רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 2 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

שגעון חדש בגור: בכל המתיבתות (כיתה ט' ושיעור א') יתקיים בקרוב מבחן על 300 דף, ובכל מתיבתא תיערך הגרלה בין המצטיינים, ומצטיין 1 מכל מתיבתא יסע לוועידה של האיחוד ביוון, ויראו את בקיאותיהם לנגידים.

ישי כהן בפייסבוק; "‏בשורות טובות מרן רבי חיים עובדיה יוסף התעורר היום ופקח את עניים במהלך היום כולו! שיפור משמעותי מאוד! להמשיך להתפלל!".

מלחמת הירושה עברה לאשכנזים
לאחר שהחל לקלל הבלזר מירושלים ואמר שלפיד ובנט כלבים בשטיידיגע תורה מסתמן שהוא היורש הטבעי של הרב עובדיה. .

 שעתיים לפני שיהושע גרינולד קיבל את הדום לב, הוא התקשר לאחד מהעסקנים הגדולים של מחתם גלובונציק, והיה מאוד סוער ושבור  הוא השקיע שמה שתי דירות ושמע שאברהם סלאנים התפטר

'טוב לירושלים' בראשות חנוך ורדיגר עולה הבוקר בסלוגן "טוב זה אחרת". 'טוב': "מאמינים שלציבור מגיעה נציגות אחרת שדואגת לו באמת".

 מתחיל להזכיר את ירחמיאל שניידר;
חיים אפשטיין לכיכר: "אותיות "עץ" בנתיים בידינו אין החלטה סופית בנושא, אני קורא לכולם לעזוב את המחלוקת ולהתלכד סביבי, באם כל הציבור החרדי יתמוך בי אני ראש עירית ירושלים הבא"

רוט בח"ח: במי באמת תומכים החרדים בצפת? שוחט אמנם זוכה לתמיכה רחבה - אך ממש לא מלאה

סרוגים; נפתלי בנט הודיע על תמיכה באייל מסיקה לראשות העיר נתיבות, הנתמך גם ע"י רוב הציבור החרדי.

כתב אישום בגין לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים הוגש נגד ראש העיר בת ים שלומי לחיאני.

רוט בבח"ח: החיבור בין ברקת ללפיד יודגש על ידי מטה ליאון ויוציא את החרדים לקלפיות

כיכר: פיצוץ בדיון בוועדת הכספים של הכנסת על רקע הקיצוץ לתלמידי חו"ל. ראשי 'יהדות התורה' במתקפה נגד אנשי הכיפות הסרוגות: "חתכתם בגרזן חד את הקשר עם הציבור החרדי".

ירי נק״ל לעבר כוח אזרחי במהלך עבודות ״שעון חול״ סמוך למוצב חרמונית. אין נפגעים. שריפה פרצה במקום.
דרמה בצפת; ועדת הבחירות פסלה את התמודדותו של מס' 1 ברשימת ש"ס הרב בן-טובים.

לכל בעלי הביפרים שימו לב מדא מנתק כרגע עשרות ביפרים בכל המרחבים בארץ, כדי למנוע מהניתוק לקרות תוציאו את הסוללה מהביפר לכמה ימים

 איש המע"מ צורי קריספל נתן הוראה בשעה האחרונה בעקבות אירוע הדקירה אמש. כי לפי הנתונים שהוא מקבל מהמטה הראשי בהר חוצבים שם יושב דוברו של אריה דרעי יעקב בצלאל נמסר לו שהאשכנזים מתכננים לחמם את העיר ובשעות האחרונות נשכרו ע"י מטה פרוש אנשיו של עמיר מולנר לעשות סדר בעיר אי לכך הורה צורי להפעיל את אנשי המטה ולכסח כל דוס מאנשי פרוש כולל פלג גוף תחתון וגז פלפל עד שאנשי מול נר יגיעו לקראת ערב!!!

המחבלים בבני ברק מתכננים כנס מחאה מחר, בגלל ששבוע שעבר כמה בחורים הכו את דוד מינצר, מועמד מטעם נצח-עץ. הכנס מחר ב10:30 בביהמ"ד ירחי כלה.

איתי גדסי בפייסבוק:
אני חייב לשתף גם אתכם במה שהולך היום בווטסאפ.מה הסיבה שעשרות הודעות טסו היום בקבוצות. זה מתחיל בסמס הזה שמגיע ממוקדי הנייעס.

 • קול ברמה; דרמה באלעד! צוריאל קריספל וברק צברי ראש מפלגת התימנים מיד בראיון משותף במהדורה המרכזית אצל אבי מימרן.

• ברק צברי בקול ברמה; כל הרבנים התימנים בעיר התאחדו סביב המהלך לאחדות עם צוריאל קריספל. ההוראה לתמיכה בקריספל לא היתה שלי, אלא של כל הרבנים.פה כבר מישהו נכנס ללחץ.

פילוג רשמי ביהדוה"ת: החכי"ם גפני פרוש מקלב הגישו בקשה לועדת הבחירות להוציא את האות ג' מחסידי גור בבית שמש!

'טוב לירושלים' בראשות חנוך ורדיגר עולה הבוקר בסלוגן "טוב זה אחרת". 'טוב': "מאמינים שלציבור מגיעה נציגות אחרת שדואגת לו באמת".

אזהרה! לתושבי בית שמש ממצביעי יהדוה"ת בעקבות ההשתלטות של חסידי גור על האות ג' מצביעים השייכים לדגל האותיות הם 'חן' ושלומי אמונים הם אותיות 'כח'!!!

מו"ל עיתון 'מעריב', שלמה בן-צבי, הורה כי לא תתקיים יותר עבודה בעיתון בשבתות.
בעלי 'מעריב' כיום, שלמה בן-צבי, הוא אדם דתי. בשל כך, מאז שנכנס לעיתון, הועסקו בדסק החדשות של "מעריב" עוד ועוד עורכים שומרי מסורת, המקפידים לא לעבוד בשבתות.

ביתר: ראש העיר מאיר רובינשטיין השלים תמיכה מקיר לקיר לאחר מכתב חסר תקדים של חסידות קרלין.

ארגון 'השומרים' בבני ברק יוכר רשמית כיחידה משטרתית
חמש שנים לאחר הקמתו של ארגון 'השומרים' בבני ברק, מה שהביא לירידה במספר הגניבות ומקרי הפשיעה בעיר, הודיע מפקד מרחב דן היוצא בערב גיבוש למתנדבי הארגון, כי הארגון יוכר כיחידה משטרתית.

בני ברק: תגרה המונית ליד איצקוביץ עקב תלישת שלט של מפלגת בני תורה.

ניר ברקת נצפה כעת יוצא מביתו של הרב דניאל ביטון בהר נוף

ועדת הבחירות בי"ם אישרה לבני תורה את האותיות  עץ

 הפגיעה בישיבות נמשכת: יו"ר ועדת הכספים, ח"כ ניסן סלומינסקי, בראיון לחשיפות: ב-2014 אם לא נצליח לעצור, תהיה פגיעה נוספת בתקציב הישיבות בסך מאתיים מיליון שקלים. זה הדגל של 'יש עתיד'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.