רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 באוקטובר 2013

חשש בד"ץ 'בית יוסף' מכשיל ביין נסך


לכבוד הרב שאולזון 

שלום וברכה 

רצוני לספר לך מעשה שקרה לי היום 

הייתי בסופר רמי לוי  בגבעת שאול י-ם וקניתי כמה ביסקוויטים מסוג כעכים  תוצרת איטליה  בהשגהת הרבנות הראשי ובד"ץ בית יוסף אפיה ישראל 

אחרי שאכלנו אני והילדים חבילה שלמה לקחתי השקית לראות ממה עשוי העוגיות ונדהמתי לראות שכתוב באנגלית המילה "'WHITE WINE" " יין לבן " מה שהדהים אותי , זה שבעברית לא  מוזכר המילה יין

ברור שזה איסור יין נסך  לכל הדעות 

השאלה שנתבקש מי אחראי להונאה , שהרי הגוי שמייצר לא הסתיר זאת אז או שזה זיוף של הכשרות ביד היבואן סופר אנפיניטי סחר בע"ם  נצרת עילית טל :1599550600  או שזה הונאה מצד בד"ץ בית יוסף 

ראוי שכבודו יחקור הנושא

בברכת ברכה והצלחה

3 תגובות:

  1. אין כל קשר בין מה שמודפס על השקית באנגלית למה שמודפס בעיברית עם ההדגשה של יצור מיוחד ואל תבלבל את המוח טיפש גדול שכמוך אם לא מופיע שם יין אז באמת אין יין נקודה

    השבמחק
    תשובות
    1. ייצור מיוחד , עם שקית ישן ?
      פחחחחח...
      אני מאמין יותר לגוי שכתב שיש יין (נסך ) מסתם מדבקה של הבד"ץ
      גם על פי החוק , הם חייבים להצהיר בדייוק מה שיש !
      בקיצור , נראה לי שמי שאישר את זה לא יודע אנגלית , לא למד ליבה , אם היו קוראים שיש יין , לא היו נותנים ההכשר "מהודר בישול" ישראל

      מחק
  2. הדרינגל קיי קיי משולש המופיע על העוגיות שכנראה עליהם מסתמכים הבית יוסף זה הכשר מפוקפק ביותר שהן בני תורה והן חבד לא מאשרים אפילו לא מיץ תפוחים פשוט של חברת motts עם ההכשר העלוב הנל! ואומר דרשני אחד גדול על עוגיות אלו כל הכבוד!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.