רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

מעריב:חשד לשוחד בחירות בנתיבות;הרב יורם אברג'ל מבטיח טיהור חטאים וחיי אושר ועושר למי שיצביע ליחיאל זוהר לרה"ע.

משדר הצהרים בנייעס החרדי: חיים וינגרטן, יו"ר אגף המבצעים בזק"א, ומתמודד מטעם 'יהדות התורה' בגבעת זאב; "אנחנו דאגנו לתושבים. סגרנו עם ש"ס הסכם מעולה, אני לא מבין למה הם הפרו אותו. בשס המקומית לא מרוצים מביטול ההסכם". "אנחנו מייצגים את כלל התושבים כולל החילונים והמסורתיים".

מחר יום חמישי בשעה 6 בערב כנס תפילה זעקה והתעוררות לרפואת מרן הרב חיים עובדיה יוסף בן גורגיה שליט"א. בהשתתפות הרשל"צ הרב יצחק יוסף. הר"ה דוד לאו שליט"א. הרב דוד יוסף. הרב ברוך שרגא. הרב טולידאנו ועוד גדולי ישראל. בבית הכנסת מגן אבות רחוב שירת הים 5. רמות א' ירושלים.

גדו"י הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי והגר"ש אויערבך פרסמו הערב מכתב תמיכה חסר תקדים בהרב ישראל פרוש לראשות העיר אלעד.

שיפור דרמטי: הגרח"ע יוסף פקח את עיניו למשך יום שלם
כוחן של התפילות: בביה"ח "הדסה עין כרם" בו מאושפז מרן פוסק הדור הרב חיים עובדיה יוסף, הולכת וגוברת האופטימיות לגבי הסיכויים להחלמתו. ל'כיכר השבת' נודע כי הבוקר פקח הגרח"ע את עיניו, וזיהה את סובביו. למרות השיפור, מצבו של הרב עדיין קשה, והרופאים מציינים כי התעוררותו אינה מושלמת

בחורשת סנהדריה בי-ם נמצאה צעירה יהודיה כבת 20 כשהיא חבולה ככה"נ קשות, ע"י עוברי אורח לאחר ששמעו צעקות העולות מהחורשה ומבדיקה ראשונית של כוחות משטרה שהוזעקו למקום עולה כי ככה"נ מדובר בנסיון אונס/אונס. הצעירה פונתה במצב קשה לביה"ח הדסה עין כרם

דבורה טמבור, חסידת סקווירא שהתפקרה לאחר שעברה התעללות מינית, נמצאה מתה ונקברה בהלוויה חשאית הרחק משיכון סקווירא ללא השתתפות משפחתה.

קול ברמה : הבוקר הרב עובדיה פקח את עיניו , מבין ומגיב לסובבים אותו , תהליך ההתעוררות מתקדם מהר מהמצופה

יהושע פולק בקול ברמה: אני מכיר את המספרים בי-ם יותר מכולם, אם לליאון לא יהיה את כל המגזר החרדי עד הקול האחרון, הוא מפסיד.

אבי בלום בקו עיתונות; הרצתו של אפשטיין בקריצת עין מתואמת עם ברקת, הופכת את מפלגת בני תורה מנרדפת לרודפת. היא מוכיחה שזו אינה מלחמה מוצדקת 'למען כבודו' של מרן הגר"ש אוירבך. אלא קריאת תיגר על המיינסטרים החרדי.

משה ליאון לאבי בלום בקו עיתונות:"אני נגד חרמות, אם תנועת בני תורה תודיע על תמיכה בי היא תהיה חלק בלתי נפרד מהקואליציה בראשותי"

קובי כחלון בקול ברמה: ליברמן הוא הבכיר ביותר בממשלה שבנה יחד עם ליאון שגם ניהל את המו״מ הקואליציוני, וכעת הם מתחזים לאוהדי חרדים, אף שקיצצו לכל אחד בכיס. את ההסכם עם משה כחלון גם הפר איווט בשעתו. אין לו מילה.

