רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

תם עידן האנרכיה

מאת איש חינוך

אני רוצה לשתף אתכם בסיפור אישי ומבקשת שכל מי שיכול, יפרסם ויפיץ אותו במטרה אחת ויחידה: תועלת הכלל ועזרה לאחינו החלכאים והנדכאים היושבים רועדים על סיפי הסמינרים עם בנותיהן שמא לא יתקבלו.
ביתי. נערה מוכשרת ביותר, לא התקבלה אשתקד לשום סמינר נחשק. הסיבה: אם מודרנית. עיתונאית רח"ל. כידוע יש תחרות חריפה בין הסמינרים מי יותר צדיק ממי. מי לא מקבל יותר בנות.אצל מי יש פחות אחוזיי ספרדיות.  וכל המחמיר הרי זה משובח. עד כאן אין בעיה. צודקים.
ההתקוממות מתחילה כשמכל כיוון ועבר, מתקבלות בנות בלונדיניות תרתי משמע, שביתי יכולה ללמד אותן כל מקצוע שהוא תוך כדי התאמצות עילאית להתאים את גאונותה לרמתן. זה לא בדיחה. בנות עם שגיאות כתיב ממש. ולא זו בלבד אלא שהתברכו בהורים מודרניים לא פחות.  אמהות עם ג'ינס לא עלינו. וחלקם אבות מגולחים.
הייתה שנה קשה. רוויית עלבון ועצב. בסופו של דבר הכירה לי חברה סמינר מקסים של סימה ולס שבו המדד הוא לימודים נטו. ולשם היא הלכה השנה ומאד נהנית.
עד כאן הכל פשוט.
ברם אולם.
בעלי לא ויתר. הוא שמע מיואב ללום שהשנה החלו לאכוף החלטות של ועדות ערר של משרד החינוך. והלך ונאם לועדה נאום חוצב להבות.
היום בבוקר קיבלנו מכתב ממשרד החינוך, כי בהתאם להחלטת ועדת ערר, הסמינר הישן חייב לקבל אותה. נשלחו עותקים לשרנסקי וגב אלמליח.
האם אני אעביר אותה לשם או לא!? זה כבר שאלה אחרת.
רק כאן אני מגיעה לפואנטה שבגללה בכלל אני טורחת לכתוב כה.
רבותי. זהו!! נגמר להם השמנת, לחתולים השמנים המתלקקים ששמם מנהלי הסמינרים. הקומוניזם נופץ. הדיקטטורות נשברות. גם להם, מי שהחשיבו את עצמם למלכי הדור- נגמר!!! מה שהיה שנה שעברה ולפני שנתיים, לא יהיה יותר!!
אחינו היקרים! לא מקבלים את ביתכם הצנועה והמקסימה והאינה נופלת בכלום מחברותיה האשכנזיות?? אל תוותרו!! אל תיכנעו!! לכו לוועדות. לכו ליואב ללום! הם מקבלים כסף מהמדינה בדיוק כמו בתי ספר יסודיים ואתם מממנים אותם!! העבירו והפיצו בבקשה למי שאתם יכולים!!

3 תגובות:

  1. חרטא ברטא. ללום חוזר (או חודר) לש"ס.
    כן תאמינו או לא - זה המצב.

    השבמחק
  2. מדוע צריךלומר בלונדיניות ומה הכוונה במקרה הזה תרתי משמע? כל הכבוד ללום המשך להצליח.

    השבמחק
  3. לא נכנס לנושא השחיתות של מנהלי סמינרים כן או לא. לא מכיר.

    מה שמגוחך , זו ההדחפות של הספרדים למוסדות אשכנזיים. הרי אם יעלה מספר הספרדים על האשכנזים לא יהיה המוסד אשכנזי יותר.

    חוץ מזה, מצביעי ש"ס יקרים, למה לא תבואו בטענות לרב עובדיה המנוח, שלא דאג להשקיע ולפתח מוסדות חינוך ספרדים. לדאוג לעצמם ולמשפחותיהם ידעו השסניקים יפה מאוד. כל כך יפה עד ששה מהם נכנסו לכלא ממאמצי יתר.

    שלושים שנה קיימת ש"ס. שבע עשרה חברי כנסת היו לה בשיאה. ואתם נצמדים ונדחפים למוסדות שהקימו יהודים שהיו להם ארבעה חמישה חברי כנסת בלבד. אתם קולטים. ארבעה חברי כנסת אשכנזים עשו מה שלא עשו שבע עשרה חברי כנסת ספרדים.

    איך זה קורה?? פשוט. לא חסר לכם ראש. יש בניכם גאונים בדיוק כמו שיש לאשכנזים. רק שמה לעשות, אתם יהודים ערבים, בדיוק כמו שהאשכנזים הם יהודים אירופאים. וההבדל בין אירופה לבין ארצות ערב זה בדיוק ההבדל בין ספרדים לבין אשכנזים. גם בין הערבים לא חסר גאונות ושכל. רק שערבי דואג קודם לעצמו ואחר כך לכלל. ואירופאי דואג לכלל. למפעל למדינה. לכן יש להם גשרים וכבישים ומרצדס, ולכם יש נרגילה ומנגל.

    אבל יש לכם גם יתרונות על האשכנזים. בתחום הרוח ולכן בשטח הקבלה והנסתר. כמו שכתוב: אלה ברכב (בני עשיו) ואלה בסוסים (בני ישמעאל) רק שאימצתם לכם רב שמאס בתורת הנסתר וברבו הבן איש חי, והעדיף את מוצאותיה של אום כולתום. אז יאאלה, תתקדמו ותפסיקו לילל.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.