רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 באוקטובר 2013

מדוע יעשו להרב יוסף חור בגרון?

מאת עקיבא וויינגרטן

הטיפול שיעבור מחר הרב עובדיה נקרא טרכסיוטומי, יימשך 40 דקות ומטרתו לשפר את יכולת הנשימה והדיבור של הרב באמצעות חור זמני בגרון. הסיכון בניתוח מסוג זה הוא החשיפה לזיהום רב יותר". ע"כ.

מאחר ועבדתי בחדר ניתוח בעבר, הייתי נוכח בפעולה הזו לא פעם, מדובר בהליך של דקות ספורות, שבו עושים חור קטן דרך הקנה קרוב למקום של החיבור עם החזה, שם מחדירים את צינור החמצן ישירות. ההליך מוגדר מבחינה כירורגית שמצריכה מינימום סטריליזציה ונעשה בכל בתי החולים כדבר שבשגרה, כן צריך לפעמים מומחה בשביל זה כי לעתים יש עור יבש מסביב למקום ויש קושי להבדיל בין העור לקנה.

את הפעולה עושים לכל מונשם לאחר שבוע שבועיים בשביל למנוע זיהום מהצינור שמוכנס דרך הפה. זאת אומרת שהפעולה אמורה להפחית סיכוי לזיהום ולא ההיפך. אבל תמיד כשיש גורם זר המחובר לגוף יש חשש לזיהום, לכן למשל מחליפים מידי כמה ימים את מיקום צינור האינפוזיה. מתפלא אני על אדמקר שבחר לכתוב על דברים כאלו מבלי לבדוק את הפרטים קודם מבחינה רפואית, דברים שכל רופא זוטר יכול לספר עליהם.

4 תגובות:

  1. שאלת בכותרת מדוע עושים לו חור בגרון התשובה שדרך הגרון שלו הוא עשה מלא פשעים נקודה

    השבמחק
    תשובות
    1. הזהר על אצבעותיך כי דרך אצבעותיך אתה כותב לשון הרע וביזיון של גדול הדור ע"ה, תזהר על נפשך, נקודה.

      מחק
  2. איזה פושעים ארורים איזה מושחתים ונבזים לצלם ככה את מרן ולהשתמש בו בצורה כל כך צינית איפה הילדים שלו איפה הבנות איזו חוצפה איזה משפחה רקובה ממש גועל נפש שתלכו לעזאזל משפחת פשע נטולי כבוד אפילו לא לאבא שממנו אתם חיים לא פלא שקראתם לו חיים .....איזה מזעזע לצלם אותו ככה ולבייש אותו ברבים רואים בעליל את החוסר רגישות שלכם יהי רצון שתנועת ש"ס תתרסק בכל הארץ ולכם לא תהא מחילה לעולם ככה לבזות ועוד את האבא להוציא לציבור תמונות כל כך מביישות שיראו אותו בצורה הכי בוטה ומכוערת הילדים שלכם גם יעשו לכם את זה עלובים

    השבמחק
    תשובות
    1. רק לידיעה זו לא התמונה של מרן זו תמונה שצולמה בבית חולים איכילוב לפני כשנה והורידו את זה מערוץ 2 ושיפצו מסביב

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.