רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 9 באוקטובר 2013

כך סחט דרעי את מרן: אושיב שלש מבניך בבית הכלא אם לא אחזור לראשות ש"ס

מאת ש"סניק
 
כעת מתברר כיצד התעלל המנוול אריה דרעי במרן מלכא זצוק"ל פחות משנה לפני פטירתו. דרעי העביר איום מפורש לרב עובדיה שלשה מבניך יישבו בכלא אם לא אחזור. דרעי הסביר שמדובר בפקדון ויש לו חלק בהקמת ש"ס ויותר מכך וכי מדובר בגזילה אם לא יוחזר. דרעי גם ניפק הוכחות שיש לו כדי שיבינו שהוא יממש את איומו והבטיח מערכת בחירות מלוכלכת שש"ס תעלם מהמפה הפוליטית. הביא גם את הטיפש שלום כהן האיש הגס ונאלח הזה כדי שיסביר שהולך להיות פילוג בתנועה ולהסביר למה אלי ישי הרס את התנועה. מרן בכה ואמר אין לי ברירה אלא להחזיר את דרעי, אני לא רוצה שבגללי ייהרס כל המפעל של החינוך התורני.
 
זה הסוד הגלוי מה עשה דרעי ימ"ש וזכרו למרן קודש הקדשים.
מחה תמחה את זכרו של דרעי מתחת לפני האדמה. דרעי הנקמה על מה שעשית למרן כל השנים בוא תבוא.

4 תגובות:

  1. א ללכלך זה הכי קל בעולם . ראיות מוצקות בבקשה ב לא להתבטאת בלשון גסה יא זבל מנוול אם אתה מלא כעסים לך לחדר כושר ותתעמל חזק

    השבמחק
  2. כמה שטויות אפשר להגיד. המסך סובל הכל. בשנת 84 מעטים מאוד ידעו מי זה עובדיה יוסף. ודאי שלא מבין החוזרים בתשובה. הוא הגיע לישיבת אור שמח לקושש קולות והגיעו לשמוע אותו כעשרים אנשים מתוך כמאתיים תלמידים שהיו אז, כולל אמריקאים. ראש הישיבה הגיע אף הוא לכבד, אולי להשגיח. וזהוא. אף מגיד שעור כלום.

    ללא הפוליטיקה ודרעי מי היה מכיר אותו. אז קצת הכרת הטוב. מצא מין את מינו וניעור. הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו.

    מאחר שהשם זימן לי להתקרב לצדיקי אמת, בעלי רוח הקודש, צנועים וענווים, ולא מצאתי ברב עובדיה אף קמצוץ מאלה, לא נותר אלא להסיק שהלך הזרזיר דרעי אצל וכו'

    ואם על דרעי, גנב מורשע, פסק המרן שהוא טהור, מי יודע עוד כמה שרצים הכשיר, חלק מהם אולי בא אל קרבינו כשהתפתינו לאכול הכשר בית יוסף.

    אז דרעי בא ואמר לו: אני עשיתיך ויצרתיך וניפחתיך. העשרתי את בניך ועשיתים גבירי עולם. ואני נותרתי עני ואביון. אז בבקשה, הב לי את ליטרת הבשר שמגיעה לי.

    יאלללה ספרדים בכינים כמו פלסטינאים. התבוננו במציאות והפנימו. הרב עובדיה ודרעי זו אותה הגברת בשינוי הכותרת.

    השבמחק
    תשובות
    1. כולם אמרו זה צהובון ואני נהניתי לקרוא כתבות ואפילו האמנתי לחלק.
      תמשיך להתבטא ככה ויש לך מינוס 10 מיליון כמו שבאו ככה ילכו.
      אינני מחובבי דרעי אבל יש גבול וצורה אנחנו לא בשוק. תעלה תרמה!!!
      חבל בנית משהו יפה...

      מחק
  3. שסניק כותב כך על חכם שלום כהן???????. פרא אדם שכמוך אפיקורוס! של נעליך! פושע נאלח! אתה בא למכור לנו דעת תורה? שפן מנוול מוכה שחין

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.