רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 באוקטובר 2013

חברים עונים לשמואל חיים פפנהיים

                                                                                                                                                         כ' חשון

              חרדי נגד ראש העיר החרדישמואל חיים פפנהיים, איש העדה החרדית המתגורר בשנים האחרונות בבית שמש, כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא מתכונן לעזוב את העיר בעקבות בחירתו של משה אבוטבול.
פפנהיים, טוען לאי מקצועיות של אבוטבול, ומבקר את הגישה החרדית שהעדיפה ראש עיר מ'אנ"ש'. אודה ולא אכחיש" פתח פפנהיים, "אני מאוכזב מהתוצאות בבית-שמש, כאוב, ומתכונן לעזוב את העיר. אין תקנה לעיר הזאת תחת שלטונו של אבוטבול".
פפנהיים הוסיף: "חבל שהציבור מעדיף את המגדרי-מגזרי, תחושת האנ"ש, פון אונזערע, כאשר הוא הוכיח שאינו ראוי, אינו מקצועי ומוביל לכיוונים לא טובים "(כיכר השבת – יט חשון)

תשובה לשמואל חיים

שמואל חיים ידידי היקר

צר לי שאתה חושב לעזוב, שונאיך ובראשם שלמה הירש ודוד ברזל לא יערכו מסיבה, אבל יכולים לסמן  V המשימה הושלמה! הצלחנו! הבחירה בידים שלך, אף אחד לא ביקש ממך להילחם, היית אמיץ, החלטת להילחם, משדי הקרב לא בורחים!

לגופו של עניין: במדינת ישראל 2013 לא נותנים לחרדי לבנות בית, החילונים והדתיים לאומים בונים בכל הארץ וגם בהתנחלויות, ולחרדים אין כלום, ביתר, מודיעין עילית וחלק מירושלים נמצאים מעבר לקו הירוק, כל בניה צריכה לקבל אישור מראש הממשלה ונשיא ארה"ב, בירושלים, בני ברק ואלעד כמעט ואין שטחי בנייה נוספים.
 רק תיזכר לפני שנה מה עשו לחרדים שתיכננו לבנות את חריש ששנים המדינה לא מצליחה לשווק, המקום היחיד שעדיין התאפשר לחרדים לבנות – ולא דיברתי על מחירים כי הכל יקר- זה בית שמש, אך לפחות יש שטחי בנייה, ואיכשהו עוד אפשר למצוא קורת גג.
 האמת שלא בחרנו באבוטבול בגלל שחיפשנו מקצועיות או אונזערע כמו שהגדרת, כבר היינו בפרשה שלושה פעמים, לא הלכנו עם אנ"ש, סמכנו על דני וקנין לפני 14 שנה, ורק תיזכר בפרשת "שחר" ובכל התנהגותו לציבור החרדי.
לפני עשר שנים הלכנו כמעט בעיניים עצומות אחרי נתן שטרית, קצין אלמוני שהשתחרר והבטיח לציבור החרדי הרים וגבעות, הוא קיבל כמעט את כל הקולות של ציבור החרדי, אם קהילות העדה החרדית שאתה ייצגת היו בוחרים, הוא היה נבחר, משהפסיד אכלנו מרורים עוד חמש שנים אצל דני וקנין, ונתן נהיה אחד מראשי הלוחמים נגד הציבור החרדי ומיוזמי "אמנת נחם".
בחירות שעברו, לפני חמש שנים בחרנו באבוטבול, חסידי גור הלכו עם שלום לרנר נציג המפד"ל, שלום הבטיח בנייה לחרדים וכו', ושוב, מששלום הפסיד לאבוטבול, הפך עורו, יותר נכון הוריד את המסיכה וגילה את פרצופו האמיתי, נלחם נגד כל בנייה לחרדים, הוביל את המאבק והבג"צים, הסית בכל הזדמנות נגד הציבור החרדי.
שבענו! נכון שאבוטבול לא יודע לנהל, נכון שהוא נכנע לכל מיני....  נכון שהעיר מוזנח, הכל נכון! אך זה עדיין לא סיבה להרוס לעצמינו, שלא יהיה לנו היכן לגור, ששוב נצטרך לעמוד כמו עני בפתח אצל נציגיו של בנט ולפיד שהוכיחו את עצמם בדאגתם עבורנו, וזה לא משנה אם זה אלי כהן או שזאת היתה עליזה בלוך שכל כך הערצת, (דרך אגב התנהגותו של בנט ואלי כלפי עליזה, גם לימד אותנו פרק ביושרו של אלי כהן,) במצב כזה, ברור שאבוטבול הוא הרע במיעוטו, משהו מהציונות נדבק בנו "החלטנו לקחת את גורלנו בידינו"
ואם יש את נפשך לתקן את בית שמש, אז בוא נדבר ברור, מי הגורם מספר 1 להתנגדות הגדולה לבנייה החרדים, מי בנה את יאיר לפיד ומפלגתו לפני שנתיים בפרשת "מרגוליס" הרי רוב החרדים בבית שמש הם אנשים מקסימים, אם לא הקומץ שאתה ייצגת אותם, בנית אותם לפני חמש עשרה שנה דרך עיתונך "שומרי חומותייך" אם המשטרה לא היתה עוצרת את הטירוף אין לי מושג איפה היינו היום, תלמידיך מאז הם המזיקים הגדולים כיום, ואם רצונך לתקן, תחשוף אותם כולל מה שהשתיקה יפה להם, ואולי בהמשך יהיה גם לנו אפשרויות ונוכל להתמקד בפן המקצועי.

תודה
חברך הטוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.