רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

השקר המחבלי ואיך מכרו נשמתם לשטן

מאת אלי כהן

כשפגשתי אותם ברחוב הם הסבירו לי שעדיף להצביע למועמד חרדי חסר סיכוי, מאשר לחילוני מוצלח כך לפי טענתם אמר הגריש אלישיב.
אז לא ידעתי מהדיל אבל מחיתי כי ידעתי מלכתכילה שדעת גדולי הדור לא ככה.
והיום כששמעתי מהדיל נידהמתי...
כן הצדיקים הללו שאמרו לי לא להצביע לחילוני במקום שיש חרדי, הם אלו שדאגו שחילוני יעלה לראשות במקום שיש שומר שבת. מניח תפילין. מתפלל שלוש תפילות. עם כיפה כמובן.
כן אלו הם מפלגת בני תורה בתפארתם..
או אז התברר לי מדוע ולמה כל גדולי הדור נגדם..
הדיל המלא מילה במילה מאתר חדשות 10:
ה"דיל" הסודי של ברקת: המועמד החרדי רץ עד הסוף – וימונה לסגנו בשכר
 הארץ |עודכן 20:23 23/10/2013 רביב דרוקר
במהלך הקרב הצמוד על ראשות עיריית ירושלים, סיכם ניר ברקת עם המועמד החרדי חיים אפשטיין כי האחרון לא יפרוש מהמירוץ למרות סיכוייו הקלושים להיבחר – בכדי לגזול מליאון קולות של חרדים. בתמורה, אפשטיין יהיה הראשון להיכנס לקואליציה של ברקת, וגם יכהן כסגן ראש העיר בשכר. גורמים המקורבים לברקת אישרו לחדשות 10 את הפרטים
 אחרי קרב צמוד וסוער במיוחד, הכריעו הלילה (רביעי) תושבי ירושלים כי ניר ברקת יהיה מי שינהל את העיר ב-5 השנים הקרובות. כעת, לאחר שזכה בכהונה נוספת בלשכת ראש העיר, נחשף ה"דיל" הסודי אותו קיים עם מועמד אחר בבחירות - עסקה שהעניקה לברקת קולות קריטיים ומשמעותיים שסייעו לו לגבור בפער קטן על היריב משה ליאון.   פרסומת במהלך קמפיין הבחירות, סיכמו אנשיו של ברקת על עסקה עם חיים אפשטיין, המועמד החרדי שרץ לראשות העיר למרות סיכויים קלושים להיבחר, תוך ניצול של הקרע החרדי הגדול בבירה. על פי העסקה, אפשטיין התחייב שלא לפרוש במהלך המירוץ, ובכך למעשה יהווה מוצא לחרדים רבים שהתלבטו למי להצביע - ויגזול קולות ממשה ליאון. בתמורה לריצתו בבחירות, הובטח למועמד החרדי להיות הראשון להיכנס לקואליציה של ברקת לכשייבחר לראשות העיר, והוא גם יהיה סגן ראש העיר בשכר. במהלך היום אישרו מקורבים לברקת את הפרטים לחדשות 10, ומסרו כי אכן אפשטיין ייכנס ראשון לקואליציה שתורכב. כמו כן, הוא יהיה חבר בצוות מיוחד שתרכיב העירייה וידון עם ברקת בנוגע לעתידה של ירושלים, ובעיקר סביב פרוייקטים היקרים ללבה של האוכלוסיה החרדית בעיר. תוצאות הבחירות רק חשפו עד כמה קריטית הייתה העסקה עם אפשטיין, שכן ברקת גבר על ליאון בפער של 6% בלבד, שהם 12,000 קולות. על פי הערכות, ה"דיל" בין השניים תרם לראש העיר הנבחר כ-7,000 קולות, כך שבלעדיה הקרב היה צמוד בהרבה, ולא מן הנמנע שאף היה מוכרע לטובת ליאון בסופו של דבר. 
אלי כהן הנייעס החרדי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.