רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

12 שנים אחרי פטירת הרב שך הכל קורס כמגדל קלפים

מאת  תלמיד פוניבז'
 
כשזעקתי לפני 25 שנים הרב שך מוליך שולל את כל עולם התורה בשביל אגו מנופח בשביל שנאתו של גדולי הדור מו"ר מרן פאר הדור הגר"ד פוברסקי ומרן הגר"ד לנדו, רצו להרוג אותי. כשטענתי שכל המחלוקת של הרב שך נגד החסידים וחב"ד היה בשביל לאחד את כולם סביבו לעגו לי, זעקתי (ולא מפי אלא מפי מה ששמעתי מאדירי התורה) שכל המחלוקות של הרב שך זה בגלל המידות המושחתות שלו שינק מהמזרחי ואין לכך דבר וחצי דבר עם תורה. כיום זוכים לראות שכל טענותי צודקות. אותה חבורה מטורפת שקוראת לעצמה ממשיכי דרכו של בעל האבי עזרי מוכנים להחריב את כל עולם התורה בשביל חתיכת כבוד מדומה. אין כבוד התורה אין גדולי ישראל אין כלום הכל נמחק. אפילו על חב"ד שתמיד הקפידו לכתוב נגד ה"כת המשיחית" הם הפסיקו לכתוב מרוב להיטות ושנאה לגדולי הדור. 

היום כולם רואים שכל מה שאמר עליהם ר' דוד הכל אמת ונכון. ורואים שכל המחלוקת שעשה הרב שך בישיבה ושנאתו לגדולי הדור היה בגלל שרצה להשתלט על עולם התורה והקים לעצמו במות עיתונים ומפלגות משגעון גדלות ואמר מי שאמר שהרב שך היה משוגע כמו כל מיני מנהיגים שקמו באירופה וד"ל. 12 שנים אחרי מותו ורואים איך הכל קורס כמגדל קלפים מה נשאר ממורשת המפוארת של הרב שך שנאה וביזוי גדולי הדור. כשאותה קבוצה הזויה תשתטח על קברו של הרב שך ותפציץ אותנו בסיפורים נוסח פטרוב, נדע שאותה קבוצה נקלית פרשה מהיהדות הנאמנה ודינה ככת לכל דבר. ברוך שפטרנו  מהכת המשיכיסטית

5 תגובות:

  1. מידות מושחתות שינק מהמזרחי??
    נו באמת...

    השבמחק
  2. איך הרב שך הצליח לפעור פה כזה ענק שמסוגל לבלוע לוויתן שלם???

    השבמחק
    תשובות
    1. עם תאוות גדלות כמו של שך הוא מסוגל לקנח בפיל ולצעוק תנו לי שפנים וחזירים

      מחק
  3. אני לא חסיד של הרב שך ולא מתלמידיו. ולא של שאר הגדולים שאתה מדבר עליהם סרה.
    אתה יכול להגדיר אותי כחילוני לצורך העניין אבל גם כאדם חילוני אני מכבד גדולי תורה.

    אבל מעיון קצר בבלוג שלך כדאי לך להסתכל במראה ולבדוק את המידות שלך לפני שאתה מדבר על המידות של גדולים ממך.

    השבמחק
  4. רק רגע !

    הרב שך "ינק מידות מושחתות מהמזרחי" - ו"חבורת המטורפים" הנוהה אחריו -
    מנין ינקו הם את טירופם ? מן העמל בתורה ?

    אתה מסתבך - "תלמיד פוניבז" - אינך מכבד תלמידי חכמים. הגרועים שב"חילונים"

    נותנים יותר כבוד לתורה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.