחנו כמעט ולא נכללים, אבל ברוך ה' לא אלמן ישראל, והקב"ה ברוב חסדו וטובו הדואג לכל בריותיו מארגן לנו אקשן תוצרת שחור לבן מידי תקופה.
ל'ריאליטי החרדי' יש כללים ברורים, זר לא יבין זאת, אין מנחה מאופר, אין הצבעות באסמסים, ע"פ רוב זה יכלול רבנים משני צידי המתרס, תלמידים נלהבים הבטוחים שכל מעשיהם רק מגדילה את קרנה של תורתנו הק', ואתרי צילום ביזארים מאוד, התמונות שההפקה תוציא לקהל תהיה ברזלוציה נמוכה, כזו שנותנת לכל צד את האפשרות לפרשן אותה כאוות נפשו. התמונות המפלילות כמובן לא יתפרסמו בעיתונים המפלגתיים היומיים רק באתרי האינטרנט השונים ובקבוצות הוואטסאפ, אבל הקרב על דעת הקהל יכלול מאמרי דעה חריפים מכל צד עם כותרות מקופסת ה'ההלם, תדהמה וזעזוע', אותה קופסה שמונחת בכספת בחדר העורך שעושים בה שימוש רק כשהרייטינג יורד.
תקופת הבחירות זה תמיד מועד רגיש, מישהו חייב לצאת נגד מישהו, לפסול, לקלל, לברך, לנפנף בדעת תורה, אזי כל צד מתבצר בעמדתו כחומה בצורה, תנסה לגייס כמה שיותר תמיכה רבנית, ואז תחל ההסתערות על הקול הבוחר, הפעם זכינו (שוב) ל'עונת הליטאים', והמשחק, במגרש הביתי שלהם, בני ברק, מודיעין עילית, וירושלים.
במקביל לעונה הקיימת, תמיד יתקיימו עוד פרקים מעונות קודמות במקומות נוספים, בסאטמר ובאבוב עוד לא השלימו, הפילוג הפנים ש"סי ממשיך להעמיק, אבל נדמה שיש קונצנזוס כללי שאין מלכות נוגעת בחברתה אפילו כמלוא נימה, כולם מניחים את נשקיהם וימתינו לעונת המלפפונים הבאה בשביל לחדש את הצילומים. כך למשל נתנו בשקט בשקט למפלגה על טהרת הנשים לרוץ בעיר שכולה חרדית, אלעד. כי כאמור, עכשיו הרייטינג על הליטאים.
סיכום עונה:
הליטאים משני הצדדים נתנו פייט רציני, האוהדים משני הפלגים מרוצים ובו זמנית לא, הירושלמים אולי מקוללים אבל הביאו הרבה קולות בס"ה, הבני ברקים לעומת זאת מעודדים שעכשיו יריביהם יהיו מנודים ושכולם איתם. עד לעונה הבאה כמובן, אז הכל עוד פתוח. לגמר הגדול דאגו להביא משהו שכנראה עוד לא נעשה בתולדות הריאליטי, פגיעה פיזית בקשיש בן מאה. אני בטוח שהמפרסמים מאוד מרוצים מהתוצאה. כי הרייטינג מרקיע שחקים.
להתראות בעונה הבאה!

ולמען הסר ספק, למותר לציין שהנ"ל נכתב בהומור שחור משחור על המצב העגום והמחפיר, ופגיעה פיזית בקשישים הינה מעשה מתועב ונבזה, ללא הבדל דת גזע או מין, ק"ו בן בנו של ק"ו אם מדובר ביהודי, ת"ח, שרבים רואים בו מנהיג הדור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.