רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

ידיעות - בקצרה

קול ברמה: נדהמנו לשמוע את דבריו של ראש הישיבה הגר״ש כהן על התחנה. הרב אמר בדבריו כי התחנה פועלת נגד ש״ס. מבירור עם מקורבי הרב עולה כי ראש הישיבה האזין לתשדירי תעמולת הבחירות בהם ישנם גם מפלגות המנוגדות לש״ס. כתחנה הפועלת ע״פ חוק, אנו מחוייבים לפרסם כל מפלגה או מועמד העומד בכללי הרשות השנייה. נמשיך לפעול לזיכוי הרבים ביתר שאת, ובטוחנו כי ראש הישיבה אינו מודע לחוקים ולכללים בהם אנו מחוייבים לעמוד.

***********************
אתמול בערב הלכתי לבית כנסת ופשוט התבישתי!
התבישתי בשביל גדולי ישראל שתמונותיהם היו על פלייר שמודיע על "ספר תורה שיוצא, אין מי שלא בא" וכל זה הזמנה לאירוע עם ה'גדוילים' הערב בירושלים לטובת 'אגודת ישראל'.
למה התבישתי?! לא בגלל ההזמנה ולא בגלל שאני לא מהמפלגה המזמינה.
פשוט כל הדרך לבית הכנסת נאלצתי ללכת בין הפליירים שלא לדרוך על פרצופם של גדולי ישראל שנזרקו בזילזול מבייש את כל מי שיש לו טיפת כבוד לרבנים, גם לא גדולים.
המסקנה שלי פשוטה. גדוילים אכן יש להם. אבל כבוד לגדוילים בהחלט שאין להם!

***********************
הידעתם? בצפת ישנה קהילה של חסידי סדיגורא התומכת בדגל התורה בבחירות המונציפאליות! גם קהילות לעלוב, ויז'ניץ ואמשינוב בצפת תומכות בדגל התורה בעיר, ואילו חסידות ביאלה תומכת באגודת ישראל, לעומת זאת למועמד לראשות העיר חסידות ביאלה בעיר צפת התפלגה לשניים.
בכתבתו המרתקת של אהרון גרנות בעיתון משפחה הסוקרת את התפלגות הקולות הצפויה בקהילה החרדית בצפת בבחירות הקרובות, למדנו כי בצפת ב"ה נוספו קהילות חדשות וחסידויות נוספות תקעו יתד בעיר, אך משום מה חסרה בכתבה התייחסות לקהילה צפתית וותיקה, קהילת חב"ד! הקהילה החרדית הגדולה בעיר ומהוותיקות בעיר לא קיימת כנראה מבחינתו של הכותב המוכשר.
וכי עיתון משפחה לא נמכר בכפר חב"ד ובנחלת הר חב"ד?
וכי שני המכולות של קרית חב"ד בצפת - סופר חב"ד ורק מהדרין - לא מחזיקים את העיתון על הסטנד בסופי שבוע?
אז מהי ההתעלמות הזו???

תגובה 1:

  1. בדבר אחד כן מאוחדים בצפת בטעם הנפלא של מאפיית ברגר,שמרלר בצפת.מאז ששמרלר חזר השרות חזר,היחס נפלא.וכולם שמחים לקנות אצל הגבאי החביב ר' משה ברגר.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.