רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 באוקטובר 2013

ורדיגר מ'טוב' לא עובר את אחוז החסימה כל קול שיתנו לו הוא בזבוז והפסד לציבור החרדי - חלק גדול מתומכיו עברו לתמוך ב'יהדות התורה'

מאת ירושלמי

מפולת אדירה בסיכוי של ורדיגר לעבור את אחוז החסימה. מפלגת טוב של חנוך ורדיגר שהתבססה בעיקר על הליטאים המודרנים וחסידי חב"ד וספרדים מהשוליים נמצאת בהתרסקות לנוכי כנס האלפים של גדולי ישראל במוצאי שבת בתמיר.
 
בעוד שבסוף השבוע  ורדיגר דגדג את אחוז החסימה, הרי הכנס האדיר במוצאי שבת הביא למפולת חסרת תקדים, וורדיגר השלים את המצב שהפעם אין לו סיכוי לעבור את אחוז החסימה, לאור התנודה של הליטאים העובדים בחזרה למפלגת הבית. אלפי הליטאים המודרנים שתכננו להכניס טוב חזרו בהם לנוכח המערכה הכבדה שמנהלים הרב שטיינמן והרב חיים קנייבסקי למען עתיד החינוך הליטאי, וזה מה שהחזיר את הבייתה את הליטאים המודרנים. "לא נוכל להראות את עצמנו יום לאחר הבחירות את הרב שטיינמן בוכה וגדולי ישראל שרויים בצער וזו הסיבה ששינינו את ההחלטה ברגע האחרון", אמר אחד מפעילי טוב שפרש אמש מהמטה.
 
ורדיגר לשם כך מנסה לגייס בשעות האחרונות את האדמו"ר מאמשינוב לטובתו, אבל לא זה מה שיביא להצלתו, וורדיגר הפנים שבסיבוב הזה הוא הפסיד את הבחירות.

5 תגובות:

  1. זהו עוד אחד מהספינים העלובים שמפיצים האינטרסנטיים שמפחדים מכוחה העולה של תנועת "טוב" ברחוב החרדי. ויש להם סיבה טובה לחשוש מיום הבוחר מחר.

    מרבית תומכי "טוב" סולדים מהעסקונה המסואבת של המפלגות החרדיות הקיימות. כך שגם אם "טוב" לא הייתה קיימת, הם לא היו מצביעים לעסקנים הנאלחים ההם.

    השבמחק
  2. ורדיגר מתבסס על ה"מודרנים" של הציבור החרדי, ציבור שמתגאה יותר בסביבתו עלשהוא מצביע ליכוד ולא לאלמוני ורדיגר

    השבמחק
  3. 3 פוסטים רעים על טוב ?
    זה אומר שבאמת העסקונה מפחדת ובלחץ
    ושהסקר על כניסתם לעירייה י-ם הוא נכון ואמיתי
    כספרדי , אברך לשעבר שעובד , אין לי אלטרנטיבה
    בבחירות בחרתי לרב אמסלם , ולא מתחרט לרגע !
    הפעם אני ייבחר רק ב'טוב !

    השבמחק
  4. סוף סוף הפסקתי להתלבט.
    כעת אני יודע, שאני מצביע עבור ורדיגר.

    השבמחק
  5. עכשיו אני יודע שחייבים להצביע טוב

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.