רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 באוקטובר 2013

ידיעות - בקצרה

בבני ברק
כבר התחילו החריקות  בדרישה של אגודת ישראל לנציגי דגל שיפרשו מהרשימה
וזאת לאחר הסכם שעל כל נציג בני תורה שנכנס יוצא נציג דגל
דגל מפעילים לחץ על ישראל משה פרידמן שיפרוש ולא הם מעיפים אותו מתפקיד מנכ"ל תודעה שזה ארגון של דגל
דוד שפירא שם וטו על בני תורה שלא יכנסו לקואליציה  מאידך ליצמן כידיד חדש של אבן שפרוט מלחיץ את זייברט לסגור ראשון עם בני תורה
שס שכוחם עלה דורשים יותר ממה שהובטח להם
בקיצר ששון ושמחה

************************

חשיפה: זעם רב בקהילת חב״ד בביתר על אורי הולצמן, אשר קיבל לידיו תרומה עבור מוסדות חב״ד בעיר, אך עקב כך שלא קיבל את תמיכתם של קהילת חב״ד בבחירות - החליט הנ״ל להשתמש בכספי הציבור, לצרכיו האישיים. בהנהלת הקהילה אומרים: "מדובר במעשה נבזה, נוכלות ומירמה לאור היום - אנו נפנה לבית דין שיחייבו להשיב את הגזילה עד השקל האחרון".

************************
הפוסט של יהודה שלזינגר בפייס
כשמועמד של ש"ס לראשות עיר צעק על איש "יום ליום": "לך תזדיין יא מניאק, שב בשקט" (אלף סליחות על הציטוט המדויק).
הנה סיפור שמנסים להשתיק ללא הצלחה: זמן קצר לפני הבחירות ישבו בשבת בבוקר סביב שולחן אחד כמה עסקנים ביניהם גם מועמד של ש"ס לראשות עיר וסמנכ"ל השיווק של עיתון 'יום ליום' דורון קדוש. אל השולחן הצטרף גיס של אריאל אטיאס שדיבר עם המועמד על הצרכים של העיר ביניהם בנייה, אולם ספורט, ניקיון והמועמד התחייב לקיים הכל.
דורון העיר ש 'עכשיו שבת עכשיו אי אפשר להקליט ולהחתים אותו על כלום", המועמד התפרץ וירה לעברו את הקללות שבכותרת והשאיר את יושבי השולחן המומים ונבוכים.
בחוץ עוד תקרית כאשר הגיס והמועמד המשיכו לדבר והאחרון נגח בפניו ספק ברצינות ספק בצחוק.
אפשר רק לומר שההפסד (בניגוד להרבה תחזיות) של אותו מועמד בבחירות הוא נס משמיים מבחינת ראשי ש"ס שנמנעה מהם מבוכה גדולה.

************************
כבר כמה חודשים שפורם תקנה בודק חשדות להטרדות מיניות ומעשים מגונים של בכיר במועצה האזורית דרום השומרון.
מדובר ברב המשמש כראש מחלקה חשובה במועצה. מהעדויות שהגיעו לידי גלי צה"ל עולה חשד כי הרב חיבק ליטף, והשמיע אמירות לא מכובדות לעובדות תחת חסותו לאורך שנים. הנשים חרדיות, נחרדו ממעשיו, ודיווחו על כך לאחראית על הטרדות המיניות במועצה. הן אומנם לא רוצות להתלונן במשטרה, אך דרשו לטפל בבעיה שגרמה להן עוגמת נפש וחרדה. מעדותה של אחת העובדות כפי שסיפרה לגלי צה"ל עולה כי הבכיר נכנס למשרדה סגר את הדלת והתיישב לידי. "היא הוסיפה "הוא הניח את היד שלו על הכתף שלי וליטף אותי לאורכה של הזרוע. נצמד אלי, התחיל לדבר איתי על חיי האישיים. הייתי בהלם. אני אישה נשואה. אצלנו אסור לסגור את הדלת, לא לגעת בנשים ובטח לא לדבר איתן על חייהן האישיים."
כמה מהנשים שלחו מכתבים בהן פרטו את מעשי מנהל המחלקה, שהגיעו לראש המועצה. בעקבות התלונות נעשה לרב מנהל המחלקה סוג של שימוע, בו הוחלט שאסור לו לסגור את דלת המשרד בעת שהוא יושב במשרדו עם העובדות תחתיו. כשהבינו הנשים שמנהל המחלקה לא רק שלא יוזז מתפקידו, אלה להן הוצאו תפקידים אחרים, פנו לפורם תקנה.
פורם תקנה מנסה לגרום לכך שהגורם האחראי, קרי ראש המועצה ייקח אחריות ויפתור את הסוגיה. בעיקר לאור העובדה שהנשים מסרבות להגיש תלונה במשטרה. בימים הקרובים ירכיב פורם תקנה הרכב שופטים שיזמן אליו את הנשים וישמע את העדויות על מעשיו של הבכיר מפיהן..
ראש המועצה מסר בתגובה כי הוא מוגבל בטיפול במנהל המחלקה משום שהנשים הנפגעות מסרבות להתלונן במשטרה. אם זאת אמר " יחד עם פורם תקנה וגורמים נוספים, אנחנו מנסים להגיע לפתרון.
מנהל המחלקה החשוד אמר לראש המועצה כי אכן כשל, אך מדובר במעשים אבהיים בלבד.

תגובה 1:

  1. דבר אחר !!!
    הריני מוסיף אות ה על שמך,
    לא יקרא שמך עוד שאולזון,
    כי אם שאולזונה,
    מדחציף כולי האי ש״מ ממזר הוא...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.