רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

השבאב של בני ברק בעצת המחנה החרדי בליכוד הצביעו 'עץ' העדיפו את המחבלים

לא תאמינו מי הם הלוחמים הכי גדולים למען המחבלים ו'עץ' השאבאב של בני ברק אלו שאינם בישיבות מי שמהווים מטרד קשה בבני ברק אלו התגייסו בכל כוחם למען המחבלים בבני ברק, מפני שחבריהם השבבניקים במקומות אחרים אף הם מצביעים 'עץ', מדובר בנאמני מפלגת המחבלים

מעטים יודעים כי צעירי המחבלים זה אוסף שבבניקים גדול, בישיבות שלהם התקבצו ובאו כל מי שלא קיבלו בישיבות אחרות, מדובר במי שהם הזבל של הישיבות, אלו עבדו בכל כוחם למען המחבלים ועץ, הם ביקשו להלחם ב'דעת תורה' ב'גדולי התורה' בבחינת עם הארץ מי יתן לי תלמיד חכם ואנשכנו כנחש, הם לא יכולים לסבול את הרב שטיינמן הוא הסממן הכי גרוע מבחינתם, הם צריכים 'מחבלים' מי שאצלם אתה לא צריך ללמוד לא צריך לדעת ואף לא צריך לקייםמצוות, מה שאתה צריך זה להיות נאמן למפלגה ולהשתתף בהפגנות אסיפות ומחאות של המחבלים למלא את הכסאות הריקים

כשאני רואה מי הם אוהדי המחבלים, אין לי מה שמשכנע אותי יותר עד כמה מאושרים כל מי שנמנים על הבני תורה האמיתיים שהעדיפו את הרב שטיינמן על פני המחבלים

תגובה 1:

  1. אני גר בהר נוף ויש לנו שכנה אשה ספרדיה מסכנה
    יום אחד היא נכנסה אילינו הביתה בוכיה שהיום זרקו את הבן שלה מהישיבה השלישית כבר ואף אחד לא רוצה לקבל אותו יותר והוא מתחיל להסתובב ברחובות אמרתי לה תרשמי אותו בפונוביז והיא התחילה לבכות אתה צוחק על הצרות שלי אמרתי לי בשיא הרצינות תנסי בפונוביז של שמוליק מרקוביץ שם מקבלים את כולם אחרי שבוע היא חזרה אלי לא תאמין אבל באמת קבלו אותו

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.