רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 באוקטובר 2013

התעלמות מוחלטת בשבועון הזרם המשיחי בחב"ד מפטירת הרב עובדיה יוסף

מאת חב"דניק

נדהמתי לראות התעלמות מוחלטת היום(ז' מר חשוון) בשבועון הזרם המשיחי של חב"ד "בית משיח"
מפטירת הרב עובדיה יוסף זצ"ל. לעומת שבועון הזרם הכללי בחב"ד "כפר חב"ד" שהביא מספר ידיעות נרחבות בעניין.
אין אזכור ולו במילה אחת. אפילו לא מודעת אבל. 
מצ"ב תמונת שער של שני השבועונים.

16 תגובות:

  1. לידיעתך הרבה העיתון יורד לדפוס ביום ראשון חוץ מזה שהעיתון באופן קבוע מאז היווסדו שם בשער שלו רק את התמונה של הרבי ולא משהוא אחר
    באתר חב"ד אינפו היה כמה וכמה איזכורים על כך http://www.chabad.info/#!g=1&url=article&id=78283

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור למה!!!!!

      גם הרב עובדיה לא מת והנה יש כבר 2 משיחים!!!:)

      מחק
  2. לידיעתך הזרם הזה שאתה מדבר עליו אינו שייך לחב"ד אלא לאיזה בית משוגעים...
    והוא לא זרם משיחי כי הם הדבר שהכי מרחיק את ביאת המשיח...

    השבמחק
  3. גל של ביטולים לעיתון בעקבות הפגיעה באחד מגדולי הרבנים. ברור לכולם שהרבי היה סוגר את העיתון הזה לאחר פגיעה במנהיג גדול ובפרט שהקיר את הרבי ואמר על הרבי שכמותו לא קם בעולם וסייע רבות לחב"ד ומזכיר את הרבי בפסקיו. בפטירה של רב ענק כזה עושים חשבונות של ילדונים קטנים.

    השבמחק
  4. כחבר הנהלת הוועד הרוחני של העיתון אני יכול לומר שהיו דיונים רציניים בעניין ועלו כל השיקולים לכאן או לכאן ובסופו של דבר לאחר מחשבה מעמיקה ורצינית בגיבוי גדולי הרבנים, הוחלט שאין מקום לפרסם את שמו של הרב עובדיה יוסף בעיתון. נקודה. וכל מי שלא מקובל עליו מוזמן לעזוב את העיתון ולעבור לכפר חב"ד. בית משיח הולך רק עם האמת של הרבי מלך המשיח, ומי שרוצה חב"ד חדשה ומתייפייפת כמו כפר חב"ד מקומו לא אצלנו.
    יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד

    השבמחק
    תשובות
    1. חב"ד חדשה זה אתם
      ומתי צצתם? כאשר הרבי כר לא יכול היה למחות בכם. אכן, מגלי אמת שכמותכם

      מחק
  5. צפתי

    הרב וילישנסקי הורה בשבת להחרים את העיתון ואמר שמדובר בחוצפה ואם השבוע לא יכתוב על הרב עובדיה הוא יורה לכל תלמידיו לבטל את המינוי לעיתון.

    השבמחק
  6. רבותי להירגע הודעה שאני יכול לבשר לכם כרגע מתוך הנהלת העיתון

    ביום שישי התכנסה הוועדה הרוחנית בעיתון והחליטו להקדיש על הרב עובדיה בעיתון הקרוב עשרה עמודים כדי להוכיח לכולם שלא הייתה פגיעה ברב עובדיה יוסף.
    ההחלטה הקודמת התקבלה בפזיזות וללא שיקול דעת מעמיק וכעת הבינו בוועדה הרוחנית שמדובר הייתה בטעות גדולה שגרמה לחילול שם חב"ד וליובאוויטש.

    יחי

    השבמחק
  7. מעניין, שכולם כאן נהיו חברי הנהלת העיתון...
    מה שכן, היה מן הראוי לפרסם כתבה או עכ"פ מודעת אבל בעיתון היות ורוב המנויים כידוע אינם בני עדתנו וד"ל.

