רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

מחר הממשלה משחררת  26 "מחבלים" יש תחרות בין ישיבת גרודנא לבין ישיבת פונוביז מרקוביץ מי יזכה לקבל אותם.הלילה תתקבל החלטה בשערי חסד למי תיהיה הזכות
בגרודנא טוענים שהמחבלים שהממשלה משחררת מחר הם לא מספיק אלימים   ולכן כניראה לא יקבלו

הרב שמואל אוירבך דורש לשחרר את פילץ שתקף את הרב שטיינמן במסגרת שחרור המחבלים

הרבי מבעלזא מכנבקא בטיש בשבת קודש, "מה אתם חושבים קורח הלך עם זקן קצוץ?" קורח היה לו זקן גדול והיה מאד חשוב" צריך לשמוע בקול גדולי הדור שהם עיני העידה, אפי' אם מבינים אחרת, !!!!

מרכז העניינים: תחת חשאיות בימים אלה נבדקת אפשרות להקמת מפלגה חדשה בראשה יעמדו יו"ר שס לשעבר אלי ישי, וההפתעה היא שח"כ לשעבר משה כחלון יצטרף גם, עם זאת כל שאר חברי הכנסת יהיו חרדים, התכנית היא הקמת מפלגה ימנית, חברתית חדשה.

המעמד המפואר "סיום הש"ס" של כולל ש"ס אידן יתקיים אי"ה ביום ראשון הקרוב באולמי "כתר הרימון" בבני ברק, בנשיאות גאב"ד פוזנא הגאון רבי אברהם הלוי אייזען שליט"א, בהשתתפות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, אורח הכבוד הנגיד הר"ר הערשי פריעדמאן שליט"א שישא דברים לכבודה של תורה
פרשת זיופי הבחירות בבי"ש: ריצ'ארד פרס ח"מ עיריית בי"ש, בחשיפות: במידה ויתקיימו בחירות חוזרות בקלפיות בהם יש חשד לזיוף, יהיה מהפך ואלי כהן יהיה ראה"ע.

כיכר: המתח בצמרת ש"ס בין היו"ר אריה דרעי ליו"ר הקודם אלי ישי - עדיין נמשך, ח"כ ניסים זאב אומר הבוקר כי "היום אנחנו נגיע להפגין בלב אחד כאיש אחד אחדות שלמה, אין עניין להעמיק שסעים חלילה וחס".

חשיפה דרמטית בקו החרדי: גדולי ישראל מרן הגראי"ל שטיינמן ומרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי החליטו שכל אברך שלא יחתום על המכתב שהוא מביע חרטה על ההצבעה למפלגת נצח ומתחייב לבטל את המנוי לעיתון הפלס יסולק מהכוללים. להאזנה לתוכן המכתב במלואו ולפרטים נוספים חייגו 025325000
בסיום האזכרה לרב שלמה גורן זצוק"ל, לפני מס' דקות בהר הזיתים, הותקפה שיירת המכוניות באבנים.
שמשות כמה מכוניות נופצו.

אלעד: הוקם צוות המו"מ הקואליציוני מטעם ראש העיר הנבחר הרב ישראל פרוש. בצוות חברים חבר העירייה ויו"ר סיעת הבית שלנו בעיר, מר שי נתן. מ"מ ראש העיר היוצא, הרב זליג אורלנסקי, האסטרטג מאיר גל ור' משה פרוש.

"נשות הכותל" נפגשו עם מזכיר הממשלה. הדרישות: שותפות בניהול הרחבה השוויונית שעתידה לקום בכותל, תקציבי מדינה וזמנית לקיים את התפילות ברחבה עם קריאה בס"ת. בתנאי לזה יוותרו על תפילה בעזרת נשים.
השר גדעון סער ביומן הצהריים בקול חי; שרי הבית היהודי המתנגדים לשחרור המחבלים מתנהגים בצביעות. לא נאפשר להם לנהל קמפיין נגד הממשלה מתוך הממשלה.

מני גירא-שוורץ בטוויטר; לביא מצונן, מימרן בחו"ל, ריבלין ובלום נטען כי הושעו לתקופה. זהו, המהפכה הושלמה - קול ברמה שבים לתקופת 'ערוצי הקודש' :-).

