רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 באוקטובר 2013

אין כוחם אלא בשקר

מאת בן תורה

במהלך כל התקופה האחרונה עדים אנחנו למסע שקרים של אנשי נצח נגד גדולי ישראל ונגד עסקני דגל התורה
הגדיל לעשות יוסי פטרוב שעובר מבית לבית עם הסרטות והקלטות ומספר סיפורי בדים שלא היו ולא נבראו
האמת כי הסיבה העיקרית לכל זה הם מאחר וכל גדולי ישראל ללא יוצא מן הכלל אומרים את דברם ותומכים בצורה גורפת אך ורק ביהדות התורה לא נותר להם אלא לעבוד בהפרחת שקרים
הערב זה יקרה שוב
במוצאי שבת האחרון הגאון רבי דוד מינצר ר"מ בישיבת כנסת יצחק בחדרה הורה לבניו להוריד את שלטי העץ ממרפסת ביתו, לאנשי נצח לא היה נעים הסיפור או אז המציאו כי לאחר שהיכו ופגעו בר"ד מינצר נאלץ מחמת הטרור להוריד את השלטים.
עומדים אנו 5 ימים לאחר הסיפור, כל ראשי הישיבות בירושלים הגיעו לכינוס למען יהדות התורה במעונו של הגרב"מ אזרחי, הערב גם יתקיים כינוס מועצת גדולי התורה בבית דגל התורה בבני ברק, ואנשי הדון והמחלוקת מפיצי השקרים נשארו ללא מענה. או אז החליטו לארגן כינוס בביהמ"ד ירחי כלה בבני ברק, הגבאים נמצאים בחו"ל, וכך אפשר לעשות מחטף.
צוות בחורים מגרודנא הקימו מטה ומתקשרים לבוגרי ישיבת חדרה בשם ועד בוגרים ובשמות בדויים אחרים ומזמינים אותם לכינוס מחאה שיתקיים הערב בירחי כלה.
מחאה על מה?
על הסיפור שהומצא ולא היה ולא נברא עם ר' דוד מינצר
השקרים היו וימשיכו וככל שיתקרב מועד הבחירות רק יהיו יותר ויותר
רק נציין כי אתמול ארגנו בחורים מגרודנא אשדוד כינוס באולמי ויזניץ בבני ברק שם השתתפו כ120 בחורים ואברכי בוגרי גרודנא אשדוד ומעלות התורה (חלקם הגיעו עם הסעות מאורגנות מירושלים ואשדוד) ושוב פרסמו במקומות שונים על כינוס לבוגרי ישיבת חברון ומיר שכידוע כל הציבור בישיבות אלו מוקיעים את הקבוצה הקיצונית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.