רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

אריה דרעי חזר לש״ס ב א׳ חשון - הרב עובדיה נפטר שנה אחרי ג ׳ חשון - האם זה אומר משהוא ? דרעי בשנה כבש את ש״ס תרתי משמע ?

מסתמן שהירושה חולקה כבר. הרב יצחק קיבל את הגלימה, הרב דוד את הקללות והצעקות, הרב אברהם את הבכי, והרב משה את ההכשר. מעניין מי יקבל את ההתמדה והבקיאות?

סקופ: כרגע נצפה הרב אמנון יצחק על מסוק מעל לעצרת מרן וסופר את הקהל..

דעו לכם שאלי ישי הוא הבן אדם ה11 שנפטר חי
הוא כזה צדיק כמו רבי יהושע בן חנניה שנפטר חי
על ידי נשיא מועצת החכמים אריה דרעי!

וואלה: כחלק מהפקת לקחים לאחר תקיפת בן דהן השבוע בניחום, בנט הוכנס על פי בקשת אנשיו לבית משפ׳ יוסף דרך הכניסה האחורית ולא הגיע לאוהל

השר ישראל כץ הודיע כי כביש 16 שבניתו החלה לאחרונה ויחבר בין מבשרת לכביש בגין בירושלים יקרא על שם מרן הגר"ע יוסף.

מודיעין עילית: המשטרה עיכבה הלילה לחקירה 2 פעילי 'בני תורה' לאחר שגנבו עיתוני 'יתד נאמן' ממוקד החלוקה.

יתד הבוקר: הגרי"ש זצ"ל על הבחירות בקרית ספר: 'אותי מענין הבחירות בקרית ספר כמו הבחירות בקליפורניה, בקרית ספר תעשו כל מה שהרב שטיינמן מצווה'.

דיווח: מרן הגרח קניבסקי שליטא היה בדרכו ללוויה, אך בשל הפקק האדיר, נאלץ לפרסס.

לפחות תשעה מתוך 120 חברי הכנסת התנסו בעבר בסמים קלים, בהקשר למנהיגי המפלגות יאיר לפיד מ"יש עתיד", ושלי יחימוביץ' מהעבודה. חברי הכנסת שהודו בכך הם:
 אבישי ברוורמן, איתן כבל, מיקי רוזנטל וסתיו שפיר ממפלגת העבודה; עדי קול, יפעת קריב ופנינה תמנו-שטה מיש עתיד; ואילן גילאון ותמר זנדברג ממרצ.

ישיבת דושינסקיא מעבירה כעת את כל ה400 הבחורים באוטובוסים  לבית שמש בשל מיקום הישיבה ליד העצרת - במילים פשוטות בורחים מהעצרת של מרן

מתברר כי לא רק ראשי הישיבות ורבני הקהילות עוברים מסע טרור והטרדות מאנשי נצח בימים האחרונים עוברים פעילי דגל התורה טרור והטרדות ולא זו בלבד בריוני נצח משחיתים מכל הבא ליד בתמונה רואים אחד מבריוני נצח שהיכה ילדים המודיעין עילית (הילד המוכה עדיין שוכב על הארץ)כמו"כ השחיתו קבוצת הקלגסים האלו עיתוני יתד נאמן.

בשעת ניחום השר בנט, ישב הרב דוד יוסף עם רבה של קהילת פנמה ונשיא הקהילה ואמר להם: ללא שהייתי מכבד את אחי הרה"ר יצחק יוסף הייתי צועק על בנט.

דרמה: לאחר שבנו של הגר"ע יוסף זצ"ל הגאון  הרב משה יוסף התעקש כי אלי ישי יהיה אחד הנואמים בעצרת הערב ואף איים לא להגיע באם זה לא יקרה. החליט אריה דרעי לתת לישי לנאום נאום קצר לקראת סוף האירוע...