ש"ס ומאס: בהרכב מלא של מפלגת ש"ס התייצבו היום במשרד כל ח"כ בהר החוצבים. ח"כ אטיאס על שחרור הרוצחים הפלסטינים: "זאת צביעות לשמה שעושים זאת למען הקמת בתים. ש"ס מתנגדת לכך והתנגדה גם בממשלה הקודמת, אם לאנשי הבית היהודי היה באמת אכפת בתור מפלגה בקואליציה שיש לה השפעה הם כבר היו עושים משהו"

משרד הדתות יוזם הצעת חוק לפיה יוטלו סנקציות פליליות על רבנים שיערכו חתונות ולא ידווחו על כך לרשויות. סגן השר בן-דהן: "הבעיה הזאת מתחילה במגזר החרדי. זה יוצר מצב שבמשך החיים בני הזוג נתקלים בקשיים בגלל שלא דיווחו על נישואיהם"

הכלכלה התקלקלה: אדם תושב הרצליה בן 66 נעצר לאחר שהתקשר ללשת שר הכלכלה נפתלי בנט ואיים כי אם לא תמצא לו מקום עבודה הוא ייפגע בשר בנט. החשוד נעצר והובא הבוקר לדיון להערכת מעצרו

הבויא'נר והשני מליון שקל: האדמו"ק מבויאן יצא למסע היסטורי ללהשתטח על קברי אבותיו בטוקראינה יחד עם אלו שייתרמו 6,000$ עבור החזקת מוסדות החסידות. עד עכשיו גוייסו 2,000,000₪

למקווה הקרוב פנה ימינה:  אפליקציית הניווט הישראלית waze בשיתוף משרד הדתות תוכל להדריך החל משלושת החודשים הבאים את משתמשיה היכן נמצא בית הכנסת או המקווה הקרוב ביותר בסביבתם

ברוך דיין האמת: הדוקטור יוסף קליינמן ז"ל מנהל המחלקה הפנימית בבית החולים "ביקור חולים" הלך לעולמו היום בירושלים. הד"ר קליינמן ז"ל ליווה חלק מגדולי ישראל ברגעי חייהם האחרונים, בין השאר טיפל בזקן המקובלים הרב יצחק כדורי זצוק"ל בדקות האחרונות לפני פטירתו

זבת בזוועהיל: המונים נוהרים ביומיים האחרונים לקברו של האדמו"ר הצדיק מזוועהיל זיע"א הקבור בירושלים ויום ההילולא שלו חל היום

לב ליברמן: הנקמה של ליברמן מתגבשצ בעבקבות באכזבה מהציבור החרדי בירושלים: החרפת חוק הגיוס, פתיחת אזורי הרישום לנישואין וקידום חוק ברית הזוגיות

כיכר השבת; בתיווך אריאל אטיאס - אריה דרעי ואלי ישי ייפגשו מחר בארבע עיניים. דרעי בישיבת הסיעה: "מעריך מאוד שאלי ישי הגיע ומשתתף גם הוא. היינו צריכים להיפגש היום אך מכיוון שהוא לא יכול מחר ניפגש ונפתור את הבעיות".

שערי חסד: מצביעי עץ מהכוללים של הרבנים סורוצקין וויסבורד שסולקו על רקע הצבעתם, מכונסים בשעה זו בבית הגרש"א

גורם בכיר בבני תורה על המסמך שהופץ "החוק אוסר על מעביד להפלות בין עובדיו בין היתר מחמת השקפתם, מוסדות שיפיצו המסמך יסתכנו בשלילת תקציבים ע"י משרדי הממשלה מחמת עבירה על החוק ושימוש לרעה בסמכותם, סביר להניח שהמסמך מזוייף או אינו מדוייק"

דיון סוער כעת בכנסת על חוק ביטול אזורי רישום נישואין של ישראל ביתנו והבית היהודי. גפני: הבית היהודי - אתם בושה לעם היהודי. מקלב: זה "חוק הכפרות". החוק הזה היה תלוי ב'חוק עמאר'. אתם מצביעים על חוק שאתם לא יודעים את היקף הנזק שלו. זהו בכיה לדורות!

