רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

חסיד סלונים למחבלים: מה עכשיו תתרצו? האם גם הגאון האדיר רבי חיים קנייבסקי זה חב"ד? האם מועצת גדולי התורה זה חב"ד? זה רק מוכיח עד כמה שיטתכם פסולה מעיקרא

מאת חסיד  סלונים
 
לכבוד כל תומכי רשימת עץ בני תורה בירושלים
 
אינני ליטאי ולמעשה כשאני מביט מהצד העסק הזה משעשע אותי, אבל כשאני מתבונן לעומק אני חושש מאד. העסק יצא מכלל שליטה, בהתחלה חשבתם לאיים לכופף ידיים של עסקנים וזה לגיטימי. אבל ההתנהלות האחרונה, זוהי הכרזת מלחמה על כל גדולי וצדיקי הדור, גדולי עולם ממש, וזה מתחיל להפחיד אותי, שעסקנים ליטאים בני תורה, מעיזים להיכנס לחור שחור שכזה.
 
הפעם אי אפשר לומר שמדובר במלחמת עסקנים, כי אותם גדולי עולם עומדים ומדברים בקולם, ובמצב שכזה אין ברירה אלא להסיר את הרשימה ומיד. הנזק שאתם גורמים לכל הנוער החרדי, כולל החסידי, הוא נורא ואיום.
 
מה עכשיו תתרצו שזה מלחמה בחב"ד וזה מותר? האם גם הגאון האדיר רבי חיים קנייבסקי זה חב"ד? האם מועצת גדולי התורה זה חב"ד? וזה רק מוכיח עד כמה שיטתכם פסולה מעיקרא.
 
לצערי הגדול בעבר נטיתי מאד לעמדה הליטאית, כי באמת חשבתי שאצלכם הדברים יותר ערכיים יותר תורניים ולצערי הרב ליבי נשבר בקרבי לראות כיצד העולם הליטאי מבזה גדולי עולם ענקי ארץ בקדושה ובטהרה ובעומק לימוד התורה.
 
אני שואל כל מי שיעז לשים את הפתק הזה בקלפי איך ידו לא רועדת. בטוחני שרק אסונות קשים יצאו מהעגל הזהב הזה שעוד צועקים אלה אלוקיך ישראל.
 
והוא רחום יכפר עוון ולא ישחית.
 
נ.ב. אני מאד ממליץ לכל מי שפגע בגדולי העולם לבקש מחילה עוד לפני הבחירות לפני שמידת הדין תפגע בכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.