רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

דרעי קובר את הציבור החרדי ובמיוחד את הספרדי מסמר אחר מסמר

מאת ש"סניק

תגובה בבחדרי חרדים על ה'אני מאשים של דרעי'
הדבר הבודד שדרעי קנה לעצמו ביושר, זה שם של מושחת שמה שעומד בראש מעיניו אינו אלא תככנות וג'ובים למעגל השחיתות שלו ובאותה הזדמנות הדביק את זה לכלל הציבור החרדי. ואת הכל זורק על מרן מאור עינינו זצוק"ל.
אך דא עקא שהוא הולך וקובר את הציבור החרדי ומיוחד הספרדי מסמר אחר מסמר.
נשים מעט דברים על השולחן בלי להתיפיף, צריך לומר קצת אמת בפנים לפני שהוא תוקע את המסמר האחרון: זוכרים את היום בו הוחזר להנהגת ש"ס, כמובן ע"י קומבינה שקרים וסקרים ששיקר למרן זצ"ל, תוך איומים מפורשים שהוא עומד להקים מפלגה נגד מרן זצ"ל, עוד בחיי חיותו!!!. ביום שבו חזר מיהר ושרף את כל הגשרים עם מפלגת הבית היהודי והסית את מרן זצ"ל לקלל אותם, וגם סירב להצעת ברית מפורשת עם בנט, ואף לא טרח להשיב להם, ובכך לא הותיר להם שום ברירה, רק לכרות ברית עם לפיד בכדי שביבי יזדקק להם להקמת קואליציה, בקיצור ולעניין, דרעי חתום גם על כל הגזירות הכלכליות על הציבור החרדי, על הרדיפה, ומעל הכל על גזירת הגיוס הנוראה שאף ציערה בלי סוף את מרן זצוק"ל, ועוד היד נטויה.אבל דרעי לא נרגע עדין, כיום הוא שוב הימר נגד כל הסיכויים נגד ניר ברקת בירושלים תוך הצהרת בגידה מפורשת בו ובכוונתו להפיל את נתניהו מראשות הממשלה, ממש 'גאונות' לשמה, אך שוב הוא הימר על הסוס הלא נכון, ליברמן הלא הוא חברו לקומבינות יחד עם חיים רמון ועוד רשימה מכובדת שהמחנה המשותף שלה זה משום מה הסתבכויות כבדות עם החוק עד לשערי הכלא. ומי אוכל אותה מכל המהלכים הגסים הללו, אנו בוחרי ש"ס. שמולכים שולל אחרי לא אחר ממי שאומר בשם מרן דברים וביות מליבו.
ואת מי דרעי מאשים, את החסידים שהולכים אחרי רבותיהם שאינם דרעי במקרה, ואת אלי ישי שבזכותו התנועה קיימת ומתפתחת ושמו הטוב הולך לפניו, וזכור כמי שהרים את קרן מרן בפני העם כולו. הלא נשכיל לקחת את הדברים ונסיק את המסקנות החד משמעיות נגד האסיר ממעשיהו שהשפיל את כבודו ואמונו של הציבור החרדי עד עפר. ומעל כולם כבודו של מרן.
אחרי ה'אני מאשים' הזה, אנו בטוחים שה'אני מאשים' הקודם הוא שקר זול ולא יותר.  שבוע טוב ורגוע!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.