המפתיע של הבחירות ביום שאחרי - מנחם זיידה ראש העיר של ביתר - אני אוהב לראות את פרוש מתקוטט עם דרעי באלעד ומתגרה במפלגתו מפלגת הבית - אגודת ישראל בבי"ש - את ביתר הוא לבנתיים משאיר לי על צלחת של זהב

בראיון עם ברקת ב'בחדרי חרדים' הוא נשאל עם איזה קהילות חרדיות הוא כבר סגר, הגיב שאין סגירה עם אף קהילה. שרי רוט: אתה יודע היכן זה היימישע עסין? מרכז חסידות סלונים? ברקת לא ידע לענות לשאלות. 

אליוביץ ברוטרניק: הגרי"ב וואזנר נפצע קלות בעת ההנחת אבן הפינה של סאטמר בשכונת סטמפורד היל לאחר שאבן כבדה נפלה על רגלו, מטופל כעת באמבולנס במקום.

וואלה: כחלק מהפקת לקחים לאחר תקיפת בן דהן השבוע בניחום, בנט הוכנס על פי בקשת אנשיו לבית משפ׳ יוסף דרך הכניסה האחורית ולא הגיע לאוהל

מתברר כי לא רק ראשי הישיבות ורבני הקהילות עוברים מסע טרור והטרדות מאנשי נצח בימים האחרונים עוברים פעילי דגל התורה טרור והטרדות ולא זו בלבד בריוני נצח משחיתים מכל הבא ליד בתמונה רואים אחד מבריוני נצח שהיכה ילדים המודיעין עילית (הילד המוכה עדיין שוכב על הארץ)כמו"כ השחיתו קבוצת הקלגסים האלו עיתוני יתד נאמן.

הקול הקורא למועמד בירושלים,הנוסח מהווה מכה לליאון ולפיו יצביע כל אחד "לפי הוראת רבותיו".הנוסח "למועמד החרדי ביותר" נגנז בשל מועמדות אפשטיין.

הגרי״מ וואזנער נפצע קלות בעת ההנחת אבן הפינה של סאטמער בשכונת סטמפורד העל לאחר שאבן כבדה נפלה על רגלו - אמבולנס של הצלה הגיעו לפנותו לבית החולים אך הוא מסרב להתפנות וכעת מקבל טיפול ראשוני בתוך האמבולנס.

הרב עמאר בנאומו, בירך אחד אחד, את בניו של מרן הגר"ע יוסף, ראשון שבהם מחותנו הראשון לציון הגר"י יוסף. בנאומו, אמר כי "הרב עובדיה יוסף הצליח לרומם את העם, גידל את הדור, נשא אותו על כתפיו, ואלמלא הוא חס ושלום הייתה משתכחת תורה מישראל".

'המודיע' ו'המבשר' פורסם הקול קורא של המועצת האגודאית. בניגוד להבטחות שקיבל ליאון על תמיכת כל המגזר החרדי, הנוסח התקדימי: "במקום שאין מועמד מוסכם על אגו"י יש לפעול ולהצביע כל אחד כפי הוראת רבותיו" 

גירא: דרמה של ממש בבחירות לראשות העיר ירושלים: מועצת גדולי התורה של אגודה אינה תומכת בליאון: "כל אחד יפעל ויצביע כפי הוראת רבותיו". בעניין בית שמש, הנוסח: "אך ורק לרשימת אגודת ישראל-ג,--או עבור כל מסגרת שאגודת ישראל משולבת בכל עיר ועיר, וחלילה מלהיות פורש מהציבור". 

ש"ס: הרב דוד יוסף מונה למנהיג ש"ס בפועל יחד עם דרעי. אלי ישי יפעל לצירופו של הרב עמאר למועצת--החכמים כדי לשמור את האחדות. 

עוד בבית שמש: יו"ר טוב בעיר, אהרן סלומון בראיון: הדירו אותנו 5 שנים אמרו שאנחנו לא חרדים, אנחנו כאן להגדיל את כוחינו, נקבל את כל התיקים שקשורים לחרדים ולרווחה

יהודית יוסף: עכשיו לא צריך פרוטקציה כדי להגיע למרן
בהודעת "וואטסאפ" ששלחה כלתו של הרב עובדיה יוסף לחבריה המנחמים אותה הודתה יוסף על הניחומים וכתבה: "הגעגועים קשים מנשוא"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.