רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

דוד שמידל לוחץ על קוני דירות בבית שמש שימכרו לו את הזכויות בקרקע

מאת עדה'ניק

דוד שמידל כינס היום כמה אנשים כ-13 במספר [מחר עיתון 'העדה' יכתוב אלפי מבני הישוב הישן בירושלים] שקנו דירות במתחם גולובנציץ ואמר להם כל מי שיכול למכור את הזכויות בקרקע שימכור

שאל אותו אחד הרוכשים ילמדינו רבינו ביפו במערכה עם חברת אלקטרה אתה שמידל צעקת בבית הדין שחברת אלקטרה חייבת להישאר בשטח ולהפסיד 200 מליון ש״ח ועל זה יצאת בחרם נגד אלקטרה אחרי שיצאו מהשטח אמרת שישארו ויפסידו כסף ולא יחפרו קברים, וכאן אתה אומר למכור את הזכויות בקרקע

וזה מכיר שאדון שמידל.  והצבוע מנדל דוידוביץ. ואברהם חנון. ונחום אטיק. ומרדכי רוטמן. ואיזיק וייס. עלו לאדמו״ר שהיה לו חלק בקרקע  שחברת אפריקה ישראל היית שותפה בקרקע  וכשהתחילה הבנייה האדמו״ר היה צריך לקבל את חלקו כמיליון ש״ח, באה המשלחת והתחילו לצעוק חברת אפריקה ישראל חפרה קברים בטבריה שהייתה שותפה בבנק לאומי ועכשיו חברת אפריקה ישראל שותפה בחברת דרך ארץ שחופרת קברים בכביש 6 ואתה האדמו״ר צריך מסירות נפש ולהפסיד מליון ש״ח למען הקברים

אותו אדמו״ר שאל אחד אחד יש לך דירה שלך ואמרו כולם כן [שמידל לא ענה  יש לו בבנין ברש״י 25 בלי הדירות שבנה ללא רשיון יש עוד כמה דירות ]
וכך אמר להם האדמו״ר אני חלש ואין לי מספיק ביטחון בבורא עולם וקשה לי למסור נפשי על קברים, לכם יש לכל אחד דירה תמכרו ותביאו לי מליון ש״ח ואני ייצא מהעיסקה
הם פשוט קמו ועזבו את המקום וזה האדון שמידל יודע להגיד לשני למסור את נפשו ולהפגין ולקבל מכות. ולשבת במעצר, הבן שלו לא יוצא להפגין
השותף שלו לפשע קלמוניביץ לא היה בהפגנה בחיים שלו רק שולחים אחרים לשני צריך מסירות נפש ושמידל צריך שישלמו לו מס שמידל

2 תגובות:

  1. מי האדמור עם המיליון שקל.

    השבמחק
  2. האם יתכן שסר פחדו של שמידל וכת דיליה מיום שאגודת ישראל אינה בקואליציה?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.