רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

הכלל החסידי באשדוד מתמודד עם הכרעה קשה

מאת אשדודי

כואבים ודואבים אנו, יחד עם כל בית ישראל על האי גברא רבה דבלי בשופרא, מגדולי חכמי הדור האחרון מרן רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, אבלים ודווים אנו ומן השמים ננוחם, עדי ירונו ויקיצו שוכני עפר.

א.        בימים האחרונים מופעל לחץ אטומי מכיוונה של יהדות התורה לשבת עימם בכדי לראות איך ניתן 'לפצותינו' על העוול הנורא שהם עשו לקהילה הכלל חסידית, ישבנו עם כמה מהם הקוראים לעצמם 'שפויים', האומרים מה לכם כי תתעסקו בפגיעה, תתעסקו בעשיה וראו מה ניתן לתת לכם בכדי לתקן את המעוות, אנחנו נבטיח לכם ותראו שתוכלו להיות שווים בין שווים.
ב.        דא עקא, שכנראה כל מגמתם הינה לפרד ולסכסך בינינו, ולכן אין דרך אחרת להסביר מדוע פונה יו"ר אגודת ישראל הר' קופרברג לבית הגאון הרב וואזנר בכדי לשאול מדוע קהילת לובלין נוקטת עמדה במערכת הבחירות.
ג.         פניה זו, נעשתה לאחר שישבנו עם 'אחד הבכירים' ביהדות התורה, שכנראה אין השלום בפיו ובליבו שווים וכל מטרתם הינה רק לבדוק את רמת השטח מי הם הקודקודים העומדים מאחורי מהלך האחדות הכה מפתיע השורר בתוכינו, ואין בפיהם כל דבר אחר מלבד לרדת לרזולוציה של פילוג.
ד.        פניות נוספות היו לבתיהם של רבנים ואדמורי"ם שקהילותיהם נמצאים באשדוד, כאשר כל מטרתם הינה מסע הפחדה ופילוג.
ה.        במערכת הבחירות האחרונה, וזו שלפניה ועוד ועוד, טענו כל הזמן שאנחנו בכלל לא מצביעים, אתמהה מה קרה עכשיו שפתאום כל כך רוצים שנגיע להצביע וכל קול קובע???
ו.         אנחנו יושבים בימים האחרונים עם כמה וכמה גורמים, ומטבע הדברים השתיקה יפה להם, כאשר מטרתינו הינה אחת – לעזור, לסייע ולתת מענה למוסדות התורה של הציבור הכלל חסידי בפרט, ולציבור החשוב והיקר בכלל.
ז.         היו ברוכים ותודה על שיתוף הפעולה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.