רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

לא לפיד ובנט הם הסכנה לעתיד עולם התורה נתי גרוסמן ור'שמואל אויערבך הם הסכנה הכי קשה לעתיד עולם הישיבות והתורה

מאת בני ברקי
 
מעשה הנבלה שעושה ר' שמואל אוירבך ועושה דברו נתי גרוסמן, הוא דבר שאי אפשר יותר לשתוק. על הרבה שטויות שהם עשו אפשר היה להתווכח כמו על ההפגנות שעשה עם העדה החרדית, אבל מעשה הנבלה בבחירות הללו, יש להם משמעות אחת ויחידה, היהדות החרדית נסגרת יום לאחר הבחירות לעיריות אם מפלגת עץ חלילה וחס תכניס מנדט.  
 
ואסביר לציבור מה כואב כל כך לגדולי ישראל, במשך שלושים שנה הסתובב נבל ששמו נתי גרוסמן אדם פרוץ ומושחת שעושה מעשי תועבה ונאלצו להרחיק אותו ממשרדי יתד נאמן בגלל מה שעשה שם עם מזכירות, במשך שנים כאילו דאג לכבודם של גדולי ישראל, אבל ברגע שגדולי הדור החליטו שהוא לא יעמוד  כעורך יתד נאמן, הוא לקח את כל הנשק שיש בידו ופשוט משתמש בו להרוס את הכל.  לערער לבני הנוער את כל הסמכות של גדולי ישראל, ומי שרוצה לדעת למה בליטא השתמדו כל כך הרבה יהודים, זה היה בגלל יצורים אפלים כמו נתי גרוסמן שבגלל הכבוד האישי שלהם החריבו את הכל.
 
המלחמה של גדולי ישראל ובראשם מרן הראי"ל נוגעת לכל יהודים בין אם הוא חסיד של הרב שך או חסיד חב"ד או ש"סניק. במלחמה הזאת כולנו אחים לאותה דעה, מתחוללת פה מלחמת שמד במשך שנה וחצי. לא על ידי יאיר לפיד ונפתלי בנט, אלא על ידי מושחת ששמו נתי גרוסמן שגורר את ר' שמואל אוירבך לסימטאות אפלות.
 
אני שב ומזהיר אם חלילה וחס עץ יקבלו מנדט בירושלים זה סופה של היהדות החרדית. המלחמה כאן היא על כל הקופה. יש להבעיר את הרחובות להזהיר את הציבור באזהרה נוראה שלא יתנו יד לחורבן שמוביל אותנו נתי גרוסמן.
 
ביום שלישי  בשעה עשר בלילה אתם תכריעו האם נתי גרוסמן ירקוד במרפסת בבית וגן וגדולי ישראל יבכו, או שמא אותה כת מרושעת ואכזרית צמאת דם שמוכנה להרוג ולהשמיד את המעט שנותר לנו בעולם הזה אותם ענקי עולם שאין להם אלא תורה ויראת שמיים.
 
במלחמה הזאת אנחנו חייבים לנצח. זה מלחמה שלנו באנשי העמלק ובמלחמה כמו במלחמה. 

תגובה 1:

  1. הכנסים שנערכו אמש הם הניצחון הגדול של הציבור הליטאי כולו.

    הזדמנות לערוך בירור אמיתי בין דעת תורה לבין דעת לבלרים, ועל כך אין להצטער, גם אם איזה נציגצ'יק יצליח לדחוף את חוטמו למועצה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.