רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 באוקטובר 2013

מתכוננים לשבת חנוכה אצל הרב ברלנד האויפרוף של נכדו במרוקו

הוא לא יכול להשתתף בחתונה שתיערך בישראל אז את האויפרוף יעשו במרוקו, נכד הרב ברלנד השתדך עם משפחת רובינשטיין אחיו של ראש עירית ביתר

על פי התכנית יגיעו כשבע מאות איש לשבת חנוכה ונערכים לקליטת מספרים גדולים של חסידים חלקם יהיו כל ימי החנוכה במרוקו

יצויין כי 15 משפחות כבר עברו לגור במרוקו ולקראת חנוכה יגיעו עוד עשרה משפחות שקנו דירות ויגורו במקום, המטרה היא להקים קהלה בת כמאתיים משפחות בתוך השנתיים הקרובות

10 תגובות:

  1. שבעת אלפי משפחות כבר בדרך ועוד שבעים ושבע אלף אורזים כווולם נוסעים לרב וכמובן לא שוכחים ת'בנות בבית כי חוץ מהרי האטלס גם את עולם הצילות צריכם ליישב.
    אגב: תחושתי היא שאת ה'חדשות' הברברלנדיות ואת הסאונדקליפים העקשניים של הספין על כנופיית הארבעה (כאילו חוץ מהם כל העולם מממשש מת על התכשיט האקזוטי) כותב חתן השמחה בכבודו ובעצמו.

    השבמחק
    תשובות
    1. ומי הם כנופיית הארבעה?7 באוקטובר 2013 בשעה 5:54

      יש רק ארבעה שמגיבים בכל האתרים נגד הרב אליעזר ברלנד, והם: נחמן איתי שלום. הלל איתיאל. צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר). רפאל הורביץ (רפאל אספור לשעבר). כל תגובה שהיא שייכת רק לאחד מארבעתם.

      מחק
  2. תגיד לי מאיפה השטויות האלה לברלנד נשארו מס' חסידים מצומצם ותמהונים שחיים על כדורים שד"ר ברלננד נותן להם אז בבקשה לבדוק במינמליות של אמיתות לפני שמפרסמים.(והאמינו לי שאני יודע זאת ממקור מוסמך ביותר)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש רק ארבעה שמגיבים בכל האתרים נגד הרב אליעזר ברלנד, והם: נחמן איתי שלום. הלל איתיאל. צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר). רפאל הורביץ (רפאל אספור לשעבר). כל תגובה שהיא שייכת רק לאחד מארבעתם.

      מחק
  3. השיאים והנפלאות7 באוקטובר 2013 בשעה 6:15

    (מתוך הקבוצה: "חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד").

    תשובה לשמועות הנבובות שפורחות מזה כמה חודשים על הרב אליעזר ברלנד ונאמניו:

    כן, נכון, יש מי שמפריח את הבלונים האלה לאוויר, והם:

    1. הלל איתיאל (אח של יואב איתיאל הכתב בעיתון "מגזין המושבות") הסית את בתו החוזרת בשאלה פייגא איתיאל, להעליל על הרב ברלנד. ועל רקע עלילה זו ניסה לסחוט מתלמידי הרב 300000$. פייגא איתיאל היא זאת שדיברה בערפול קול ב"גלי צה"ל".
    יואב איתיאל אחיו, תפר הרבה כתבות על הרב אליעזר ברלנד וקהילתו, והיה האחראי להניע בעצם את כל תהליך ההסתה התקשורתי ע"י מערכת קשרים עם "הדס שטייף" (כתבת הפלילים של "גלי צה"ל"). להם מיוחסים עוד דברים שכבר חשפנו ונחשוף בהמשך. אגב, הוא פעיל עיקרי בפייסבוק בקבוצת "נפגעי שובו" תחת השם "מצחיקים אותי" ובתגובות לאתרים השונים.

    2. צחי הורביץ, (צחי חיות לשעבר), חבר נעורים של הלל איתיאל , הוא גם פעיל עיקרי בפייסבוק ובאתרים השונים לצד חברו הלל איתיאל. מגיב תגובות ארוכות מלאות שקרים נוראים והשמצות בזויות על הרב ברלנד ועל תלמידיו, בפרט באתר "בעולמם של חרדים". ומגיב בפייסבוק בקבוצת "נפגעי שובו" תחת השם "שירה גל". כמו כן הוא הולך יחד עם נחמן שלום לרבנים שונים ומנסה להסית אותם ולהלעיט אותם בשקרים נגד הרב ברלנד, בנסיון להחתים אותם על פשקווילים נגד הרב.

    3. איתי נחמן שלום (המכונה "העד המרכזי") שממנו התחילה פרשת העלילות על הרב ברלנד, הוא גם מתאמץ לחזק את השקרים שלו, ומשתדל לשכנע עוד ועוד אנשים להאמין לו.
    קורא לעצמו בפייסבוק, "חסיד מטוגן" ולפני כן קרא לעצמו "אלון בלון", וכן יש לו כמה וכמה חשבונות בפייסבוק בשמות בדויים, בהם הוא כותב ומגיב לעצמו..
    מגיב בטוקבקים באתרים השונים, (מתחזה פעמים רבות בשמות של תלמידי הרב ברלנד)..
    פעיל בהסתה נגד הרב ברלנד ברחוב החרדי. לאחרונה הוא עבר לגור בצפת, ושם מתחבר בעיקר עם ננחים ומסית כנגד הרב ברלנד.

