רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 באוקטובר 2013

מכה קשה ואנושה למחבלים כל גדולי התורה הליטאים השתתפו ב'מועצת גדולי התורה' למרות איומי ר' שמואל אויערבך


מאת בן תורה

בכינוס מועצת גדולי התורה בבית דגל התורה בבני ברק השתתפו כל חברי מועצת גדולי התורה, הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קניבסקי, הגר"נ קרליץ, הגר"ג אדלשטיין, הגר"י שיינר, הגר"ד יפה, הגרב"ד פוברסקי, הגרב"מ אזרחי, הגר"א פינקל, הגרמ"ה הירש, הגר"י זילברשטיין, הגרמ"י שלזינגר, הגר"י עדס, הגר"ד כהן.

הבוקר הגיע שוב יוסי פטרוב במעונם של הגרמ"י שלזינגר, הגר"י עדס וניסה לשכנעם שלא להגיע למועצת גדולי התורה והלעיטם בשקרים נוספים על מה ששיקר עד הלום. אך הגרמ"י שלזינגר והגר"י עדס השיבו כי לאחר הרבה שקרים שכבר שמעו ממנו אינם מאמינים לדבריו.

בנוסף כמה בחורים הטרידו החל מהבוקר את הגרמ"י שלזינגר, הגר"ד כהן והגר"י שיינר וקיללו אותם בקללות ואיומים.

יצויין הספינים והשקרים לא מפסיקים לרגע: אחר הצהרים הגיעו 2 בחורים בוגרי גרודנא אשדוד ותלו שלט עץ על דלת ביתו של הגר"י שיינר וצילמו את השלט כדי לפרסם את דבר השלט ברבים.

ההפתעה הגדולה היתה בהשתתפותו של מרן רבי חיים קנייבסקי שיצא מגידרו הפעם ואמר כי זה עת מלחמה בעמלקים המחבלים וביקש כי יידעו כי הוא עומד בראש המערכה הזו, וכי הוא תובע מכל אחד ואחת להצביע עבור הרשימות כפי שתורה 'מועצת גדולי התורה' ולא כפי שיורו הצוררים המחבלים

יצויין כי בהחלטות 'מועצת' כתבו במפורש למי להצביע ואין יותר פתח לקונצ'ים, גם היכן שעדיין לא הוחלט תפורסם הודעה לפני הבחירות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.