רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

עיתון 'חדש' בבית שמש הוריד את כל המודעות של סיעת 'כח' שהוזמנו לפני כשבוע, סיעת 'כח' הגישה תביעה הערב ע"י עורך דין בסך מאה אלף ש"ח.

דרמה במערכת הבחירות בביתר עילית.
בעקבות הוראות מרנן ורבנן ראש הישיבה מרן הגראיל שטיינמן שליטא
יהודה סופר הודיע רשמית שהוא מוריד את מועמדתו מראשות העיר ולמועצה. והוא מעביר את תמיכתו להרב מאיר רובינשטין ולמפלגת גשס.

השר אורי אורבך לסרוגים: האופן שבו מתנהגים בני הגר"ע בכל הקשור לאבל על מות אביהם מעורר דחייה. לא הלכתי לנחם כי "הרגשתי שאנשים כמוני, מהציונות הדתית, לא רצויים שם, כפי שחשו אחרים על בשרם

בדיון סוער שנערך הבוקר בועדת הפנים על חשד להטיית הבחירות בבית שמש, טוען תושב העיר שנעשה ניסיון לרישום כוזב של תושבים ע"מ להטות את הבחירות לטובת המועמד החרדי. חה"כ אייכלר ומקלב מחו בתוקף.

הגרי"ג אדלשטיין הורה להוריד את כל שלטי הבחירות מחלונות החדרים בישיבה בפונביז'.

תושב צפת נתפס לאחר שנסע בעיר על 125 קמ"ש במקום שמותר 80, במהלך רישום הדו"ח ניסה הנהג לשחד את השוטר ונעצר במקום.

הרב יעקב הלפרין יו"ר אגודת ישראל בירושלים בראיון מיוחד לקראת הישורת האחרונה: אין לנו חשש באם ליאון יפסיד וברקת יתנקם בנו, "יותר ממה שסבלנו ב-5 השנים האחרונות כבר א"א לסבול - סבלנו מראש העיר הקודם, היה סבל גדול מאוד, אנחנו מקווים שלא נסבול יותר ובעזרת ה'  ראש העיר יתחלף"..

ח"כ יעקב ליצמן יצא כעת ממעונו של האדמו"ר מבעלזא, שם שהה ביחידות למעלה משעה.

בח"ח: בקרוב יושלם הליך הפקעת אתר ציון הרשב"י במירון: ייהפך לאתר תיירותי לאומי. השינויים הצפויים: התימהונים יסולקו, ותיאסר עריכת סעודות.

אלעד מוצפת בפשקווילים צבעוניים שבהם כתוב: "שמעון סויסה ממטה קריספל: "רבותי יש לנו בעיה, הספרדים אינם תמימים. הם לא יצביעו בקריספל שפגע במרן" (מתוך ראיון ברדיו קול ברמה)."

המודיע: נוסח ההכרזה בגור: צריך לבחור ב'אגודת ישראל' שסימנה ג' וכן גם במקומות שאגו"י הולכת עם רשימות נוספות כגון תל אביב וכו'.

בהוראת הרבנים. בעלי אייפון ודומיו אינם רשאים להצביע ג. ויש לפסול את קולותיהם.
בעקבות פסיקת הרבנים כי בעלי אייפון ודומיו אסור לצרפם למניין. יצאו הרבנים בהיתר מיוחד לבחירות שניתן לצרפם למניין "עשירי". מייד לאחר הבחירות חובה לנדותם שוב.

אתר האוהדים' של הרב אמנון יצחק מארגן נסיעה לקברו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל על מנת לבקש סליחה על שהצביעו למפלגות אחרות. באתר מציינים כי כעת מרן בעולם האמת "ויודע מה עבר בלבבנו באותם הימים".

אחרי חלוקת הירושה  אצל בני מרן זצוקל, הוחלט שבנו הרהר רבי יצחק יקבל המשקפי שמש, ואריה דרעי ימשיך לחלק הצ'אפחות, אלי ישי הי הראשון שקיבל.

משפחה חושף מחר: סקר מכון סמית: 88 אחוזים מהחרדים בירושלים יתמכו במשה ליאון.

ערוץ 7: יו"ר ש"ס לשעבר ח"כ אלי ישי יוצא לחרוש את הארץ בעיקר באזורים של יהודה ושומרון, שבהם יתקבל בברכה (להבדיל מיו"ר ש"ס הנוכחי אריה דרעי) ע"מ למנף את מעמדו בציבור ולהתכונן למהלכים פוליטיים שיתכן ויהיו.

