רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

הרב מוצפי: מה שקרה להרב שטיינמן הוא תהליך שהתחילו לפני חמש שנים ומכה קשות ברבנים וקובע כי אין בהם יראת שמים

מאת תלמידו של הרב מוצפי

רבינו קודש הקדשים לא תמדי מרשה לעצמו דלבר ככה אבל הפעם עשה זאת אמצר כי אין ברירה הדור צריך לדעת היכן הוא חי, וכך אמר על השאלה בנושא תקיפת הרב שטיינמן, ותקף בחריפות את המהרהרים על דעת מרן הגראי"ל שטיינמן מנהיגי הדור.
"זה לא התחיל אתמול, זה התחיל לפני חמש שנים לפחות, וגם זה לא אלמוני אלא זה "אברך מן השורה", ואני מעיז לומר שיש עוד לפחות עוד כמאה כמוהו, מטורפים, רחוקים מהדת, אין בהם שמץ יראת השם, מסוגלים לכל דבר רע, בטלנים, פרחחים, אין להם רב הגון המכווין אותם, והם הכי מסוכנים לציבור כולו ולעם ישראל".
"הרחוב שלנו היום מלא ממינים כאלה" המשיך הרב מוצפי, "יש חובשי מגבעות, יש עונבי עניבות מצועצעות ויקרות, יש לובשי חליפות שחיתות מפוארות, יש יושבים בלשכות פאר עם ריהוט וכלי מותרות, וחיים על חשבוננו" הרב מוצפי המשיך לתקוף: "הם מבזים בכל דקה תלמידי חכמים וגדולי הדור, ולועגים להם, כולם מכירים את כולם, והמנהיגים בענווה פסולה עוצמים את העיניים ועושים עצמם לא רואים".
לדבריו, "לא נשאר שמץ כבוד לרבנים, ללומדי התורה, למנהיגי הדור, לצדיקים הפרושים מהעולם הזה, המונעים אוכל מעצמם, המדירים שינה מעיניהם ומואסים בתענוגי העולם הזה".
וכאן עבר לאדמורי"ם ולבאבות, הוא לא אוהב את תרבות האדמו"רים והבאבות שהתרחבה בשנים האחרונות, כשהוא מתאר את חייו של אדמו"ר מהזרם החדשני ומנקר העיניים: "חומות אבן גבוהות מקיפים את "טירתו" משל היה קיסר בממלכת הברברים והפרעונים, חסר אמונה ורודף כבוד ושררה, עם הארץ מדאורייתא ומדרבנן, מדברי קבלה ומדברי סופרים, מלא תאוות כרימון יד, מצלמות מקיפות אותו מכל צד, צי מכוניות מפוארות לרשותו, מטוסים פרטיים מלאי צעצועים סביבו, וכל תענוגי עולם הזה, מי יותר ומי פחות, ועדיין רוצה לטרוף כל הרואה סביבו, כי אינו אומר די לתאוותו".
"את כל הרכוש הזה אספו וקיבצו מכספי העניים הישרים והתמימים" כתב הרב מוצפי, "אנשים קשי יום כמוכם, המרוויחים את לחמם בצער ובטורח, ומונעים בר ולחם מטפם, וברוב כסילותם מאמינים בטפשות גמורה שיש בידי רשעים אלה ובעלי תאווה להתפלל בעדם או להושיע אותם, ואתם מאמינים בהם ותולים תקוותכם בהם ונותנים את הפרוטות האחרונות שבכיסם לפרנס את הבריונים שסביבו. וילדיכם נשארים בעירום ובחוסר כל, לא לחם בידם ולא בגד לעורם ולא סמיכה לכסותם, והוא הבאבא או הנקרא בלע"ז "אדמו״ר" כאבן דומם, אילם גמור, פסוק אחד בתנ״ך אינו יודע לומר ללא טעות, הלכה אחת אינו יודע להשיב. דבר תורה הגון ונכון אינו יודע לומר".
"לעומתם" ממשיך הרב מוצפי במונולוג המרתק, "גדולי ישראל האמיתיים העמלים בתורה הקדושה יומם ולילה, חיים ללא לשכה, ללא רכב, ללא שומרי ראש, ללא פאר והדר, ללא ממון וללא שררה, אינם משמיעים קולם וכל מלאכתם בהצנע, ישנים על ספק מיטה ספק דרגש, מתהלכים בין העם, מוסרים נפשם על התורה, מלאים וגדושים תורה ויראת שמים, חן וחסד ורחמים, בוכים על צערם של ישראל, שומעים צעקת הדל ומנסים להושיע, אוהבים כל אחד מישראל, שונאים ממון, ומימיהם אינם מקבלים ולו מתנה פעוטה מאחרים".
דבריו של הרב מוצפי הכו בתדהמה, מפני שנאמרו כאן דברי אמת כואבים מאוד

3 תגובות:

  1. הרב בנציון מוצפי מדוע אתה בכעס עם אחיותך שנים אתה מסוכסך איתם ואם אחיך יהודה ומה על הנכס שלכם ברחוב מיכה בירושלים רק להזכירך 1-800 הידוע הוא של גיסך הרב המקובל הגדול הרב בצרי מנהר השלום וזה שמינת את בנך בעמותת המקוואות הוא מתנדב כמה משכורת הוא מושך כל חודש ?
    העיקר אתה נגד ללכת לבחירות אבל אתה נהנתן ומקושר בלי סוף

    השבמחק
  2. לא יעזור להם לזורקי הסחי, הרב מוצפי מדבר דברי אמת והלוואי ולא ירפה וסוף הכבוד לבוא

    השבמחק
  3. Batzri and his phoney dibukim is certainly from the erev rav and very creul...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.