רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 באוקטובר 2013

ליצמן הראה לכולם איך שהוא מכניס ברקת ויוחנן ווייצמן הכריז בבית המדרש כי חובה להצביע ברקת בשביל לדפוק את הרב שטיינמן זו מצוות היום - כך אמר לו הרבי

לא תאמינו עד ליכן הרחיקו, הם עושים הכל שניר ברקת ינצח, גם ולמרות שברור שהמאבק צמוד וכל קול יכול להכריע וכי הם נוטלים על עצמם אחריות קשה, לא איכפת להם, הם אומרים כי יש להם מצוה יותר חשובה והיא לדפוק את הרב שטיינמן מפני שזה הולך בחיים של הרבי הרוצה לראות את מפלתו של הרב שטיינמן ועל הענין הזה הוא מוכן למסור את נפשו

זה לא ייאמן לאן הגיעו הדברים, יוחנן ווייצמן נציג גור לעירית ירושלים הגיע בצהריים לבית המדרש  של גור בירושלים ודיבר בפני כל מי שהיה שם וציוה למהר וללכת להצביע והורה להכניס ברקת בשל מצבו הקשה, וכשנשאל על ידי האברכים הלא הרבי לא אמר אז למה הולך לך בחיים להצביע דוקא ברקת, אמר להם ווייצמן כי הרבי אמר לו ולליצמן כי מצוות היום זה דבר אחד לדפוק את הרב שטיינמן כל הצבעה שהיא נגד הרב שטיינמן זו מצוות היום ולכן על כל אחד למהר ולעשות ככל שהוא יכול להצביע נגד הרב שטיינמן זו המצוה של היום

בפנימיית ישיבת גור תלו הבחורים שלטים הצביעו ג וחיים אפשטיין זה היה לפי שווייצמן הגיע והורה להצביע ברקת על פי הוראת הרבי מפני שהמצב של ברקת בסכנה וצריכים להצילו מפני שאם חלילה ליאון יבחר זו תהיה בכיה לדורות הרב שטיינמן ינצח ואין דבר חמור וקשה מזה לגור

14 תגובות:

  1. איך אפשר להסביר את גור, תפארת החסידויות, כל האדמורים הלכו על בהונות רגליהם ליד אדמורי גור, הם היו סמל לקדושה והתעלות והיום הם בתחתית שבתחתית. לא נעים להגיד אבל המיץ של הזבל של החרדים? איך הם נפלו כל כך? איך זה קרה? ואיך לא קמה לה קבוצה ענקית מאותה חסידות מפנה גב לחסידות הזאת וואומרת שלום שלום ולא להתראות.

    השבמחק
    תשובות
    1. לשמוע את מוטי לביא מתבכיין יחד עם דרעי על אלעד זה תענוג אך איזה תענוג לראות את מוטי לביא אומר זה לא נגמר עד שזה נגמר ואיך הוא שואל אם יש חיילים באלעד ובלה בלה בלה ומנסה בכח להזיק ולחטוא לאמת שפרוש ניצח מוטי לביא 17 הכתבות שהכנסת נגד פרוש לא עזרו לך מוטי

      מחק
    2. ועוד דבר חיים איך לא העלת שום כתבה??? על זה שהגורים לאחר כל הטרור שתלשו שלטים של פרוש בבית שמש הלכו והלשינו עליו למשטרה על זיוף? איך הם מגלים את השיטות שלנו למשטרה?????????
      עוד דבר לשמחתי ליאון נפל רק בגלל דבר אחד אריה דרעי הבריח ממנו מצביעים (שדרעי קיבל מפלה כפולה באלעד וירושלים-חוץמבית שמש ששמה משה הצליח עצמאית בלי קשר לדרעי לנצח דרעי נכשל כישלון חרוץ!!!!) אבל מה שמרגיז אותי שיועצים חרדים מ"שלנו" כאבריימי קרויזר וכמוהו הצליחו לצערי!!! לפלג את הציבור החרדי שהצליחו להריץ את טוב ונצח-"בני תורה" בני תורה במרכאות של קבוצת העסקנים שמתיימרים לייצג את גדולי הדור על כל פנים לצערי חיים הם הצליחו לפלג אותנו מבפנים חרדים משלנו בגדו בנו!!! למען כסף!! איפה הערכים? איפה האמת? הכסף יענה את הכל? ונחזור לעניינינו הצליחו אנשים משלנו עם ברקת לממן את טוב ובני תורה בלי שאף אחד שאל מאיפה הכסף ולצערי הצליחו לצרף את בעלז למושחתים שבאנושות הגורים

      מחק
    3. לצערי הם לא נפלו, הם התרוממו, לא רצו להצביע לפי תכתיבי הרב שטינמן,דרעי, ליברמן ופורוש. זכותם להחליט מי יותר מוצא חן בעיניהם כמו זכותם של הנ"ל.
      אני עשיתי אתמול ככל אשר הורוני רבותי בבחירות הקודמות לתת יד למועמד החרדי ביותר שזה אפשטיין,ולא למשה ליאון החובש כיפה סרוגה.
      האם משהו השתנה מהבחירות הקודמות בהוראה? לדרעי אין את הגבוי הרבני של הרב עובדיה ז"ל ולכן אין לו דעת תורה. הרב עובדיה לא ידע שחיים אפשטיין ישאיר את המועמדות עד הרגע האחרון.
      שאפו לגור ולבעלז שדואגים לאינטרסים שלהם. כל אחד עושה אותו דבר באיצטלא של דאגה ציבורית. הם לפחות אומרים אמת. אנחנו אשכנזים ורוצים אשכנזי. לא מעונינים בספרדי הזה שחבר לרוסי. אם דרעי הוציא את השד העדתי באלעד, הם עשו זאת הפוך בירושלים.
      וכל אותם אלו שאומרים שלום ולא להתראות או היו בשמים לראות למה הרב רויטמן נפטר, מי מפריע לכם לעשות זאת - ז"א לפרוש מהקהילה שלכם?
      יהיה לכם יותר טוב וגם לקהילה.