משדר חצות בנייעס החרדי: מאיר גל בראיון: אני לא בטוח שפרוש ינצח אני מאמין שהוא ינצח. גם ה-46 אחוז שתמכו בש"ס בבחירות לכנסת זה לא 51 אחוזים. אתמול בלילה הייתה קבוצה של גברתנים מפחידים מול ילדים חמודים עם פאות.

ואלי גפני אחיינו של משה גפני המתמודד לראשות עיריית עמנואל לאלי כהן בנייעס החרדי: אני רץ לראשות ללא סיעה, אני נתמך ע"י 5 מפלגות מתוך 7 שמתמודדות. המון ספרדים. תומכים בי.

ורפי פרץ בראיון נטול כפפות: אלי ישי לא יפלג את הציבור הספרדי. ראינו אתמול את הריקודים סביב אלי ישי בחתונת קרוב משפחתו. ומפרט האם הוא חושב שיהיה פילוג בציבור הספרדי.

אלעד: הרב מרדכי חסידים רב הסלבס ומקורבו של הרב בניהו שמואלי טוען שבעקבות השמצות אנשי קריספל. הוא הולך לחשוף מעשים פלילים ומעשי מע"מ שהוא יודע באופן אישי שויקטור קריספל ביצע  היכונו להתפתחויות אומר הרב חסידים רב הסלבס. עוד הוסיף וטען שויקטור קריספל יגמור כמו עמנואל רוזן ושרון גל שהיה רבם!!!

כיכר: הקרב בבי"ש הופך לאגרסיבי, אלי כהן המועמד החילוני, מפנה אצבע מאשימה כלפי ראש העיר החרדי: "מדוע בתקופתו מקדונלד'ס בעיר הייתה פתוחה בשבת?". אנשי אבוטבול: "כהן נוהג בדו פרצופיות".

סוער בקול ברמה; מוטק'ה בלוי לאפשטיין: זרקו אותך מדגל התורה כי אתה חשוד בפלילים, אתה חצוף וגס רוח. אפשטיין: אתה מושחת, שקרן, ורמאי, תתבייש לך. אני לא סולח לך, אתבע אותך דיבה. אתה בושה לאנושות.

דרעי בראיון לפרלמנט עם שלמה קוק בבח"ח: כל הח"כים עובדים להצלחת הבחירות, חוץ מאלי ישי

מהבוקר מחתימים את כל חברי מפלגת ת בצפת נגד עיתון המבשר ומבקשים לבטל את המנוי של העיתון.....
הארץ; ראש עיריית נתיבות יחיאל זוהר מגייס בניגוד לחוק עובדי ציבור לקמפיין שלו, ביניהם רבנים ומנהלי מוסדות חרדים ומנהל מתנ"ס הכפופים לעירייה.

יצחק מאיר מרחובות (אח של ידידיה מאיר) הלוחם נגד השבועונים, האינטרנט וקווי הנייעס הצטרף לישיבות החסויות של 'דגל התורה' בהם דנים על מפלגת 'בני תורה'.

יתד נאמן; דיווח באוזן שמאל - "מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א החליטו לתמוך במועמדתו של משה ליאון לראשות עיריית י-ם".

מעריב; גורמים בש"ס טוענים כי רדיו 'קול ברמה' מנהל קמפיין נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי ובעד אלי ישי בשל קרבתו לצבי עמאר, הבעלים של התחנה. 'קול ברמה' בתגובה: "מדובר בגיבוב של שקרים ושטויות".

כיכר; אנשי 'אתר האוהדים' של הרב אמנון יצחק מבקשים לקיים בקשת מחילה על קברו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל. הסיבה: דברי הרב לפיהם לא יסלח למצביעי 'כח להשפיע'.

בח"ח; פעיל במטה שרוליק פרוש באלעד נפגע קל אמש עם חשד לשבר ביד בעימות בין פעילים בעיר. במטה פרוש מאשימים את מטה קריספל באלימות, אך במטה קריספל אומרים בתגובה: "במטה פרוש מביאים עבריינים לעשות פרובוקציות בעיר. ועוד מנסים להאשים בכך את קריספל".

מעריב: הערכה בליכוד: נתניהו יקדים את הפריימריז לראשות המפלגה.

