רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 באוקטובר 2013

קול קורא

רבים מתושבי הרובעים החרדיים פנו אל תנועת "קול הלב" בשאלה מדוע אינם מכניסים ידיעות לעיתונות החרדית על כל פועלו העצום של הגאון הרב אברהם בן חמו שליט"א באשדוד בכלל ובציבור החרדי בפרט כפי שמפרסמים כולם ?
והנה לתדהמתם בדקו ומצאו כי יש הוראה מפורשת חד משמעית של יו"ר ש"ס עמרם ארמונד כנפו העבריין שלא להכניס שום ידיעה הקשורה בכל דרך להרה"ג אברהם בן חמו ולמוסדותיו ולתנועת קול הלב, ועומד ומאיים עליהם כי אם לא ישמעו להוראתו יפעל בכל כוחו למנוע מהם את כל פרסומי העיריה ושלוחותיה ומפחדים הם מאכזריותו ומזרועו הארוכה.
על כך אנו רבני העיר אברכי הכוללים ובני התורה באשדוד לא נשקוט ונפעל כולנו יחדיו להעביר ממשלת זדון מן הארץ...
ובאשר לעבריין הנזכר שהכל מכירים בו כי ידוע הוא לשמצה ומכריזים כולנו בקול גדול  "שקץ תשקצנו ותעב תתעבנו ..... כי מוקש הוא לנו..." וחובה מוטלת על כל בן תורה ועל כל איש ואיש לכתת רגליהם ולסובב בחוצות העיר לעלות לבית בית וליידע את הציבור על מעשיו הרעים המתועבים ועל חילול השם הגדול שנוצר מכך .
וזאת למודעי כי כל מי שמצביע לתנועת ש"ס באשדוד עליו לדעת באופן ברור שמביא הוא כליה וחורבן על התורה ולומדיה וכמוהו ככופר בתורה ולכן איסור גמור הוא בתכלית האיסור להצביע עבור עמרם כנפו .
בברכת "והסירותי מחלה מקרבך..."    
מתנועת "קול הלב" נמסר כי בימים הקרובים תצא חוברת הסברה לציבור בה יובהרו לתושבים מהם זכויותיהם על פי חוק ומה ביכולתם לתקן ולפעול למען עצמם ויועלו בה נקודות בסיסיות על המצב העגום בו הם חיים ובכוונתם לחשוף את הציבור אל המידע הרגיש אשר מסתירים מהם ביד זדונית ומכוונת...  

רבני העיר אברכי הכוללים ובני התורה באשדוד

2 תגובות:

  1. תגיד, לא נמאס לך? אין לך בשביל מה לחיות רק השנאה? תשתחרר קצת ותכתוב ברמה נורמלית. בצורה שבה אתה כותב היום אין שום אמינות רק פריקת תסכולים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תסכולים? העיר אשדוד כולה מתוסכלת מהעבריין כנפו ור חיים הצדיק עוד כותב דברים קלים הרי כל בעל מוסד תורני באשדוד יכול לספק לו חומר לשנה של כתיבה רק חבל שהם חוששים להעלות דברים על הכתב ולפרסמם
      בכל אופן ר חיים יישר כח על שאתה תובע את עלבונם של רבני אשדוד וכל עולם התורה של אשדוד !

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.