רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

למי פנה הרב אשכנזי בשאלות להרב יוסף או לרבי מליובאוויטש?

מאת חב"דניק

ציטוט: "עוד סיפר הרב אשכנזי כי הוא עצמו, בצעירותו, שאל את הרב יוסף בעניין נתינת שם לאחד מבניו, לאחר שהיו בעניין חילוקי דעות בין הוריו, שכל צד רצה שיינתן השם לילד על שם אביו. הרב הציג לפניו בו במקום את דברי הפוסקים, הנותנים מקום לכל אחד ואחד מהצדדים. הרב אשכנזי הדגיש כי כל מהותו של הרב יוסף היתה התורה, לימודה והפצתה".

כנסו כאן: http://bektzara.blogspot.com/2013/10/blog-post_12.html

למה רבה של כפר חב״ד הרב מרדכי שמואל אשכנזי היה צריך להתייעץ עם הרב עובדיה בזמן שהיה לו את רבו הרבי מליובאויטש? קצת תמוה הסיפור הזה.

אולי זה סתם היה סיפור כדי להתחנף למשפחת יוסף?

3 תגובות:

  1. מה שמעניין בסיפור הזה הוא שכולו המצאה ו/או זלזלול במרן ז"ל
    לפי הסיפור שסופר וגם הודפס בעיתון כפר חב"ד הרי שפסק לו הגר"ע לקרוא לבנו הגדול ע"ש הסבא מצד אמו, ולמרבה הפלא קרא על שם הסבא מצד אביו "מאיר" אשכנזי.
    כך שלא מובן לחלוטין הסיפור
    כנראה כדרכו הרב אשכנזי מזלזל באינטלגנציה של הקוראים והשומעים, וזלזולו בבני עדות המזרח מן המפורסמות הן........
    ולא חשב שמישהו יבדוק את אמיתות הסיפור.....
    ובכלל לפני למעלה מ40 שנה לא בטוח שהוא בכלל הכיר את הרב עובדיה יוסף

    השבמחק
  2. אנונימי, יוצא שהוא פשוט רצה להתחנף למשפחת יוסף אבל לאמיתו של דבר הוא חסיד של הרבי מליובאוויטש ועצתו הוא קיבלץ מה לא מובן פה?

    השבמחק
  3. שטויות, לא נהוג היה שמתייעצים בסוג שאלה שכזו עם הרבי מליובאוויטש, זו שאלה עם אספקט הלכתי והוראת הרבי בכגון דא הייתה לשאול רבנים. גם לא מסתבר שהרב אשכנזי שאל את הרב יוסף בתור הפוסק שלו ורבו המובהק, זו שאלה מעניינת וכנראה דן עליה עם כמה אנשים שהעריך שיכולים בבקיאותם לתרום לו מידע שיעזור לו להחליט.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.