ח"כ יעקב אשר במליאה לבית היהודי: "הבוחרים שלכם לא מאמינים לאן הגעתם. תפקידכם לדאוג שיזכרו במדינה מה-זה העם היהודי, זו האחריות שלכם ואתם מזלזלים בזה".

חשיפה: זעם רב בקהילת חב״ד בביתר על אורי הולצמן, אשר קיבל לידיו תרומה עבור מוסדות חב״ד בעיר, אך עקב כך שלא קיבל את תמיכתם של קהילת חב״ד בבחירות - החליט הנ״ל להשתמש בכספי הציבור, לצרכיו האישיים. בהנהלת הקהילה אומרים: "מדובר במעשה נבזה, נוכלות ומירמה לאור היום - אנו נפנה לבית דין שיחייבו להשיב את הגזילה עד השקל האחרון". 

ח"כ גפני להבית היהודי: כשתהיה התנתקות מארץ ישראל אתם תהיו אשמים כי התנתקתם מתורת ישראל! ח"כ מקלב: זהו חוק שמשדר פריקת עול. פני הבית היהודי הוא לא לייעל אלא להרוס.

מעריב: ליבסקינד בכתבת תחקיר תחת הכותרת 'כך זויפו תוצאות הבחירות בבית שמש': חברי ועדות קלפי מספרים על מצביעים חרדים שלא ידעו לנקוב בשמות ילדיהם. האם המאבק על בי"ש הוכרע בקלפיות או בדירות המסתור..

ישראל היום: חלק מרבני 'הבית היהודי' הודיעו אמש לסיעת 'הבית היהודי' כי הם מתנגדים לחוק 'צהר' שאמור לעלות היום להצבעה בכנסת - חוק המאפשר פתיחת אזורי רישום לנישואין ושצפוי להקל על זוגות המבקשים להינשא.

ליצמן בראיון סוער למשפחה: "הכל הכפשות שווא. לא הבטחתי לליאון כלום. אנו ידידים והבהרתי שאם יש מועמד חרדי יש בעיה. לא תיאמתי עם אפשטיין כלום ולא סגרתי הסכם עם ברקת".

פרשת זיופי הבחירות בבי"ש: ריצ'ארד פרס ח"מ עיריית בי"ש, בחשיפות: במידה ויתקיימו בחירות חוזרות בקלפיות בהם יש חשד לזיוף, יהיה מהפך ואלי כהן יהיה ראה"ע.

הדרישה של 'נשות הכותל' במו"מ על הרחבה החדשה: שותפות בניהול הרחבה השוויונית, תקציבי מדינה שווים בהיקפם לאלה של הרחבה הקיימת ועד הקמת הרחבה החדשה יורשו להתפלל ברחבה הקיימת כולל קריאה בספר תורה.

כל חברי הכנסת של תנועת ש"ס הגיעו כעת לישיבת הסיעה בהר חוצבים. ח"כ אלי ישי הגיע כשהוא מלווה בדוברו.

קוקר: שלושה אוחזים: פינדרוס קלרמן וראוכברגר רבים על התיק הבכיר בעיריית ירושלים. מקלב תומך בקלרמן, גפני ובית הגראי"ל בראוכברגר.

מאמר בהפלס ”במשך שבועות ניסו יחצני”ם לשדר לעם בציון על בשורה חדשה שבאה ליהודים, מועמד חובש כיפה המזמר פיוטי סליחות בשעות הפנאי, פתאום אוהבי החרדים הגדולים מתחילים להשמיע את דעתם האמיתית ואת תוכנית הנקמה והכעס, רק הכיסא שינה את הדיבור וכעת חזרו לסגנון הטבעי”
בין ת.ז. שנתפסו ע"י המשטרה בבית שמש נמצאה הת.ז. של הגאון רבי נתן קופשיץ.
גנבו לו או שהוא מהמצביעים ע"י ציוני של שבת ?

פילוח עיתון 'משפחה' נתוני הבחירות במספרים;באם כל מצביעי אפשטיין היו מצביעים ליאון, ברקת עדיין היה המנצח, מצביעים חסידיים באופו ברור ומובהק, לא! נתנו את קולם לאפשטיין ולעץ, אנשי גור בעלזא וויזניץ לא תמכו באופן גורף בברקת, 50 קולות ערבים הצביעו לעץ.

