רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 באוקטובר 2013

בחירות פושעות הדיל הצליח חברי 'מועצת הרבנות הראשית' בחרו את עצמם מחדש

מאת איש הרבנות הראשית

עיסקת שודדים כך אני קורא לזה, מפני שזו היתה עיסקת גנבים והפכה לעיסקת שודדים, איימו על כל מי שיכלו ומי שכבר התמודדו רמסו אותם עשו הכל שיכשלו

החברים שסיימו קדנציה בחרו את עצמם לסיבוב שני שפירושו אותה שחיתות תימשך

הרוב החרדי במועצת הרבנות הראשית נותר על כנו ולא נבחרו רבנים צעירים בבחירות שנערכו היום. עשרת הרבנים החברים במועצת הרבנות הראשית ימשיכו בתפקידם, זאת בשל עסקה בין הבית היהודי, ש"ס ויהדות התורה. מועצת הרבנות הראשית אמונה על קבלת החלטות הנוגעות לגיור, כשרות ונישואין.
הרב הראשי דוד לאו על תוצאות הבחירות למועצת הרבנות: אני שמח ומברך על הבחירה המוצלחת ובטוח שבכוחות משותפים נייעל בעז"ה את המערכת ונקדש שם שמים.
סגן השר בן דהן הגיב על תוצאות הבחירות למועצת הרבנות הראשית ואמר: "אני מברך על תוצאות הבחירות, שבנקודת הזמן הנוכחית הן הישג משמעותי עבורנו. ההצלחה נובעת מהאחדות שייצרנו בין המפלגות, שהייתה לא פשוטה אך עמדנו בה.אני מקווה שזה יהיה סימן לבאות, לקראת שיתופי פעולה נוספים."
ואלו התוצאות: התוצאות: אליהו , 94 אליטוב 103 יוסף 71 ערוסי 85 פרץ 78 אלחרר 68 שלוש 56 לוי 35 רוזה 118 רלבג 88 ויס 78 גליקסברג 92 גרוסמן 92

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.