רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

פעילי 'בני תורה' נעצרו שעה לפני שבת במ. עילית לאחר הפרת חוקי הבחירות וריסוס כתובות גרפיטי במקומות פיראטיים בעיר. ה-4 שוחררו בפעילות ראש העיר לפני שבת.

הרב הראשי דוד לאו על תוצאות הבחירות למועצת הרבנות: אני שמח ומברך על הבחירה המוצלחת ובטוח שבכוחות משותפים נייעל בעז"ה את המערכת ונקדש שם שמים.

אמנון אברמוביץ'; הקרב הגדול יותר, הוא לא הקרב הפוליטי אלא הקרב על הכסף. זה הולך להיות קרב עקוב מדם. במשך עשרות שנותיי כעיתונאי, זכיתי לראות כי ההדלפות הכי ארסיות ומרושעות הגיעו מהציבור החרדי.

עריקה ממחנה ברקת לליאון: דליה איציק המשמשת כדירקטורית ראשית אצל חבר המועצה רמי לוי הודיעה על העברת תמיכתה למשה ליאון 'העיר מלוכלכת ועניה, ברקת לא ידע לגייס את הממשלה לירושלים'. ליאון יודע.

אמנון אברמוביץ' בערוץ 2; הקרב הפוליטי שנוצר בש"ס הוא מאוד ברור; מצד אחד עומד "נחש הדמעות", אריה דרעי שיצליח להכיש את "אברך המשי" אלי ישי ובזה הקרב יסתיים.

באולפן 'פגוש את העיתונות', נפגשו משה ליאון (בצאתו מראיון) וניר ברקת (בכניסתו לראיון), השניים לחצו ידיים ואיחלו "שלום שלום, שבת שלום" זה לזה.

בכל בתי הכנסת של באיאן בביתר גבאי הביה"כ הרכיזו היום לפני קריאת התורה בשם האדמו"ר בבחירות בביתר להצביע למפלגת גש"ס ולמאיר רובינשטיין.

רחוב הקבלן בהר נוף עתיד להיקרא רחוב עובדיה יוסף, נעשים מאמצים לעשות כן לקרת השלושים לפטירתו של מרן.

רינה מצליח באולפן שישי; הרב דוד יוסף יצורף למועצת חכמי התורה. הקרע בין דרעי לישי הוא בלתי ניתן לאיחוי, הם לעולם כבר לא ילכו ביחד, בעתיד הרחוק ברור שיהיה פילוג. לאלי ישי אין כוח בציבור, הוא יצטרך לחבור ולאחרים וזה לא יקרה בעתיד הקרוב.

רינה מצליח: יש לאלי ישי 3 ח"כים בש"ס - מרגי, מיכאלי וניסים זאב, הם כבר קיבלו שיחות מדרעי "תרגיעו, תישארו בטוחים, אתם חלק מש"ס" המטרה היא לשמר את המצב הקיים.
דרעי בראיון לידיעות: באמצע שעשיתי לרב טהרה נכנס לחדר הראשל"צ הגרש"מ עמאר, אמרנו כל הזמן יחד תהילים והלבשנו אותו בתכריכים מפשתן עבודת יד, לפני שכיסו את ראשו נכנס לחדר בנו הגר"י יוסף ושם עפר על עיניו.

הערב בערוץ 2: יהודית יוסף 'האשה החזקה בש"ס' בראיון ראשון לסיון רהב מאיר.

ברנע: דרעי בראיון לדואק שכמרן הגר"ע יוסף זצוק"ל היה מורדם ומונשם באו אליו קציני משטרה בכירים וביקשו לתאם את ההלוויה "התפרצתי עליהם ובכיתי וצעקתי". קצינים שנכחו בפגישה לא זוכרים התפרצות של דרעי, לא בכי ולא צעקות.

עמית סגל בערוץ 2: ביבי שלח מכתב תמיכה ל 43 מועמדים לרשויות המקומיות שהליכוד תומך בהם. ליאון לא קיבל.

ברקת בערוץ 2; לפני הבחירות הקודמות איימו על החרדים שאתנקם בהם וזה לא היה, אמשיך את השת"פ עם החרדים.

