רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

יו"ר אתרא קדישא משקר ומחציף פניו בראיון לתקשורת

מאת עדה'ניק

מיום ליום הולכת ונחשפת האמת מכל הנעשה במתחם גולובנציץ בבית שמש, ומסכת השקרים של ארגוון הפשע אתרא קדישא מנתפצת מול גלי המציאות, כפי שכבר התפרסם התגלו במקום אתמול הוכחות חותכות כי המקום כולו הינו בית קברות של גויים, כאשר בשעת הבדיקות הדקדקניות נמצאו בשטח עצמות מת המונח ראשו בין ברכיו, ממצא המוכיח בבירור כי מדובר בקברי עכו"ם, באשר קבורה שכזו נהגה רק בין אומות העולם.

מיד עם התגלות המימצאים הוזעק אל המקום מרן פוסק הדור ראב"ד ירושלים הגר"מ שטרנבוך שליט"א, שירד לשטח יחד עם המומחה הנודע הרב הגאון ר' זלמן קורן שליט"א, ולאחר בדיקה קפדנית של הפריטים שנחשפו, קבעו באופן חד משמעי כי קבורה זו מוכיחה על הימצאות קברי עכו"ם במקום, ועפ"י ההלכה מותר לפנותם, גם היום במהלך הבדיקות התגלו עוד מימצאים נוספים המעידים למעלה מכל ספק על מתי עכו"ם שנקברו שם, כאשר נמצאו שני כדי חרס שהיו משמשים את הגויים לקבורת מתיהם.

מן הראוי לציין שכבר אתמול הודה דובר אתרא קדישא יצחק ווייס בראיון לקווי הנייעס שמדובר בקברי עכו"ם ללא ספק, כאשר בין שאר ההבלים וההזיות שגיבב אמר מפורשות כמה פעמים שמדובר בעצמות מתקופה של לפני 3,500 שנה, דהיינו לפני יציאת מצרים וכניסת בני ישראל לארץ ישראל, והרי כל דרדק יודע שבתקופה זו לא התגוררו שום יהודים בארץ ישראל.

הערב בתכנית ברדיו 'קול חי' התראיין הרב שלום פריד שעוסק בהצלת קברי ישראל כבר ארבעים שנה, בעבר במסגרת אתרא קדישא וכהיום באגודת ארץ החיים, ותיאר את מציאת הפריטים המוכיחים חד משמעית שמדובר בקברי עכו"ם, וכמו"כ הביע את זעקתו על אותם נערים מנוערים עסקני אתרא קדישא המדברים עתק על מרן שר התורה הראב"ד שליט"א ופוערים פיהם על גאון ישראל בזדון ליבם רח"ל.

בהמשך השידור התראיין גם יו"ר אתרא קדישא הרב דוד שמידל, אשר בחוצפה וגסות העיז להכחיש מכל וכל את העובדות והמציאות, וכאשר נשאל כיצד יכול להכחיש את המציאות החיה כפי שהעיד עליה מרן הראב"ד שליט"א שהגיע אמול למקום, בו בזמן שהוא - הרב שמידל כלל לא היה נוכח במקום אתמול - החל לשקר ולהחציף פניו בעזות מצח.

לא נותר לנו אלא לסכם שכעת כבר התגלה לעין כל פרצופו הנכון של אותו רמאי ונוכל שהונה במשך שנים את היהדות החרדית, ובתעלוליו הרעים חילל שם שמים ברבים, ולא הפסיק לבזות ולהתקיף את גדולי ומאורי ישראל בבריונות וברשעות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.