רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 באוקטובר 2013

"הרוצח חולה נפש"

אקדים שאיני קשור לג' ולא לזך, אני שונא את שני הצדדים על כל האינטריגות והטיפשויות שלהם. אני לא מצביע בבחירות. אני שונא אלימות צביעות וקנאות. הישועה לא תצא מהבני ברקים החזונישיקים ולא מהאשדודים הצבועים.

הפושעים ממלאים פיהם בתירוצים 'מה אתם רוצים הוא חולה נפש?' ואני שואל: מה זה משנה אם הוא חולה או בריא, מדוע אף חולה נפש לא הלך לתקוף את הרב קסלר הרב של קרית ספר? או כל רב אחר או סתם מישהו אקראי?, מדוע חולה נפש נוסע ב4 לפנות בוקר לבני ברק למקום מסויים? התעמולה וההסתה השפיעו עליו לפעולה מאד מסויימת.

למרים בת בילגה היה מזל רע שבזמנה לא היו פסיכולוגים, ולמחבלים לא היתה שליטה:

"תנו רבנן: מעשה במרים בת בילגה שהמירה דתה, והלכה ונשאת לסרדיוט אחד ממלכי יוונים. כשנכנסו יוונים להיכל היתה מבעטת בסנדלה על גבי המזבח, ואמרה: לוקוס לוקוס, עד מתי אתה מכלה ממונן של ישראל ואי אתה עומד עליהם בשעת הדחק! וכששמעו חכמים בדבר קבעו את טבעתה, וסתמו את חלונה.. משום ברתיה קנסינן ליה לדידיה? - אמר אביי: אין, כדאמרי אינשי: שותא דינוקא בשוקא, או דאבוה או דאימיה. - ומשום אבוה ואימיה קנסינן לכולה משמרה? - אמר אביי: אוי לרשע אוי לשכינו"

חז"ל לא טענו "מה רוצים ממנה, היא חולת נפש", הם הבינו שאפילו שהיא חולת נפש, משהו השפיע עליה. מדוע החולת נפש לא צעקה על אובייקט אחר? משום שהיא שמעה מבחוץ ביקורת על המזבח שמכלה ממונם של ישראל. חז"ל הענישו את כל משפחתה ואת אלו שלידה "אוי לרשע ואוי לשכנו"

מי הם השכנים של אותו רשע?

פילץ מגיע משכונת "מרומי שדה" בקרית ספר, כל מי שעבר בשכונה שם ראה את ה'זך' המכסים את המרפסות. ואין שום פלא, בשכונת המחבלים, ממנה יצא ישי שליסל, שהלך למצעד הגאווה ודקר בני אדם בסכין, המטורף יושב עד היום בכלא.

ממנה יצא יעקב לוי, מועמד של זך, חי על כדורים, נוסע יומם ולילה לקבר יוסף ומתעמת שם עם אחיו בפלג הפלסטיני מחבלים כמותו. מי שהזיל כמויות של ריר וטירוף כדי להשמיד בתי כנסת שאינם שייכים לפלגו הקדוש.

שם בדיוק מתגורר פילץ, והעובדה שהוא חולה נפש, אינה מבדילה אותו משאר המחבלים חולי הנפש.

ובל נשכח את העסקן השכונתי שלהם, יהודה ליב שבדרון, זה שמחשבו מלא סרטים פרונוגרפיים, מישהו יודע מה הוא עושה בחו"ל חצי מזמנו? הבה ונראה כיצד הוא נראה שם, כמו גוי גמור:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.