רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

ידיעות בקיצור




מנחם טוקר: התוכנית היום מוקדשת לאלי ישי
בהמשך לחברי הכנסת שמתוודים על עישון סמים. שמעון פרס ג"כ מתוודה: בצעירותי אכלתי מעץ הדעת, למרות שזה לא היה חוקי בזמנו.. הנחש פיתה אותי"
אריה דרעי מגלה כמה הוא טיפש ..לאלי ישי יש מלא תומכים הוא לא יוכל להתעלם ממנו בחיים ..במיוחד שלדרעי יש מלא שונאים. ככה שבקצב הזה דרעי מתחיל לספק את הסחורה ליריביו מהציונות הדתית ומיש עתיד שמחכים לרגע ששס תקרוס

*******************************
בריוני קריספל היכו מכות רצח את יוסי כהן גבאי ביה"כ קהל חסידים, כשירד ממטה פרוש, משטרה בדרך לאירוע. התושבים: "הטרור חזר לאלעד!".
אלעד: פרטי גל אלימות מטה קריספל מתבהרים: מדובר במשפחת בוזגלו הבריונים, נכנסה לעיר מהיום ומדביקים מודעות ותולשים את של פרוש. מדובר בעבריינים אמיתיים כולם שם כבר ישבו בכלא, הביאו אותם כפיצוי שהם עזבו את אלי ישי.

*******************************
חדשות מסעירות במערכת הבחירות בעיר ביתר!!
ממידע שהגיע לידי הפעילים ממטה רובינשטיין שסימנה גשס שבאחד המחנות שבעיר שמפעילה טרור על תושביה לקראת הבחירות, החליטו לפסול את כל הפתקים של רובינשטיין והדפיסו אלפי עותקים של פתקי הצבעה צהובים עם השם "מאיר רובינשטיין"!!! (עם י' 1 במקום 2)
ממטה רובינשטיין נמסר שכרגע הם בדיון עם וועדת הבחירות שתאשר גם פתקים עם השם רובינשטין עם י' אחד היות וגם אם לא יהיו פתקי הצבעה של רובינשטיין בקלפי (כפי שמתכננים הקומבינטורים להעלים מהקלפיות) יהיו אלפי תושבים שיכתבו את השם על דף נקי עם טעויות כתיב של רובינשטין עם י' 1.

*******************************
דתי תקשורת: לאחר השבעה למרן זצ"ל, העיתונאים והטנזים הלכו למלא את כריסם בסטיקיית חצות, שעל פי מה שידוע ל'דתי תקשורת' המקום לא בהכשר 'בית יוסף' ואפילו לא מהדרין. נצפו: דוד חכם- הידברות. בני אלבז- זמר הבית . יוסי בן עטר-גלי ישראל. קובי נחשוני- ווינט. איציק הלפרין-ערוץ 1. יהודה אזרד- מוחרם בבית מרן. יאיר אטינגר- הארץ. יאיר שרקי- גלצ. עקיבא נוביק- ידיעות. עוזי כהן- טנזים ומאנשי דרעי המובהקים. עאלכ דתיים !!!! פשוט בושה !!! איפה הכבוד אהה והשמירה על הכשרות !!???

*******************************
יהודה שלזינגר בפייסבוק: פרסום ראשון! הנה מהומת הענק שהתרחשה הערב אחרי האזכרה מאחורי הקלעים:
א. בנותיו של הרב שצפו באזכרה מתוך בית הכנסת קמו ועזבו בוכות וכועסות וטענו שהפכו את האזכרה לכנס פוליטי מכוער.
ב. צירופו של הרב דוד יוסף נעשה על דעתו של דרעי בלבד. אמנם זה היה באוויר בשבוע האחרון אבל לא הוסכם סופית ושאר האחים ואפילו אטיאס הופתעו וזעמו.
ג. הרב שלום כהן לא הזכיר את אברהם ומשה יוסף.
ד. תזכרו את המילים "פולחן אישיות" ותראו כמה פעמים תשמעו אותם בימים הקרובים...
רועי לחמנוביץ במעריב: חזית אחת טרם טופלה והיא חזית השטח. בעוד כשבוע בחירות מוניציפליות. מאוד פשוט יהיה לעיתונאים ולפרשנים לספור את כמות חברי המועצה שהיה לש"ס בעידן אל ישי לעומת בעידן אריה דרעי.

*******************************
ועדת השרים לחקיקה אישרה היום את הצעת החוק של שר השיכון אורי אריאל ושר האוצר יאיר לפיד לחדש את מכירת דירות הדיור הציבורי, בהוזלה משמעותית, לזכאי משרד הבינוי והשיכון בלבד. 
על פי ההצעה הכסף שיתקבל ממכירת הדירות ישמש לסיוע בשכר דירה לאלה מהזכאים שאינם מסוגלים לרכוש את הדירה, וכן לקניית דירות חדשות עבורם.
ההכנסות יכנסו לקרן מיוחדת וכך הכסף לא יבלע במשרד האוצר.
ההחלטה תאפשר לזכאים לרכוש את הדירה ולעמוד על רגליהם בזכות עצמם. 
כך גם יוכל הזכאי לבחור היכן לגור ולא כמו שעד היום נאלץ לעבור לאן שהייתה דירה פנויה, בכל הארץ.
ההחלטה צריכה עדיין לעבור בכנסת,  מהלך שייקח כחודש.

*******************************
כל מי שהשתתף הערב (ב') בעצרת המרכזית לזכרו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל בבית המדרש 'יוסף דעת' בבני ברק, גילה את הרב הראשי הספרדי, הראשון לציון, הרב יצחק יוסף כשהוא עטוי בגלימה שחורה נטולת עיטורי כסף וזהב. 
מקורבי הרב הראשי הסבירו כי מדובר במנהג אבל שנהגו הרבנים שנשאו בתואר 'הראשון לציון'. "גם מרן הרב עובדיה זצ"ל נהג לעטות את הגלימה השחורה כשהיה באבל אחר גדולי ישראל", סיפרו.
עוד סיפרו כי כעת צפוי הרב הראשי, בן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, לעטות את גלימת האבל כחודש ימים לאות אבל על אביו.

*******************************
אחים יקרים, רק היום!!!
סגולה לשפע ברכה ופרנסה טובה!!!
כתב הגאון רבי חיים פלאג׳י זצוק״ל בספרו ״מועד לכל חי״ בסימן כ׳ו אות ה׳ שהיום י׳ במר חשוון נולד ״גד בן יעקב אבינו״ ע"ה. וכידוע שגד זה ״מזל״ כפי שאמרה לאה ״בא גד״ ופירש רש״י: בא מזל,,,! ולכן ביום זה זכותו של גד חופף כל היום להצליח בכל עשייה ולכן המזל היום לישראל הוא גדול!!!
ולכן טוב היום להרבות בתפילות ובעשיית צדקה וכך נזכה ב״ה כל בית ישראל לשפע וברכה אמן.
בשורות טובות בקרוב לכולם,,!!!

*******************************
פיכס גועל נפש
בזמן  שהגנב אריה דרעי עומד וצועק לשבור את האיפון לכבוד מרן
לשבור לכבוד מרן מרן מרן מרן מרן
[כנראה הגנב הזה מוכר איפון ע״י סוכן סמוי]
הבת של כותבת בווטסאפ
באינטרנט באיפון
בטלפון כשר אין ווטסאפ

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.