רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 באוקטובר 2013

נאום הנצחון שהיה בכיסו של אריה דרעי לפני סגירת הקלפיות באלעד ומדוע לא התפטר

מאת אלעדי

מורי ורבותי תושבי אלעד. ערב טוב חברים יקרים. כבר שבוע שאני מסתובב עם מכתב התפטרות בכיס למקרה שחס וחלילה ויקטור לא היה לוקח את הראשות. אבל מורי ורבותי, זה לא בזכותי הניצחון, רק בזכות מרן. היום כולם רואים שמה שאמרתי בעצרת ביום ראשון שבאתי לאלעד היא אמת ויציב. רבינו עובדיה חי, רבינו עובדיה לא מת. אני מבקש מכל הקהל לעמוד יחד ולהכריז לכבוד מרן זכר צדיק וקדוש לברכה. רבינו עובדיה חי. רבינו עובדיה חי. רבינו עובדיה חי.
 
מי היה מאמין שויקטור ינצח. מה לא אמרו עליו, מה לא השמיצו אותו. כמה יועצי אחיתופל עוד אמרו לי בתחילת הדרך שלא להעמיד מועמד ולהתפשר עם האשכנזים, אבל אני כיו"ר ש"ס שמחזיר את העטרה ליושנה, לא הסכמתי לוותר על הכבוד הספרדי.
 
ישראל פרוש ניסה להטעות את הספרדים וניכס לעצמו את השיר אל תירא ישראל אל תירא כי גור אריה הלא אתה.  לשמחתנו הרבה הגימיק לא עבד לו. ניסיון ההטעיה החמור  לקחת את השיר שאיתו שרו לי בשאגת אריה ובכניסה לכלא, היה מבחינתי חמור הרבה יותר מכל מסכת ההשמצות, כי היה כאן ניסיון לגנוב את ליבם של הספרדים התמימים.
 
אחרי הפטירה של מרן, שכולכם ראיתי באיזה צער נורא הייתי בהלויה וכמה דמעות שפכתי כמיים,, חשבתי לעצמי אולי כדאי להסיר את המועמדות. מי אמר שויקטור יצליח. אבל אחרי שראיתי את הכבוד שעשו למרן. את המיליון איש שליוו את מרן, הבנתי שגל אהדה אדיר שוטף את הארץ ושום בגידה של משפחת פרוש לא תכבה את האהבה שיש למרן באלעד.
 
רבותי תושבי אלעד, כפי שידוע לכם מרן רבינו עובדיה ציווה עלי להריץ את משה ליאון בירושלים, רק לצערנו מרן לא הספיק לחתום ולא הספיק לקבל את משה ליאון כי כבר נכנס לבית חולים, אבל כפי שציוונו מרן הרצנו את משה ליאון, וכפי שאמרתי לכם בתחילת הדרשה, שהפעם הכנתי שני מכתבי פיטורים אחד אם אני יפסיד באלעד והשני במקרה שחלילה אני יפסיד בירושלים. בעצם זה לא היה הפסד שלי, זה היה הפסד כולו של מרן, אבל מורי ורבותי היום שוב ראינו מה הפירוש של חז"ל צדיקים לא מתים ורבינו עובדיה חי. גם בירושלים הבאנו לניצחון של משה ליאון בחסדי השם יתברך. וכולנו יודעים כמה נחת רוח יש כעת למרן מהצעד הזה.
 
אני מאד מצטער לעזוב את החוגגים בשעה שמחה כזאת אבל הרגע קבלתי טלפון מידידי איווט ליברמן וממשה ליאון שאני חייב לבוא למסיבת הניצון בגן הפעמונים. אני רק רוצה לסיים רזי ברקאי אמר שהייתי חלק מהקומבינה, אז מה שיש לי כעת לומר לרזי ולכל כלי התקשורת שהספידו את הקומבינה "תאכלו את הכובע." אז לילה טוב והרבה שמחה ובמיוחד לויקטור קריספל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.