רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 באוקטובר 2013

סדר הוידוי לשחרית בגור ביום הבחירות (באשדוד ובית שמש)

מאת גערער

על חטא שחטאנו לפניך     ברדיפת הראש ישיבה ר' שאול שליט"א

ועל חטא שחטאנו לפניך      ברדיפת בני משפחת הפני מנחם זי"ע
ועל חטא שחטאנו לפניך      בסילוקו של הרב בצלאל וקסלשטיין מק"ג 
ועל חטא שחטאנו לפניך      בסגירת ישיבת חיפה על מנעול ובריח
ועל חטא שחטאנו לפניך      בקיצור ימיו ושנותיו של הרב אטלס ז"ל
ועל חטא שחטאנו לפניך      בהרחקת הגאון רבי מנדל שפרן שליט"א 
ועל חטא שחטאנו לפניך      ברמיסת הגאון ר' יעקב שלמה מוזסון שליט"א
ועל חטא שחטאנו לפניך      בסגירת ומכירת בנין הישיבה לצעירים בי-ם
ועל חטא שחטאנו לפניך      בעושק ממונו של הרב יודל מנדלסון שליט"א
ועל חטא שחטאנו לפניך      בהתנכלות להרב משה פוגל ולמתיבתא באמריקה
ועל חטא שחטאנו לפניך      בירידה לחיי אברכים שלא הלכו בתלם 

ועל כולם אשמים כת ש"צ ליצמן זילברברג שטול אקרמן ורוזנבוים – וביום ג' – לא נצביע ג'

על חטא שחטאנו לפניך       בהכאת הרב  בינם לוין בקבינט 
ועל חטא שחטאנו לפניך      בהשתלטות על נכסי הקדש בבתי ורשא
ועל חטא שחטאנו לפניך      בריסוק עצמותיו של הירשמן כמנהג המאפיות
ועל חטא שחטאנו לפניך      בחילול השם הגדול בהמלכת ברקת בי-ם 
ועל חטא שחטאנו לפניך      בהתנכלות להרב דוד שלאמע בערד
ועל חטא שחטאנו לפניך      בהשתלטות על ביהכנ"ס חב"ד בערד    
ועל חטא שחטאנו לפניך      בגזילת מרפאת השיניים של 'עטרת היכלי השן'
ועל חטא שחטאנו לפניך      במעילות ענק בכספי גבירים ע"י האיחוד
ועל חטא שחטאנו לפניך      בגזילת ירושתו של ר' נחמיה מנדל
ועל חטא שחטאנו לפניך      בהנחלת סטיותיו של זילברברג לאברכים וילדים

ועל כולם אשמים כת ש"צ ליצמן זילברברג שטול אקרמן ורוזנבוים- וביום ג' – לא נצביע ג'    



4 תגובות:

  1. אשריך ר חיים
    זה השפה היחידה שהם מבינים
    וזה עדיין בעדינות

    השבמחק
  2. מהרסיך ומחריביך ממך יצאו
    שימו לב
    גור רוצים את כל העוגה ולא מפרגנים לאף אחד כלום
    התוצאה
    גור במו ידיהם גרמו להקמת מפלגת שס
    בדוחק הסכימו לתת לאליעזר מזרחי מקום 5 ברוטציה
    גור במו ידיהם גרמו להקמת עיתון יתד
    גור במו ידיהם גרמו להקמת דגל התורה
    גור במו ידיהם גרמו להקמת עיתון המבשר
    וכנראה שהרשימה עוד ארוכה
    אבל תסלחו לי אני חייב לעזוב את המשרד
    לפני שיעלו עלי שאני מגיב מהמחשב כאן
    ויזרקו את הילדים שלי מהמוסדות

    השבמחק
  3. בגלל כל זה אני וחברי היקרים לבית ור מפומרנץ עד מנלה וכו וכ הולכים להצביע למלגת כח של כלל חסדי

    השבמחק
  4. רגע רגע כמה זה בדיוק המלגה מ״כח ״ מתאים לי גם אני בא להצביע להם איפה אפשר להרשם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.