ישראל היום: נתניהו ולפיד ייפגשו היום לקבוע מי הנגיד אחרי 108 ימים ללא נגיד קבוע בבנק ישראל, גורם כלכלי בכיר: אקשטיין מוביל.

המועמד לראשות עיריית בית שמש אלי כהן התקשר אמש לרב טאו וביקש שיחזור בו מהמכתב החריף נגדו, אך הרב עמד על דעתו בתוקף.

קמפיין ברקת עלה באתרים החרדים בכותרת: "ממשיכים יחד למען ירושלים".

ארליך בטוויטר: דרעי מינה אמש מזכיר אישי לרבי שלום כהן, כחלק מהפיכתו לדמות הבכירה במועצת חכמי התורה.

יואליש קרויס בטור בוואלה: דרעי מתחרט על ההבטחה לגפני שלא ייכנס לקואליציה בלעדיו. הגיע מעולם שבו היה רגיל להיות ב-13 השנים האחרונות. ואם כך, אסור שמועמד מטעמו יהיה ראש עיריית י-ם.

יתד: מועצת גדולי התורה שהתכנסה לפני מס' שבועות החליטה לתמוך בליאון, הפלס: מתקפה חריפה על ליאון על פרסומיו בעיתונות הרוסית נגד החרדים

מוטקה בלוי על חיים אפשטיין: "מדובר באדם לא שפוי ולא נורמלי. התעסק בדברים מפוקפקים, והרב שך הורה להוציא אותו מדגל התורה. יש לנו בבני ברק לשכת הגזית של הרב שטיינמן, הוא ורק הוא קובע! כי הוא קובע מתוך נקיות".

כעת חבר מועצת התורה הרב מאיה , נמצא אצל הרב בעדני .
דיבורים ששניהם עומדים להתפטר מהמועצה !!!

טלטה נוספת ברשת ״ קו עיתונות״ סמנכ״ל הרשת אבי בנטוב, הודיע לאריאל קוניק על פרישתו מהחברה,
כמו״כ לאחרונה מנהל עיתון ״השבוע בירושלים״ בן ציון פדר פרש מתפקידו לטובת ניהול לוקחות אסטרטגים במשרד הפרסום אפיקים.

ליברמן לבלום: לציבור נמאס מהקומבינות של ברקת. ליאון ינצח ברוב גדול ובתמיכה מוחצת של הציבור החרדי.
רוט בח"ח: הגראי"ל שטיינמן יגיע מחר לבית שמש כתמיכה לראש העיר משה אבוטבול.

אבי בלום בטורו בקו עיתונות: "ברחוב החרדי התחושה שליאון מול ברקת זה ספק מול ודאי. מי שסוגר עם ליאון לוקח סיכון. מי שקורץ לברקת הולך על בטוח".

ליברמן לאבי בלום על התיווך בין חזו"א לשע"ח: "מי שחושב שאהפוך לעושה השלום של הציבור החרדי, התשובה שלי היא: לא, תודה".

אבי בלום בקו עיתונות: איווט הבין שהמפתח לנעילת התמיכה בליאון, הוא הורדת מועמד הקש אפשטיין, שמספקת תירוץ לחסידויות אחרות שיושבות על הגדר.

  וואלה: מדוע ויתר ניר ברקת על קנס של מיליונים לחסידות גור?

  מבקרת עיריית ירושלים שלחה מכתב חריף לראש העיר בו ביקרה את התנהלותו מול עמותה השייכת לחסידות גור, לה ויתר על קנס של מיליוני שקלים והעניק בדיעבד אישורי חריגת בנייה

המקובל רבי בניהו שמואלי מחשיב את הרב עמאר יותר מהרב יצחק יוסף.  ושם אותו ראשון במודעה, בתואר שר התורה.

עיתון המודיע בצרפתית פרסם תמונה גדולה של הרב עמאר עם מרן זצוק״ל.

גלסנר חושף בקול חי: דרמה! ש"ס מתחילה להתפרק! שניים מחברי מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני והגר"מ מאיה שוקלים לפרוש בקרוב מהמועצת, בעקבות הכעס על ההתנהלות

ישראל כהן מכיכר השבת באולפן ערוץ 10: ליאון מבין כבר שהבטחות ליברמן לסדר תמיכה חרדית מלאה, לא יתממשו כנראה. רביב דרוקר: איומי דרעי על אי כניסה לקואליציה - ספין שקרי ולא רלוונטי.