    4. רפאל הורוביץ (לשעבר אספור) חברו הטוב של נחמן שלום, מגבה אותו ולוקח חלק בפרסומים בפייסבוק ובטוקבקים באתרים השונים. ניתן לראות אותו בכתבה בערוץ 2 מלווה את נחמן שלום. את אשתו של רפאל הורוביץ ניתן לראות כשהיא לובשת שאל ונכנסת איתם לאולם הדיונים.

    הם אלה שיצרו את כל התלונות ביאחב"ל, הם אלו היחידים שמגיבים לכל הכתבות בשמות בדויים. והם אלו שנמצאים בפייסבוק בקבוצת "נפגעי" ומעלילים עלילות ומפיצים שקרים. "הם" זה כל הפרשה בעצם בהיבט הפרסומי שלה בתקשורת ובאינטרנט, והם הפעילים להניע את מערכת ההסתה המשומנת הזו (גם ברחוב החרדי).

    ראיתם תגובה כנגד הרב אליעזר ברלנד? זה יכול להיות אך ורק אחד מארבעת האנשים האלה. יש כמה בודדים שהכירו בעבר את "שובו בנים" ומלכלכים, וכן עוד כמה שהושפעו מהם והצטרפו אליהם (בעיקר ננחים). אך הם לא פעילים כל כך כמוהם בתגובות באתרים, הם סתם רק תומכים בארבעת המסיתים מסיבות אידאולוגיות או במקרה שלהם יותר פילוסופיות - או אם נקרא לזה בשם האמיתי - "שעמום" וצורך להרגיש "חכם", לא מעבר לזה.

    אבל הם לפחות לא מעלים שקרים, בדיות וכזבים כמו אותה חבורה. לו היו יודעים קצת יותר שמות ופרטים אז היה להם הרבה יותר חומר ליצור עלילה, אך הם חסרים את הפרטים האלה כדי לבשל ולרקום עוד אחת.

    בקיצור:

    אין "הרבה שמועות", מדובר סך הכל בקבוצת אנשים שעשו קנוניה ויד אחת נגד הרב ברלנד, חלקם מסיבות נקמה או/ו סחיטה או מאיזה סיבה שהיא, והם, הם אלה שמפיצים את מגוון השמועות, והם עצמם אלה שמגיבים ברשת בכל האתרים.

    כותבים שקרים גלויים על התלמידים הוותיקים של הרב ברלנד - כאילו הם מודים בכל העלילות ומתרצים אותם - בעוד שאותם תלמידים טוענים שהכל שקר גמור ואסור להאמין לכלום על פי ההלכה הפשוטה!!!
    < יש כאלה שמפריחים הרבה עשן, ואחר כך טוענים "אין עשן בלי אש"... הם יוצרים ומלבים את האש ומתפלאים למה יש עשן >.
    האופי שלהם ידוע, חבורת מאפיונרים-ביריונים אלימים שיורים באקדח על בית, סוחטים כספים ומאיימים ברצח,ומשלמים שוחד לנשים להעיד עדויות שקר נגד הרב ברלנד. זה שהמשטרה הפכה אותם לגיבורים במקום לשים אותם בכלא, זה רק מראה את השחיתות של הממסד שמשתפים פעולה עם עבריינים נגד הרב ונגד הציבור החרדי.
    סתם שאלת תם, איזה בית דין התיר להם ללכת לערכאות, למשטרה ולתקשורת?
    ההלכה נותנת להם הגדרה ברורה: מוסרים ומרימים יד בתורת משה!!!... פשוט כך.

    השבמחק
  4. שבעת אלפי משפחות כבר בדרך ועוד שבעים ושבע אלף אורזים כווולם נוסעים לרב וכמובן לא שוכחים ת'בנות בבית כי חוץ מהרי האטלס גם את עולם האצילות אי אפשר להשאיר ריקם.
    אגב: תחושתי היא שאת ה'חדשות' הברברלנדיות ואת הסאונדקליפים העקשניים של הספין על כנופיית הארבעה (כאילו חוץ מהם כל העולם מממשש מת על התכשיט האקזוטי) כותב חתן השמחה בכבודו ובעצמו.

    השבמחק
  5. שיערתי נכון כשאמרתי שהסאונדבייטים הסטנדרטים להגנתו והקטע עם כנופיית הארבעה מסריחים מהחור של לייזר ברלנד, ואמת נכון הדבר החתיך ממרקש בכבודו ובעצמו עסוק בין גיחותיו לעולמות העשייה של האצילות בעשיה של שיקום תדמיתו בקרב הציבור הפשוט והוא עצמו לא וויתר על עשיית פוזה בהזדמנות הסתלקות הגר''ע יוסף זצ''ל והיה על הקו לקול-חי ותקע דברי שבח על המנוח שהיו תלושים ואלימים כדרכו .

    השבמחק
  6. משיח שקר = 958 = אומן ראש השנה
    תבדקו

    השבמחק
  7. רשעים . אייך אתם יכולים לדבר סרה על צדיק הדור שמוסר את נפשו על עם ישראל.
    הלב שלי נקרא לראות את המילים המשוקצות שלכם
    אתם יותר גרועים מישו.
    תשרפו בצואה רותחת

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.