    השבמחק
  8. זה לא משיח ולא נעליים זה חבורה של אשכנזים מטורפים שיושבים בניו יורק ושונאים ספרדים. גועל נפש של עיתון שרק יודע לכתוב על קרמנצ'וג וסיפורים על השואה. שילמדו מהרבי מה זה כבוד לרבנים וגדולי ישראל. אני מתבייש בכם על התנהגותכם והזלזול שהפגנתם כלפי רב שמאות אלפים ליוו אותו בכאב רב.

    השבמחק
  9. איך לא רעדה ידם של המטומטמים הללו לפגוע בגר"ע יוסף? זה לא משיחיות זה משחיתויות נוסח הרב שך לפגוע ברב עובדיה בפטירתו. היכן כבוד התורה ולומדיה יהודי ששמונים שנה לא הפסיק רגע מללמוד. וגם לפי טענתכם הרב עובדיה שינה את יחסו לחב"ד מהקצה אל הקצה והעריך את הרבי בביטויים שלא דיבר על אף אחד וביטא זאת בקותו כולל בשיעורי הלווין. היכן החכמה הבינה והדעת של חסידי חב"ד או שמא השתגעתם שם לגמרי?

    השבמחק
    תשובות
    1. תרגע, מי בכלל מכיר את העיתון הזה, פעם ראשונה שאני שומע עליו.

      לא רק הם המשיחיסטים לא הכירו את הרב יוסף, גם הפרות ברפת והסוסים באורווה לא מבינים מה זה תלמיד חכם. במיוחד חב"ד שלפי שיטתה מאז ימי האדמו"ר אין 12 שבטים בעם ישראל ואין מנהיג לכל שבט, יש רק מנהיג אחד. רק הם יודעים מה האמת, ורק הם קיבלו את התורה בהר סיני.

      מחק
    2. רבותי
      אין שום מקום להתנצלות או הצטדקות.
      אתם מתעלמים מאלפי הוראות מפורשות של הרבי כבר עשרות שנים. ובעיקר מההוראה הכי עיקרית ללמוד בהבנה והשגה תורת חסידות חב"ד שהיא היא תורת הבעש"ט ובהפצתה והליכה בדרכיה תלויה הגאולה האמיתית והשלימה!
      הרב עובדיה ז"ל היה יהודי גאון עצום, אבל גרם הרבה עוגמת נפש לרבי ובעיקר הפנה עורף לדרך החסידות ובחר לחנך את מושפעיו בדמות ובדרך הליטאית.
      כידוע, רוב מנין ובנין של גדולי ישראל הסכימו שיש לרבי דין של נביא ובחזקת משיח
      אז עם כל הכבוד לרב ז"ל, מי שחוצפן פה זה גמדונים קטנים שמדברים ומצפצפים על נביא ה' ומשיח ה' ומתעלמים מאלפי הוראותיו המפורשות שניתנו מפי הגבורה ממש.
      ואם לרגע הייתם מתבוננים בכך שמשיח ה' ונביא ה' עומד פה ואומר לכם מה רצון ה' והעבודה העיקרית של דורנו, בית המקדש כבר היה עומד מזמן על תילו.

      יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!!

      מחק
  10. זה לא חידוש גדול. הם התעלמו גם כשהאדמו"ר שלהם עצמם נפטר...

    השבמחק
  11. מה לא הבנתם? לדעת המטורפים האלה הרב עובדיה חי וקיים בגוף גשמי מממש ומה שאתם ראיתם לוויה זה הכל דמיונות שוא...
    רק בקשה אחת תפסיקו לייחס אותם לחסידות חב"ד המטורפים האלה אינם חב"ד ואפילו משל לא היו...זאת כנופיה של חולי נפש מטורפים ואלימים שחושבים שבכוח האלימות הם ישתלטו על חב"ד וברוך ה' חב"ד עברה סטאלין את לנין את הק.ג.ב. ואת הצויוינים והיא תעבור גם אותם...

    השבמחק
  12. למגיב האחרון שכחתה להוסיף לפי הנהגת הכת הזות בלוויה של יהודי כמו הרב עובדיה צריך לרקוד . לאכול אבטיח . ולישתות בירה ,
    וכזה לא קרה הם קיבלו ספקות באמונה והחליטו ש עובדיה
    האמתי עוד חי..
    ותיראו בחוברת השבוע הם יוכיחו שהוא חי .

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.