אנשי נצח מחלקים כעט חומר הסתה נגד גדולי ישראל לייד שטיבלך בית ישראל בירושליים. לאחר שהעירו להם לא לבזות את גדולי ישראל הם החלו לתקוף..

ישראל כהן בלונדון את קירשנבאום בערוץ 10: ביום שישי יתפרסמו מכתבים ברורים מכל גדולי ישראל למען ליאון ואז דרכו סלולה לכיכר ספרא.

מוטקה בלוי בקול חי: מכתב המועצת של אגו"י, משתמע בפירוש לשני המפלגות האגודאיות בבית שמש.

קול חי: מקורבי הרב בעדני: הוא המבוגר ביותר ולא סופרים אותו, עושים ממנו חותמת גומי, הוא יוכיח בקרוב שהוא עצמאי, זה ישפיע כבר בבחירות המונציפיאליות

קול ברמה: חברי מועצת חכמי התורה, הרב משה מאיה והרב שמעון בעדני, כעת בקול ברמה, מכחישים בתוקף את השמועות חסרות הבסיס והפשר לגבי פילוג במועצת.

פרוש מוביל: עיתון 'חדשות אלעד' ביצע מדגם בקרב התושבים בעיר, כעת מתפרסמות התוצאות: פרוש 54%, קריספל 45%.

יהודה אבידן בקול חי: דבריו של משה גלסנר בדבר פירוק מועצת החכמים הם שקר גמור והרב מאיה מכחיש אותם בקולו ולא ע"י מקורבים.

העימות ב'כיכר TV': חנוך ורדיגר: דייטש ידוע כמי שעוזר ועושה, אבל בסך הכל יהדות התורה לא עשתה כלום. יוסי דייטש: חנוך, אתה מסכן את המנדט העשירי של יהדות התורה בשביל שאולי, אולי, אחד שלכם יילך וייכנס!
העימות ב'כיכר TV': מימרן לורדיגר: אתם פורצים את הגדר הזו שהציבור החרדי שומעים לגדולי ישראל. ורדיגר: דייטש חסיד סלונים והאד' שלו לא שלח אותו, מאיר פרוש אין לו שום גדול בישראל שעומד מאחוריו. בבית שמש יצא ברשימה עצמאית. דייטש: אתה מדבר שטויות, אתה מסלף, כשאין מה לענות מטילים רפש.

אבי בלום בקו עיתונות: איווט הבין שהמפתח לנעילת התמיכה בליאון, הוא הורדת מועמד הקש אפשטיין, שמספקת תירוץ לחסידויות אחרות שיושבות על הגדר.

ליברמן לאבי בלום על התיווך בין חזו"א לשע"ח: "מי שחושב שאהפוך לעושה השלום של הציבור החרדי, התשובה שלי היא: לא, תודה".

מאיר גל בקול חי: ההתקפות של דרעי ואנשיו משדר פאניקה והיסטריה, לא ניגרר לשם, אבל שיהיה ברור: יהיו תשובות לכל דבר, על כל הקלטה יש לנו דיסק.

ישראל פרוש מוביל: עיתון 'חדשות אלעד' ביצע מדגם בקרב התושבים בעיר, כעת מתפרסמות התוצאות: פרוש 54%, קריספל 45%.

ישי כהן בפייסבוק: אלי ישי במשך שנים נתן הוראה לכל כתבי יום ליום להדיר את אריה דרעי מהעיתון, ואף פיטר את כל העובדים שהיו קשורים לדרעי. אבא של דרעי בכה יותר מאשתו של ישי!

שני אברכים מקרית יובל מהקהילה של הרב וינר שהוא תלמיד של הגרשא ושאלו את הגרח קניבסקי האם צריכים לשמוע בקול המרא דאתרא ענה הגרח ואם יורה לכם להשתמד גם תשמעו לו?

רוט בח"ח: הגראי"ל שטיינמן יגיע מחר לבית שמש כתמיכה לראש העיר משה אבוטבול.

