רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

מדוע אצביע בעד משה ליאון למרות שאיני רוצה בו - האלטרנטיבה גרועה יותר

חייב אני כאן להבהיר בשביל שיבינו את עמדתי, מדוע אני משתדל ומסביר שעדיף להצביע בעד משה ליאון, בודאי שהוראת חכמינו ובמיוחד של מרן הגאון האמיתי מנהיג דורנו הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן מחייבת ואין ברירה גם אם אתה לא אוהב את ההחלטה אתה חייב לקיים אותה, אבל יחד עם זאת כדרכי אני מבקש להביע כאן את עמדתי שלי, איך אני רואה את הדברים.

ניר ברקת הוא מועמד אנטי חרדי ורע מאוד ליהודים, הוא יעשה הכל להרוס את החינוך החרדי להרבות חילולי שבת בעיר, המשך שלטונו פירושו לקבוע קביעות כאלו שבמשך שנים לא יוכלו להיפטר מהן, ולכן אין מנוס אלא לבחור באחר

את משה ליאון אני לא אוהב בגלל החברים סביבו ובמיוחד בשל הקשר שלו עם אריה דרעי שאין מסוכן ממנו מכמה בחינות. גם אם נכון שהוא לא יילך שולל אחרי אריה דרעי בענין העברת חצי ירושלים לידי הערבים ובכל זאת דרעי היכן שהוא מסתובב זו סכנה גדולה, ואם לא היה קשר ביניהם זה היה מקל על עוד אלפים לתמוך במשה ליאון

באשר לכל המועמדים האחרים אין להם כל סיכוי אז לכן חבל על הזמן אפילו לעסוק בהם

במצב הזה אין לי ברירה אלא לבחור בין נבלה לטריפה, ושוב, למרות שאני לא אוהב את הקשר של ליאון עם דרעי אין מנוס אלא להעדיף אותו על פני ברקת, מפני שהעתיד היהודי והצביון הרוחני של ירושלים חייב לעמוד בראש סדר העדיפויות, ומה שבטוח ליאון מבחינה יהודית ודתית פחות מסוכן מברקת
חיים שאולזון

6 תגובות:

  1. משה ליאון ופטרוניו הולכים לחטוף כזו מכה, שלא תשכח עד הדור העשירי.

    השבמחק
  2. אדרבא,תבוא לארץ ותצביע!!! פחדן , עכבר מבוהל שכמוך!
    ברחת כמו גוק מסומם מהארץ לפני 30 שנה וממקום שבתך אתה חושב שתוכל להכתיב סדר יום ישראלי.
    עד היום שתקתי, אבל אחרי שאתה לא גומר לכתוב נגד הרבי מבעלז, גור, סאטמר, סלונים ולהבדיל ר' שמואל אוירבך, וחושב שאתה כל יודע וקדוש ישראל. אז בוא נראה אותך נאה מקיים...אבל נואף מלוכלך וסוטה כמוך, מפחד שהורי הבנות או בעליהן- שפגעת בהן לפני 30 שנה יתבעו אותך גם בערכאות , כי אתה עובר על מצוות מבישות ומותר להם לפי ההלכה

    השבמחק
    תשובות
    1. הנה יושב לו מאחורי המקלדת איש קטן ועלוב שאת שמו הוא מסתיר ומפזר השמצות והבלים כאילו מדובר באמת לאמיתה.

      מחק
  3. ראשית אתה לא מצביע כי אתה יושב בנכר - וטוב שלא תצביע כי כמי שיושב בנכר אין לך הזכות לקבוע מי יהיה ראש העיר

    שנית - ניר ברקת הכניס את החרדים לקואליציה שלו שלא מתוך צורך (כבר היתה לו קואליציה) מתוך הבנה ואחריות לכלל הציבור בירושלים. האם משה ליאון ישלב את הציבור הלא-חרדי ?

    שלישית - מנהיגי הציבור החרדי היללו ושיבחו את המועמדים שנבחרו לרבנות הראשית - ועכשיו משנבחרו הזלזול בהם חוגג. והיכן הדאגה לכלל ישראל. או שהם ראויים - ואז תכבדו, או שאינם ראויים ואם כן למה רציתם אותם - האם הכל כדי להכניס אצבע לעין ליהודים טובים שחושבים אחרת בהשקפה ?

    שלישית - האם מאן דהוא חושב ששליחו של ליברמן לא חייב לדאוג לאלקטוראט של ליברמן - והאם מאן דהוא חשב שאלה הם חרדים ?

    רביעית - ליאון מדבר על הורדת מסים והורדת קנסות ועוד מיני אמירות. וממה תחיה העיר ? ללא ארנונה אי אפשר לספק שירותים

    וחמישית - ובעיקר - חסרה לי בגישה שלך אחריות לכלל ישראל. ר' לוי יצחק שכזה. לא שמעתי מאף נציג חרדי, לרבות משה ליאון, אמירה בדבר הצורך לדאוג לכלל האוכלוסיה, אלא אך ורק כיצד נעזור עוד לאנ"ש. זו גישה אנוכית שאינה ראויה בוודאי שלא לציבור שומר תורה ומצוות.

    ואגב, אם בהונאה מדובר - מציע שתקרא את הדו"חות בענין הצבעות כפולות וכיו"ב בקלפיות

    השבמחק
  4. שנאתו של חיים שאולה את גור מעבירה אותו על דעתו ועל דעת קוראיו.
    המקום היחיד בו נפגשו אי פעם בפרהסיה ניר ברקת ויאיר לפיד זה ב"בעולמם של חרדים".
    חוץ מזה לא ידוע לנו על מפגש ביניהם.
    מה שאינו כן לגבי משה ליאון ויאיר לפיד, הם נפגשו גם נפגשו. והרבה פעמים.
    כי משה ליאון האיש הוא זה אשר ארג וטוה את הקשר הקואליציוני בין מפלגתו של יאיר לפיד יש עתיד לבין הליכוד ונפתלי בנט – הבית היהודי.
    במוחו שלו ועל פי תיווכו נחתם הסכם זה והייתה הקשר הזה.
    משה ליאון ארג את הקשר עם החבל אשר שימשה מאוחר יותר לחבל ההדק שנכרכה סביב צאוורו של הציבור שלנו הציבור החרדי על עולליה וטפיה ומוסדותיה. מדוע מוכן חיים שאולזון בעד חופן דולרים למכור לנו איש רע מעללים שכבר גרם לנו רעות רבות וצרות כטלית שכולה תכלת? האם מה שליאון כבר עשה לנו משתוה אפילו בתיאוריה למגרעות ניר ברקת?
    אם החיסרון היחיד של ניר ברקת הוא שהצבעה בשבילו זה כמו הצבעה ליאיר לפיד שברקת לא נפגש איתו מעולם ולא הזדהה איתו מעולם ולא מצאת חיסרון אחד אחר בכהונתו כראש העיר(אתמהה?) אני משלשל את הפתק של ניר ברקת לקלפי אפילו אם האדמור מגור יורה בסוף אחרת.

    השבמחק
  5. כיוון ששאולזון אינו מצביע בירושלים, הנאום שלו כאן בשקר יסודו. שאולזון יושב בברוקלין ואין לו כל אפשרות להצביע בבחירות הנערכות בירושלים. (לא ברור אם שאולזון יכול להצביע בבחירות הנערכות בברוקלין מכיוון שלא ידוע אם הוא אזרח ארה"ב.)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.