דרעי בערוץ10:אני וישי התקרבנו בזמן אשפוז הגר"ע.אני לא חש יריבות

יו"ר ש"ס אריה דרעי שהה השבת בבית וגן לרגל חתונת בן אחיו. כ-1,500 איש באו לשמוע את דרשתו בערב שבת בביה"כ 'נזר אהרון' בראשות הרב זר.

הבוקר אחרי התפילה בבית הכנסת של הגר"ש וואזנר הגבאי הכריז בשם הגר"ש שחייבים לפעול ולהצביע עבור רשימת ג' בעיר.

בעלזא; בביהמ"ד הגדול בירושלים ובכל בתי המדרשות ברחבי הארץ הוכרז לפעול ולהפעיל ולהצביע עבור רשימת אגו"י שסימנה ג'. בב"ב הוסיפו את שמו של זייברט לראשות ובבית שמש את שמו של אבוטבול לראשות.

השר לשעבר, יוסי שריד, תקף הערב את מנהיג ש"ס המנוח, הרב עובדיה יוסף. "אם הוא גדול בתורה - אוי לתורה, אם הוא גדול הדור - אבוי לדור", אמר שריד בתכנית "המטה" בערוץ 10. 

חגי הוברמן ב'מצב הרוח': דמעה אחת לא תיגר מעיני אם אראה את ישיבת פוניבז', מיר, סלבודקא וחברון גם יחד עומדות במצבה של ישיבת חכמי לובלין בפולין.

חיים אמסלם הגיש תלונה במשטרה על איומים שקיבל בעקבות דברים שאמר על הרב עובדיה לאחר מותו

ביבי שלח מכתב תמיכה ל 43 מועמדים לרשויות המקומיות שהליכוד תומך בהם. ליאון לא קיבל.

פרצופה נחשף; ציפי חוטובלי לפני שבועיים בפאנל שנערך בשבת: "העוגה קטנה, אין מספיק כסף, הציונות הדתית צריכה לדאוג רק לעצמה. החרדים באופוזיציה, ההשקפה שלהם אינה ההשקפה שלנו ולכן על הבית היהודי לדאוג רק לישיבות הציוניות ולא החרדיות".

אמנון יצחק מפרשן את ה850000 בהלוויה של מרן

פגוש את העיתונות : ניר ברקת הביא ממפגש השייח טייק אוואי למשה ליאון.

שיחת הטלפון בין האדמו"ר מגור לר"ש אויערבעך הסיפור המלא- האדמו"ר: אני מבקש שתוריד את רוחמקין מהריצה לראשות העיר. ר"ש: מה תיתן לי בעד זה ? האדמו"ר: אני יורה לכל חסידי גור במודיעין עילית להצביע נצח. ר"ש: אבל אין חסידי גור בקרית ספר. האדמו"ר: נכון, גם אין מצביעי נצח בבני ברק.
האדמו"ר מבעלזא הגיע לפני שעה קלה לניחום אבלים אצל בניו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל

לראשות אלעד הרב ישראל פרוש השתתף הערב בעצרת מספד באלעד על פטירת הגר"ע יוסף זצוק"ל, השתתפו גם: דרעי וקריספל. לפני התיבה ניגש: הגר"י עדס.

נחשוני בווינט: הגר"א יוסף רב העיר חולון, בנו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, אמר בבכי: "לאבא אין ממלא מקום. מי ייתן לנו תמורתו? אין לנו יכולת לקבל ניחומים".

ח"כ אייכלר בבית שמש: המאבק בבית שמש היא מלחמה קיומית. נתניהו הודיע על תמיכה במועמד הציוני נגד המועמד החרדי.

מהדורת 12 בקו החשיפות: גירא חושף: מקורות בשערי חסד: חיים אפשטיין יסיר מחר מועמדותו, תמורת התחייבות כי יהושע פולק יקבל תפקיד בגיחון פלוס 2 תפקידים אחרים. מקורבים לגר"ש אויערבך: עדיין לא התקבלה הכרעה. 

| סגן ר"ע י-ם, יוסי דייטש בראיון סוער: קל מאוד להוציא רפש בנציגות החרדית ע"י פלאיירים, 

מה ההישגים של טוב בבית שמש? לומר שישבנו כמו עציצים זה להטיל דופי ושקר! טוב לא יגרמו לנו נזק, 

המטה החסידי לבד מסוגל להביא 35 אלף קול.

שניידר בכנס בחירות: "תכננתי להעיף את כל המאכערים מהעירייה"...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.