הערב באולמי תמיר בי-ם נערך כינוס פעילות למען בני תורה ולמען חיים אפשטיין לראשות, לנשים בלבד


מעכשיו עד הבחירות בכל רגע נערי דגל  יפיצו שמועות שוא שקר ורמיה כאילו רשימות "בני תורה" מתקפלות בעיר זו או אחרת, או כאילו הורידו מועמדים וכו'.
הללו נוקטים כרגיל בדרך השקר שהיא נר לרגליהם, הציבור נקרא לא להתפתות אחר השמועות שוא הללו


ברוך דיין האמת, ר' יעקב כהנא ע"ה (85) ראה"ק סאטמאר-הגז"ל.
לוי' 9:30 ביי ראדני סט., וועט קומען לקבורה אינעם נייעם ביה"ח אין מאנרא

קמפיין ברקת עלה באתרים החרדים בכותרת: "ממשיכים יחד למען ירושלים".   

אריה ארליך בטוויטר: דרעי מינה אמש מזכיר אישי לרבי שלום כהן, כחלק מהפיכתו לדמות הבכירה במועצת חכמי התורה.    

יואליש קרויס בטור בוואלה: אריה דרעי מתחרט על ההבטחה לגפני שלא ייכנס לקואליציה בלעדיו. הוא הגיע מעולם שבו היה רגיל להיות ב-13 השנים האחרונות. ואם כך, אסור שמועמד מטעמו יהיה ראש עיריית י-ם. 

זעם בבעלזא בית שמש על דוד ויינר. באסיפת פעילים סגורה אמר אתמול מרדכי דירנפלד: "ויינר הבטיח להביא אלף קולות כלל חסידיים ובינתיים עוד לא הביא אפילו עשר קולות! שוקלים להיפטר ממנו עוד לפני הבחירות"

כיכר:חיזוק לקריספל באלעד;הגר"מ מזוז חתם מכתב תמיכה במועמדותו לרה"ע.

גלסנר בפרסום ראשון בקול חי; דרמה במועצת חכמי התורה של ש"ס לאחר ששניים מתוך ארבעת החברים במועצת מתכוונים להודיע על פרישה. השניים הם הרב מאיה והרב בעדני.

קול חי: מקורבי הרב בעדני: הוא המבוגר ביותר ולא סופרים אותו, עושים ממנו חותמת גומי, הוא יוכיח בקרוב שהוא עצמאי, זה ישפיע כבר בבחירות המונציפיאליות.

מוטקה בלוי בקול חי: מכתב המועצת של אגו"י, משתמע בפירוש לשני המפלגות האגודאיות בבית שמש.

מוטק'ה בלוי בקול חי; במידה ויהיה חצי מניין של חברי מועצת דגל התורה שיחתמו לבחור בעץ אני הראשון שיבחר בהם.

אבידן בקול חי; דיברתי עם הרב מאיה. והוא מכחיש בתוקף את השמועות על פרישה.

אבי בלום בקו עיתונות: איווט הבין שהמפתח לנעילת התמיכה בליאון, הוא הורדת מועמד הקש אפשטיין, שמספקת תירוץ לחסידויות אחרות שיושבות על הגדר. 
           
    •חתנו של האד' מבוסטון קיים אמש כנס לתושבי רמת 'בית שמש' בביתו למען רשימת 'כח'

                          עיתון הבחירות של 'יהדות התורה' בי-ם מציג את תוכניות ברקת באם ינצח בבחירות: פירוק מוסדות החינוך החרדי, ושורת צעדים לחילון העיר

ליברמן לאבי בלום על התיווך בין חזו"א לשע"ח: "מי שחושב שאהפוך לעושה השלום של הציבור החרדי, התשובה שלי היא: לא, תודה
התנועה לאיכות השלטון הקימה צוות מיוחד לבדיקת חשדות חמורים בעניין מעורבותו של קובי כחלון יו"ר וועדת תכנון ובניה בפעילות מאכרים שדווח בערוץ 2.

מאיר גל בקול חי: ההתקפות של דרעי ואנשיו משדר פאניקה והיסטריה, לא ניגרר לשם, אבל שיהיה ברור: יהיו תשובות לכל דבר, על כל הקלטה יש לנו דיסק

משפחה: ארליך וברייטקוף בראיון בלעדי ומרתק בחדר הלימוד המיותם ברחוב הקבלן: הרב משה יוסף מדבר על הכל. ההשמצות, הירושה, והתוכניות לעתיד

צפת: ש"ס ואגודת ישראל הוציאו קריאה משותפת על תמיכה בראש העיר אילן שוחט לראשות העיר

".



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.