שר השיכון אורי אריאל מסייר כעת במשרדי עיתון 'משפחה' בי-ם עם מנהלי ועורכי העיתון.
אדמקר בוואלה על הבחירות בעיר אלעד: קרב בין דרעי לפרוש, בין אשכנזים לבין ספרדים. תוצאות הקרב יכריעו האם ההגמוניה הספרדית דועכת עם מצבו הבריאותי של הגרח"ע יוסף, אל מול הניסיון להמשיך את שושלת משפחת פרוש הירושלמית והעשירה
הראשל"צ הגר"ש עמאר בשיחה לשרי רוט בח"ח, מספר שהרופאים לא נתנו תקווה רבה, אבל התפילות חוללו נס, אתמול ביקר נכד הרב עובדיה אצל הרב, הרב פקח עיניים הזיז יד, קורא לציבור לקבל ע"ע תענית מחר.
אוטובוס של 50 בחורים מ- ישיבת קרעטשניף עצורים עתה בגבול ישראל -לבנון על שהיה בשטח צבאי והפרת צו אלוף פיקוד
קוה"צ: אברהם מנקה מספר 4 ברשימת בני תורה בירושלים נזרק מהכולל של הרב סרוצקין בתגובה שלח העו"ד מכתב כי יש בכך עבירה על חוק הבחירות.
משדר הצהרים בנייעס החרדי: חיים וינגרטן, יו"ר אגף המבצעים בזק"א, ומתמודד מטעם 'יהדות התורה' בגבעת זאב; "אנחנו דאגנו לתושבים. סגרנו עם ש"ס הסכם מעולה, אני לא מבין למה הם הפרו אותו. בשס המקומית לא מרוצים מביטול ההסכם". "אנחנו מייצגים את כלל התושבים כולל החילונים והמסורתיים".

הרב יוסף זאב מהעיר טבריה, בנו של ח"כ הרב ניסים זאב ממפלגת ש"ס בראיון לאלי כהן; מה המצב בעיר טבריה, למי יש את הסיכויים הגדולים להצליח. מי המתמודד לראשות העיר שנתמך ע"י יהדות התורה ומי נתמך על ידי שס. מדוע ולמה שס ויהדות התורה מפולגות בעיר, כשכל הנציגים של יהדות התורה, וכמובן של שס הם ספרדים.
וטוען, "אנחנו עזרנו לביתו של הרב דוב אויירבך למרות שהוא הסיר את תמיכתו בנו".

ישי כהן בכיכר; אחדות בין ש"ס, יהדות התורה והבית היהודי. הסכימו להשאיר את המצב הקיים במועצת הרבנות הראשית בבחירות שיתקיימו בשבוע הבא.

גפני עקץ בנאומו בפתיחת המטה והזכיר שמות של מוסדות בנשיאות הרב אויערבך ואמר "מי ששואל מה עשו הנציגים בירושלים בחמשת השנים האחרונות, שישאל אותם מה היו עושים בלעדיהם".

פרופ' דן גילון, המטפל בגרח"ע יוסף בבית החולים הדסה עין כרם, אמר כי הרב שב להכרה מלאה. לדבריו, הרב עדיין נמצא בסכנת חיים, אך היא פחתה.

הרב בנימין בן טובים המתמודד מטעם שס במקום הראשון בעיר צפת נפסל היום ע״י ועדת הבחירות כרגע העניין נמצא בעיצומו של עירעור ע״י הרב בן טובים אנו מבטיחים לעדכן בתוצאות באם הוא יפסל סופית המעומד במקום השני הרב לחיאני האחיין של אבי אמסלם שהוצב במקום השלישי בעיריית אשדוד ונהגו לשעבר של אריה דרעי הופך להיות במקום הראשון בצפת

בשיחה שהתקיימה עם איש סודו של צביקה כהן המועמד מטעם שס למועצת העיר ירושלים שעובד ימים כלילות ולפני מספר שעות נפגש עם פעילים משכונת בית וגן וכעת הוא נפגש עם רבני שכונת גילה ובשעה 21:00 הערב יפגש צביקה כהן בישיבת מטה עם כל נציגי המטות שבירושלים לאחר מכן בשעה 23:00 יפגש צביקה כהן עם נציגים מחסידות מאוד גדולה שבירושלים שיתמכו בש״ס בעיריית ירושלים

ביתר: הגראי״ל יעניק מכתב תמיכה לרובינשטיין לראשות אך לא לרשימה בגלל צירוף טוב. בחיפה: הורה הגראי״ל שלא לחתום  הסכם עודפים עם הבית היהודי,

ב”ב:  הגר”י עדס יעניק תמיכה ביהדו”ת אך בשאר הערים לא יתערב.

שוב מזגזג? דיווחים על מו"מ לאיחוד מחודש בין פרוש לברק צוברי. נמנע מהשתתפות היום בכינוס קריספל.

דיווח: פגישת הגר"ש אויערבך אצל הגרח"ע יוסף, הגר"ש בניסיון לגייס את תמיכת מרן בחיים אפשטיין.

החשיפות: דרמה! הגראי"ל שטיינמן כעת בשיחה בארבע עיניים באחד החדרים במשרדי דגל עם הגרמ"י שלזינגר, לא ברור הרקע.

קול ברמה: חה״כ ליצמן הגיע לפני זמן קצר לביקור חולים אצל מרן הגרח״ע יוסף.

הרב ישי סודרי מש"ס, מעדכן על מצבו הרפואי של מרן הרב חיים עובדיה יוסף, ועל השיפור המשמעותי שחל ביממה האחרונה. יהודה דביר, מעדכן על עשרות מוקדי התפילה מחר לרפואת מרן ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.