רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 באוקטובר 2013

הרב גדסי: אם גפני נבחר אני עוזב את עמנואל

מאת תושב עמנואל

עם פתיחת מערכת הבחירות בעמנואל, הרב גדסי רבה של קהילת תנא דבי אליהו המונה 28 משפחות שעבר עם קהילתו לגור בעמנואל לפני כ-5 שנים, נוכח לראות שסיכוייו של הפודל שלו לזכות בבחירות לראשות המועצה אפסיים ומעתה החגיגות* והגנבות** עומדים להסתיים סופית.

מה יעשה גדסי הרב, התחיל לחרוש את הרחובות ולנסות לדבר בעד עזרא. אבל בכל מקום שהוא מגיע אנשים מפנים לו עורף. כולם זוכרים את השערוריות של התלמוד תורה אהלי יעקב, פיטורי המלמדים, השתלטות כוחנית, הכתבת תכנים ועוד ועוד פרשיות רבות הנוגעות כמעט לכל דבר בישוב. כולם נרתעים מהסגנון האלים והבזוי והוא לא מצליח להביא קול.

בצר לו הכריז הרב כי הוא וקהילתו תעזוב את עמנואל אם עזרא לא יבחר לראשות.

הציבור הספרדי שחרר אנחת רווחה וצהלות שמחה נשמעות מכל עבר - ברוך שפטרנו מעולו של זה. אין לאנשים ספק במה לבחור: בחרת גפני פתרת את אחד האתגרים הקשים ביותר של עמנואל...

אחד מנאמני הרב ויו"ר עמותתו מר שלוש כבר הודיע היום על עזיבתו את הישוב לאור תוצאות הבחירות המסתמנות.

עכשיו מבינים את ברכתו של הגראי"ל שטיינמן לגפני שבחירתו תביא לימים טובים ולפיתוח בעמנואל.

* פיטורי עובדים כדי למנות אנשים מהקהילה ועוד.
** מחיקת חובות בארנונה, חלוקות שלל, שטיקים וסחיטות.

6 תגובות:

  1. זה מה זה לא נכון
    למרות שאני אצביע גפני, זה ממש הוצאת שם רע להגיד כך על גרשי ,, הוא אדם יר"ש שתרם המון לעיר וקידם אותה, כתימני מובן שהוא יעזור לתימנים, אבל עזרא לא מושחת תשאלו את מי שאתם רוצים בעיר

    השבמחק
  2. לאן הגעתם איך אפשר לדבר ככה על תלמיד חכם,לפני שהרב גדסי הגיע המקום היה שוקק חיים ,הוא היחיד שהצליח לפתוח ישיבה קטנה ,הוא היחיד שהצליח לפתוח בית ספר ספרדי לבנות , וכול יום ממלא את המקום בעוד ועוד משפחות, ישר כח לרב עזרא שעזר וסייע להוסיף קדושה למקום , אנחנו נמשיך לתמוך בך ,

    השבמחק
  3. אני ממש מודה לכם התלבטתי מה לבחור מי יותר כדאי , אני מכיר את שניהם ושניהם יראי שמיים ואז ראיתי את כל המכתבים נגד עזרא וזה הגעיל אותי איך אפשר לרדת לרמה כול כך נמוכה , ואז הבנתי שביום שלישי אני הולך להצביע רק לעזרא גרשי .תודה עזרתם לי מאוד

    השבמחק
  4. ב"ה עזרא ניצח והפודל שכתב את המאמר הזה חוזר להיות עובד נקיון בהצלחה בהמשך ויהי רצון שתחזרו בתשובה

    השבמחק
  5. אבא שלך פינה את מקומו ואתה נשארת לנקות את הזבל אחריו!
    זה רק מראה שמי שבטוח בעצמו ולא בוטח ב-ה' ה' מראה לו בדרך הקשה מי מנהל את העולם!!
    והנה ההוכחה...............!
    מגיע לכם! אכלתם אותה בגדול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    עוד 4 שנים תנסו לעלות בדרך ישרה ונקייה ואולי יהיה לכם סיכוי.....

    השבמחק
  6. ב"ה עזרא ניצח והפודל שכתב את המאמר הזה חוזר להיות עובד נקיון בהצלחה בהמשך ויהי רצון שתחזרו בתשובה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.