רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

הפאניקה של נצח * ולמה הוציאו אוטובוסים לאסוף את העיתונים אשר בהם נחשף קלונם?

מאת בן תורה

פאניקה בקרב מפלגת נצח, לאחר שכבר כל גדולי הדור וכל רבני הערים והשכונות תקפו אותם וקראו להם להפסיק במרד הגלוי במנהיגי הדור שליט"א, נתפרסם הבוקר דבריו החריפים של מרן הגר"ח קנייבסקי שלשליט"א שאמר אתמול ליל י"א בחשוון, זו מערכה שמתנהלת כבר כמה שנים לא על ידי גדולי ישראל אלא על ידי כמה עשרות אנשים צעירים שמבזים את התורה ושונאים את גדולי ישראל ולא יכולים לסבול שגדולי ישראל ינהיגו את העם ככל הדורות, וכמובן שכל מי שמצביע למפלגה שלהם, הרי הוא נותן יד לפושעים ואחד שוגג ואחד מזיד בחילול השם.

פעילי "נצח" נחרדו מהדברים הברורים של מרן שליט"א, ושלחו את פעיליהם מישיבות מעלות התורה וגרודנא אשדוד באוטובוסים לרחבי הארץ, לאסוף את העיתונים בהם נחשף קלונם ברבים.
לתועלת הרבים מובאים כאן הדברים המלאים שאמר מרן שליט"א בפני ראשי הכוללים הגדולים בארץ:
שמעתי שהעסקנים שמקימים מפלגה חדשה כדי להשפיל את הנהגתו של הגראי"ל שליט"א, מסתובבים כבר כמה שבועות ומדברים עם אברכים ומנסים לשכנעם כאילו הם הם מעתיקי השמועה, וגדולי ישראל חס ושלום וכו' עפרא לפיהם, ופוערים פיהם בלי חוק.
תדעו ותודיעו את זה לכל אברכי הכוללים וזה חובה להודיעם, שאין כאן מערכה של בחירות כלל. זו מערכה שמתנהלת כבר כמה שנים לא על ידי גדולי ישראל אלא על ידי כמה עשרות אנשים צעירים שמבזים את התורה ושונאים את גדולי ישראל ולא יכולים לסבול שגדולי ישראל ינהיגו את העם ככל הדורות. והם רוצים לעקור את התורה ואת כל כבוד התורה שיש לכלל ישראל, ושכל העולם יתנהל אך ורק על פי כמה עמי ארצות, וכל פעם מלבישים את הנהגתם על תלמיד חכם אחר, ולא שהם מכבדים את התלמיד חכם שאומר כמותם, אלא הם רוצים להסתיר את מזימתם וכאילו הם הם, מעתיקי השמועה.
ברוך השם זכינו להכיר גם את מרן הרב שך, וגם את מורי חמי הרב אלישיב ואין להם שום שייכות אליהם, הם מעולם לא כיבדו את גדולי ישראל.
אוי לנו שכך עלתה בימינו. הם מבזי תלמידי חכמים ואין לנו שום חלק עמהם.
וחייבים ראשי הכוללים להסביר את זה בשפה ברורה ובכובד ראש לכל האברכים וכמובן שכל מי שמצביע למפלגה שלהם, הרי הוא נותן יד לפושעים ואחד שוגג ואחד מזיד בחילול השם.

3 תגובות:

  1. קנייבסקי האוויל שותה קוניאקים
    יין נסך בלי בושה ילגום יומם וליל
    חובר לו אז הגולם אל הפסקודנייקים
    מזמן שכח גמרא, נטש הוא תורת אל

    קנייבסקי השוטה מגדף ומקלל
    עם שטיינמן יפרסם שטויות מיליון
    והגר"ש הטוב עליו עוד מתפלל
    למען ירחמהו אל עליון

    השבמחק
  2. תגובה מחבלית טיפוסית להפליא.
    תודה על התענוג להיווכח שוב עם מי יש לנו עסק.

    אני רק מוחה על כבודם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, ועל הזכרתם בקטע אחד עם מי שאם היה היום סנהדרין היה נהרג מדין זקן ממרא (אם היה ראוי להורות).

    השבמחק
  3. איך לא יבשה ידך מחבל ארור? הרי כל יום ר' חיים עונה תשובות בכל התורה כולה. אני מתחנן אליך, ידוע בשם מרן הגרי"ש שעונש ביזוי הת"ח בדורנו הוא סרטן רח"ל, אני אכן מבין שאתה רוצה לסיים את חייך העלובים, גם אני במקומך הייתי עושה את זה,אבל למה רצונך בכאלו יסורים קשים ומרים? עלה אל ראש הגג הקרוב וקפוץ, רשע מרושע שכמוך!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.