רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

אריה דרעי קיצר את חייו של הרב עובדיה יוסף בשמנה שנים

מאת מקובל

אחד מגדולי המקובלים בירושלים זעק לפני חודש בבכי דרעי קיצר את חייו של מרן בשמונה שנים. כשמרן נפרד מדרעי הדבר הביא רווח והצלה למרן וראו שמרן מחלים ושמחה גדולה הייתה על פניו. כשדרעי חזר ראו עננה כבדה על פני מרן ושעושה זאת בחוסר רצון בולט. מרן ידע שהדבר יביא לצרות אך הלחצים והחשש מהפילוג הביא אותו להחזיר את דרעי בלב כבד. 

החזרת דרעי קיצרו את חייו של מרן גאון עוזנו בשמונה שנים, והמקובל פרץ בבכי חסר מעצורים, רק בגלל כבוד מדומה של האיש הזה מרן לא אתנו. דרעי ידע היטב כמה סבל הוא גורם למרן. ולא לחינם מרן הרחיקו. הדור הפסיד את גדול הדורות בגלל בעל יהורה, אמר המקובל.

4 תגובות:

  1. אם דרעי קיצר את חייו של עובדיה בשמונה שנים כל הכבוד לו! תארו לעצמכם שהיינו צריכים לסבול את האגואיסט המושחת הזה עד שיהיה בן 101. חבל שדרעי לא קיצר את חייו ב16 שנים, או מוטב בפעמיים ח"י...

    השבמחק
    תשובות
    1. תקשיב חתיכת מטומטם אתה תשלם ביוקר על התגובה החולנית שלך אתה מדבר על גדול עולם אוי לך ולנישמתך.

      מחק
    2. חיים! תוריד את התגובה הזאת!!!!!!!!!!!!!!

      מחק
  2. ""הדור הפסיד את גדול הדורות בגלל בעל יהורה, אמר המקובל""??!!!

    לא יודע אם לצחוק או לבכות. מזתומרת מקובל? מזתומרת גדול הדורות?

    ועוד איך, טוען חבר שלי. רוצה דוגמה? בבקשה: הרב עובדיה היה אלף מונים גדול מהמהר"ל. מה הראיה?המהר"ל עשה גולם אחד בקושי ועם הרבה שמות קדושים ורוח הקודש. והרב עובדיה?? הוא עשה בקלות מליון גלמים, כשהוא משתמש בשמות פשוטים ורוח שטות. לדוגמא: יוסי שריד, שולמית אלוני, שרון, ביבי וכו' ובכמה שמות של חיות כמו עיזה עיוורת וכו'.

    אז אין ספק שהיה לו IQ גבוה וזיכרון חזק. אבל מה עם יתר התכונות שעושות יהודי דומה לאברהם אבינו. מה עם הפרדס שבתורה. מה, רק מה אסור ומה מותר?? מה עם רוח הקודש שמובטחת לצדיקי האמת. מה עם ראיה למרחקים שהייתה לצדיקי האמת, אפילו מהדור האחרון.

    מה היה גודלו האמיתי לולא היה הופך למנהיג מפלגה פוליטית. עד אנה היה יוצא שימעו אם לא היה יוצא לחפש אתונות עם פתקים של קלפי. האם היה מוצא מלוכה?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.