הרב שמואל אוירבך דורש לשחרר את פילץ שתקף את הרב שטיינמן במסגרת שחרור המחבלים
מרכז העניינים: תחת חשאיות בימים אלה נבדקת אפשרות להקמת מפלגה חדשה בראשה יעמדו יו"ר שס לשעבר אלי ישי, וההפתעה היא שח"כ לשעבר משה כחלון יצטרף גם, עם זאת כל שאר חברי הכנסת יהיו חרדים, התכנית היא הקמת מפלגה ימנית, חברתית חדשה.

חשיפה דרמטית בקו החרדי: גדולי ישראל מרן הגראי"ל שטיינמן ומרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי החליטו שכל אברך שלא יחתום על המכתב שהוא מביע חרטה על ההצבעה למפלגת נצח ומתחייב לבטל את המנוי לעיתון הפלס יסולק מהכוללים. להאזנה לתוכן המכתב במלואו ולפרטים נוספים חייגו 025325000
מני גירא בפייסבוק:

פארודיה ליטאית: פילץ תוקף הגראי"ל, ביקש לקבל 'הפלס' לתא המעצר. בתגובה מטה 'עץ' מודיעים: נחליף עו"ד וננסח מכתב חדש למשפחה - 'בגלל שהוא חולה נפש התבלבל. המשפחה מנויה על יתד נאמן'.

תגובת העיתון: קוראי הפלס יראים ושלמים ואינם יושבים בבתי סוהר. נחרדנו לשמוע על קורא יתד, עצור, שביקש לקבל עיתון הפלס רק כדי להכפיש בני תורה.

אלעד: הוקם צוות המו"מ הקואליציוני מטעם ראש העיר הנבחר הרב ישראל פרוש. בצוות חברים חבר העירייה ויו"ר סיעת הבית שלנו בעיר, מר שי נתן. מ"מ ראש העיר היוצא, הרב זליג אורלנסקי, האסטרטג מאיר גל ור' משה פרוש.

טוקר בקול חי התקשר מקודם לשב"ס כדי לברר האם זה שהיכה את הרב שטיינמן משתחרר בעסקת שחרור המחבלים

ישי כהן בכיכר השבת; בתיווך אריאל אטיאס - אריה דרעי ואלי ישי ייפגשו מחר בארבע עיניים. דרעי בישיבת הסיעה: "מעריך מאוד שאלי ישי הגיע ומשתתף גם הוא. היינו צריכים להיפגש היום אך מכיוון שהוא לא יכול מחר ניפגש ונפתור את הבעיות".

כ250 איש מחסידות באיאן  יוצאים היום לנסיעה היסטורית עם האדמור לאוקראיינה לציונו של ר ישראל מרוזין זצוקללה
מחיר הנסיעה 6000 דולר ההכנסות יממנו את חובות המוסדות
יצויין שזה פעם ראשונה שהרבי שליט"א מגיע להשתטח בציון הקדוש.

לבנתיים באלעד המצב מסובך: דרעי הצליח לסגור דיל עם צברי ולהקים גוש חוסם, (לדברי צברי דרעי הבטיח לו בתמורה נציג במפלגת שס לכנסת), הם דורשים מפרוש לצלם מצב קיים דהיינו: לתת להם סגן ומ"מ, הבעיה ששרוליק כבר הבטיח את המ"מ לדגל. לבנתיים מנסים לשכנע אחד מחברי שס או התימנים לערוק ולהצטרף לבד. נראה שהולך להיות מעניין !!

3 תגובות:

  1. דבר אחר !!!
    הריני מוסיף אות ה על שמך,
    לא יקרא שמך עוד שאולזון,
    כי אם שאולזונה,
    מדחציף כולי האי ש״מ ממזר הוא...

    השבמחק
    תשובות
    1. לחסידי גור הטרוריסטים הטמאים.

      על זה נאמר "ולא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם אשר אתם זונים אחריהם".

      ככה זה כשהראש לא מונח בלימוד בעיון רק בטינופת, זה החידושים שהוא מחדש.

      תפסיקו לטנף את תגובותיכם בתגובות זימה.

      מחק
  2. קורח היה עם זקון ארוך???
    הרי כל הלווים היו מגולחים מכף רגל ועד ראש. תמהני.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.