רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 2 באוקטובר 2013

אני חסיד גור גאה – הולך להצביע לסיעת 'טוב' בבית שמש

מאת גערער

בטח תשאלו למה ומדוע?, ומה מביא חסיד גור ובן טובים להידרדר להצביע "טוב"?
אגלה לכם שאני ממש לא יחיד, ויש עוד רבים כמוני (וגם מקרב שאר החסידויות).

בחסידות גור הכל בא בהנחתה מלמעלה, הן בכל דבר ציבורי וגם בחיי הפרטיים כופים עליי הנהגות מטורללות:
למשל, לא להרכיב את ילדיי על הכתפיים – מוטל דריימן מורה לי
לסגור את השטיבלך וללכת לישון ב-10 בערב – איצ'ה מאיר טאומן מורה לי
לא לתת יד לחבר ל"שלום עליכם" – אברהם בנימין זילברברג מורה לי

בבחירות זה אחד המקומות שאני יכול להכניס מתחת לחגורה ולנקום בכל מיני סוטים שמנסים להשתלט על חייהם הפרטיים של אלפי אנשים.

ולא זו בלבד, אלא שבגור (בניגוד לשלומי אמונים, למשל) מנחיתים נציג מלמעלה ומחליטים עבור כל תושבי העיר, שהוא הולך לייצג אותם. במקרה של בית שמש מדובר בישעיה ארנרייך, שראיתי ב"המודיע" שהוא עוזר לאזרח הקטן מול הבירוקרטיה העירונית. מעניין שאף אחד מחסידי גור בבית שמש לא יכול להעיד על עזרה הקטנה ביותר שארנרייך עשה בעדו. מעניין למה!
אז בגור מצניחים אנשים מלמעלה ומחליטים עבורי מי אני רוצה שייצג אותי, אבל במפלגת "טוב" יש פריימריס מסודר בו כל נציג מציג את המרכולה שלו, ובשביל לזכות באמון הציבור צריך להשקיע ולהזיע קשה כל הקדנציה (כדי לזכות להיבחר בשנית).
ואז למחרת הבחירות עסקני גור יזעקו חמס על כל מי שלא הצביע להם, ויאשימו שגרם למפלת התורה ולחילול השם ועוד כל מיני אידאלים מגוייסים לצורך העניין.
אבל מי שאשם הם רק העסקנים השולטים, שבהתנהגותם דוחקים הרבה מצביעים מאושיות הקהילות החוצה למפלגות בעלות שקיפות והגינות.

3 תגובות:

  1. אמרנו עתה זה בימים הנוראים : "ובמה יתגאה אדם להבל דמה ?".

    עכשיו קיבלנו תשובה . הוא חסיד גור גאה.

    השבמחק
  2. וכבר נאמר "ולא נתקררה דעתם של אנשי טוב, עד שיצרו מערכון בובות בדמות חסיד גור ושיתפו את זונשול באומנות זו, וכך בערבו של יום ידעו שעשו משהו נשגב גימיק פירסומי למען מפלגתם המפוקפקת"

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.