רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

החסידים בחיפה (למעט בעלזא) הכתירו את ראש העיר מר יונה יהב לקדנציה נוספת.

מאת חיפאי

היום התקשר יונה יהב לנציגי החצרות החסידיות בחיפה והודה להם על תמיכתם המסיבית בו לראשות העיר. יהב שניצח את יריבו יעקב בורובסקי בהפרש של 20 אחוזים וזכה ל50 אחוז הגיע ביום הבחירות לבקר במטה המרכזי של אגודת ישראל בחיפה ביחד עם ח"כ יענקל ליצמן והרב בליטנטל והביע את הערכתו על ההתגיסות המסיבית לטובתו דבר שהיה הפוך בבחירות הקודמות.
בבדיקה ראשונית של הקלפיות בנווה שאנן במעוז הליטאי התברר שהרוב המוחלט הצביע למועמד השני מר בורובסקי נתון זה העיד על המהלך השיקרי שהוביל העסקן הליטאי מיכאל אלפר שחתם עם יונה יהב אך בקלפי שלו ברח' התיכון היו 76 שס"ג ורק 12 ליהב והשאר לבורובסקי. אין ספק שעצם העובדה שאף אישיות רבנית תורנית כמו הרב במברגר שליט"א רב הקהילה החרדית לא תמכה במהלך של אלפר הוביל את כל הציבור הליטאי לא להצביע ליונה יהב . עובדה זו מעידה א. על אי אמון של הציבור הליטאי במהלכיו הטיפשיים של אלפר. ב. אלפר מוצג כגויה פוליטית אדם ללא חוט שידרה וללא תמיכה רבנית למהלכים שיקריים . שאכן התגלו ויתגלו ברבים.
בנוסף לזאת קהילת בעלזא כועסת מאד מאד על אלפר שבגד בהם ברגע האחרון וחתם עם יונה יהב שנוא נפשם. וזאת למראת שהם נשכבו על הגדר עבורו ומנעו את הפילוג ביהדות התורה דבר שהיה מוביל למחיקתם מהנציגות העירונית כי לא היו עוברים את אחוז החסימה.
ועל אלפר נאמר: "גם אכל דגים מסריחים , וגם יזרק מהעיר"
וכן נאמר : סופו של בלון נפוח תמיד להתפוצץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.