רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 באוקטובר 2013

ידיעות - בקצרה

ילדה מויזניץ אמרה לילדה מקרעטשניף שמי שהצביע לבית היהודי הוא חילוני. קרעטשניף עשו את זה שהילדה אמרה שהרבי מקרעטשניף חילוני. בקיצור סיפרו את זה לרבי והוא נפגע את עימקי נשמתו. רץ לדבר ע"ז בתורה בשלוש סעודות. לאחמ"כ החליטו לעשות הפגנה וכל הבנות מקרעטשניף החליטו שלא מגיעות עד להתנצלות מלאה. היום הגיעו כל הבנות מויזניץ לקחו את כל הבנות והכניסו אותם לכיתה אחת. המנהלת סימה ליכטשנטיין נכנסה לכיתה והתחילה לצעוק על כל הבנות וליכלכה עליהם וכ'ו. היא יצאה. נכנסה מורה אחרת. גם היא סיימה נכנסה עוד מורה. בקיצור משעה 8:15 עד השעה 1 הבנות לא יצאו לחצר ולא לשירותים ולא כלום. רק צרחות איימים בלי הפסקה. כמובן שאף אחד מהבנות לא ידע מכל הבלאגן. רק הילדה שאמרה את זה. כעת ההורים ברחובות מכונסים כנראה שיוציאו את כל הבנות של ויזניץ מהבי"ס וישלחו אותם לבני ברק כמה בעבר

 ***************************
אחד מגדולי ראשי הישיבות בבני ברק אמר כעת בישיבה כי
"אבי בלום" בגימטריה - איכס ( 91)
"יעקב ריבלין" בגימטריה - "ללא שכל ובינה" (484)
ושניהם יחד: "אבי בלום" ו"יעקב ריבלין" בגימטריה - "יצר הרע" - 575 "קול (ברמה) במירמה" נשמע נהי בכי תמרורים"
עם ישראל על רבדיו וגווניו מבכה ומוחה בכל תוקף על ביזוי גדולי ומאורי הדור שליט"א !!! יושבים להם בורים ועמי הארצות אנשים ריקים מתורה ומיראת ה' מאחרי המיקרופון  משתלחים בחרצובות לשונם וחושבים לעצמם שהם משקפי ומעצבי דעת קהל ה'..."
כה אמר ה' מינעו אוזניכם משמוע לשון הרע ורכילות  כי  יש שכר לפעולתכם זאת ..ואין תקווה לאחרית "קול ברמה"
ושבו שדרנים לביתם וישתלחו כך בבני ביתם.
"גם אני הפסקתי להאזין ל"קול ברמה" כמצוות גדולי הדור-ומה איתך"???

***************************
אלעד:  דרעי הורה לקריספל לא להצטרף לקואליציה של פרוש תשבש אותו 5 שנים עד שיהיה לו ועדה קרואה. ביהדות התורה טוענים שהזגזגן התימני ברח צברי בדרך לקואליציה ויש להם רוב ומצידם שקריספל יירקב 5 שנים באופזיציה ביחד עם מורו ורבו דרעי שנתן לו את ההוראה!!!
הרב שלום כהן בלווין: קול ברמה בילללה
דורעי בעצרת ש"ס באלעד: מה שאמר הרב שלום כהן בלווין התכוון לקול חי
דורעי אחרי העקיצות של ריבלין ובלום: "כעת אני מבין מה שהרב אמנון אמר על אבי מומר וקול בעורמה ביללה"
האם יש שותף סמוי בשם מ.ח ברדיו קול ברמה??? פרטים בקרוב...
התארגנות חרדית לחרם על בעלי עסקים שמפרסמים ברדיו החרדי "קול ברמה" עורך קמפין החרם א.ב אמר שרדיו שמזלזל בגדולי הדור אסור לשמוע אותו ואסור לפרסם אצלו עוד טען עדיין לא התחלנו תקמפיין וכבר שני בעלי עסקים שראו את המודעות שהכנו נגדם במכבש הדפוס יסירו היום את הפירסומים שלהם מהרדיו הנל ואנו מאמינים שזה יתפוס תאוצה רבה
יהודה אבידן .עשה לי את היום מי ששמע אותו עכשיו בקול בעורמה.איזו חדידות לשון דיבר בלהט חזק ויפה וניכנס בנבלות בלום וריבלין. מגיע ליהודה שאפו ענק שיש לנו נציג המייצג אותנו ברמה.בקול בעורמה ...!!

תגובה 1:

  1. דבר אחר !!!
    הריני מוסיף אות ה על שמך,
    לא יקרא שמך עוד שאולזון,
    כי אם שאולזונה,
    מדחציף כולי האי ש״מ ממזר הוא...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.