רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 באוקטובר 2013

ללמד את גור לקח על סתימת פיות נתחיל להריץ קו נייעס 'בעולמם של חרדים'

יותר משנה שיש עלי לחץ מבעלי עסקים ומאינטרסנטים שאסכים לדווח מידי יום בקו נייעס מיוחד לציבור החרדי. התחמקתי מהרבה סיבות, אני מופיע בכמה מהם, מעולם לא פניתי אליהם הם פנו אלי ועונה לכל מי שפונה, ואני קו משלי לא צריך

אבל, מאז שאני מופיע בקווי הנייעס ראשי גור מפעילים לחץ כבד על בעלי התחנות הללו שלא יראיינו אותי ושלא יתנו לי אפשרות להביע את דעתי, והגיעו הדברים לידי כך שעל הנייעס החרדי שאני מופיע בה בתכיפות כל שבוע כולל אתמול והיום, מפעילים הגוראים לחץ כבד שלא לאפשר לי לדבר שם. הם החליטו לצפצף עליהם, ובכל זאת החלטתי אני מצידי ללמד אותם לקח, ונתתי את האור הירוק לקו הזה שמתחיל לפעול החל מרגע זה, כבר מחר יהיה שם חומר והחל משבוע הבא זה ירוץ עם חומר יומי עסיסי כזה שאין בבלוג, חלק הרבה לפני שיעלה בבלוג, וככה ישלמו הגוראים הללו מחיר על המעשה שעשו, בסופו של דבר רק יפסידו, מפני שככה שומעים אותי פה ושם, ואילו עכשיו כל יום, ומבטיח כי זה יכאב להם מאוד

יטפל בזה אדם שיתעסק עם הענין הזה כל היום, אני יעלה לשעתיים ביום לדווח ולספר לכם על מה שקורה ואף להתווכח, יתכן שאפתח שם קו שכל מי שירצה יוכל להתקשר ישאל ואני יענה

הנה המספר של קו הנייעס שלנו ששמו יהיה 'בעולמם של חרדים'  1-900-72-1818

תתנו לקו להתארגן כמה ימים ימלאו אותו בחומר רב, ומבטיח להם שיהיה הרבה חומר על גור, מפני מי שעושה לסתימת פיות חייב לשלם מחיר, נעסוק הרבה בקורה בבית הרבי ובפוליטיקה הכי חמה שם

7 תגובות:

  1. אתה באמת נשמע משוכנע ובטוח בעצמך שהנך מאיים על מישהו,
    יא מטומטם ! נגמרו הזמנים האלו, עבר עליהם הכלח מזמן ....
    אף אחד לא מתרגש היום משום דבר, תכתוב , תדבר, תאיים, כמה שאתה רוצה ולא יכול, אנחנו חיים בעולם דמוקרטי עם אינטרנט, כל אחד מעלה הגיגיו וחזיוניו ודימיונותיו און ליין 24/7 ,
    הלא ראית בבחירות האחרונות האלה כמה השפעה יש לך באמת.... אז תפתח עוד סניף, למי אכפת ?
    כשיושבים בשירותים על בטן קשוחה וסרבן, זה סגולה מצויינת לשילשול,
    אז שלשל מר שאולזון שלשל , קדימה... מחכים בשירותים בקוצר רוח...

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אתה צווח סימן שזה מאוד מפריע לך
      כשהכלב צווח סימן שהאבן פגעה

      מחק
  2. חיים , אף אחד לא יתקשר למספר הזה בגלל שזה מאוד יקר !!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  3. 0548500090 מספר נייח לשמוע קו נייעס

    השבמחק
  4. בטלפון לא עובד הקשת F5 ולהריץ "תצוגות דף".
    שם תראה איך המציאות טופחת לך על הפנים...

    השבמחק
  5. הרב שאולזון 1900721818 זה מספר חו"ל ומה לגבי מספר ישראלי ?
    יישר כוחך הרה"צ שאולזון שליט"א
    הגיע הזמן להוציא את הרפש העכור הזה מקרבנו כל מפגע וטינופת מכל אותם המתחזים לחרדים יצא החוצה ,נגמרו הימים שאפשר להתעלל בחסידים .
    שאולזון בשטח כולם במתח .

    השבמחק
  6. המספר לא עובד

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.