      מחק
  2. כחסיד גור אני אכן אומר בקרוב שלום ולא להתראות

    השבמחק
  3. על אלה אני בוכיה, על חסידות מפוארת שהיתה הטופ של החסידות בארץ האדמורים בגור היו זרקור לכל האדמורים להמשך דרך התורה והחסידות והיום בגור הכסף והמנעמים הם נר לרגליהם. אין אדמור אחד שמתחשב בדעתו של האדמור מגור. החסידים הפכו לבדיחה.

    השבמחק
  4. אדון ליצמן = אדון ליצן. אני לא יכולה שלא לכאוב בזעקה גדולה את הזלזול של העסקונה ברבנים, לראות את הרבנים גדולי הדור וענקי רוח, משמשים ככלי משחק בידי פוחזים קלי דעת, בידי אנשים שכל מה שעומד לפני עיניהם זה שליטה שררה כבוד וכח.

    ואני לא אומרת שאין שליחי ציבור נאמנים, אני לא אומרת שהאזרח הקטן לא צריך את העסקן שיסייע לו בכל מיני תחומים, אני רק אומרת, שהמטרה לא מקדשת את האמצעים והרבנים.

    זה ירוד, זה נלוז, זה נאלח, זה דוחה, זה משפיל, זה האנטיתזה של חינוך וזה בעיקר חילול ה' ענק.

    בשולי המערכה. אתן חומר למחשבה לכל אותם בעלי כח להזיז הרים ולעקור עצים, אולי.. אולי יש פתרון לביזיון הזה, לפתרון הזה קוראים "פריימריז".

    לו יצויר שיהיה פריימריז במגזר החרדי, כאשר כל המגזר החרדי הוא הוא זה שייבחר את נציגיו, או אז נהיה כח אדיר מלוכד למען מטרות נעלות ונשגבות לכלל המגזר, ואל דאגה, כל חולי האקשן בעלי הדעה הכח והיצירתיות, יתעלו את כוחם זה יחדיו ללחום את מלחמתה של תורה, ללחום למען האינטרס של כלל המגזר - נגד אלו שמתיימרים לכלותינו.

    חבל שאנחנו הורסים ומפלגים את עצמנו מבפנים. יכולנו לבנות ולהבנות.

    השבמחק
  5. עם כל הכבוד לנכד החשוב של הרב שטיינמאן, גור לא חייבים להתכופף אליו.

    השבמחק
  6. הרב חיים די למשטמה מה עם בעלזא שבאופן מפורש כל חסיד אומר לך שמתי ברקת מה שאין בגור !!! ואני מדבר וכותב לך אחרי ארבע וחצי שעות של שיטוט ברחובות ירושלים ! ומה עם באיאן סלונים ונאמני הרב אויערבאך שלקחו שבע אלף קול
    זה לא קשור לקבוצה זה ענין שנפל בציבוריות החרדית אי ציות לגדולי ישראל בדיוק כמו פורוש בבית שמש שאין ולא היה לו אף רב מאחוריו בתחילת המאבק
    אחד מקוראיך הנאמנים

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק ההיפך !
      אם אגודת ישראל היתה מתייצבת כגוף אחיד מאחורי אדון ליאון הוא היה ראש העיר הבוקר, הבעיה היא, שלא הצליחו לשכנע שהמועמד יותר טוב מהאחר, ועם כל הכבוד לפורוש ודרעי כל אחד מסיבותיו הוא, גדולי ישראל לא יצאו מגדרם למענו, ולכן הוא הפסיד, הכישלון הוא המועד ומי שעמדו מאחוריו,
      גדולי ישראל הוכיחו שוב שללא התגייסות חרדית מקיר לקיר אף מועמד לא יצליח להכתיב את סדר יומם של החרדים,
      עצם העניין שליאון את פורוש את דרעי לא הצליחו לאחד את גדולי ישראל מאחורי המועמד שלהם, מציג את רפיסתם וחוסר שליטתם בכל הנוגע לפוליטיקה פנים חרדית, ועדיף שיסיקו מסקנות ומהר,
      יגידו הציניקנים שהכל היה אינטרסים של אדמו״ר זה או אחר על מגרש או שטח שהבטיח להם ברקת, נניח לרגע שזה נכון, אז למה הצד האחר לא הבטיח מגרשים ושטחים ככל אשר יושת עליו האדמו״ר ?! אתמהה ?
      הרי להבטיח לא עולה כסף ? וזה שוב מבליט את חסרונם של ממריצי המועמד שלא הצליחו לאגד את הציבור החרדי כגוש אחד סביבם.

      מחק
    2. לפני חודש שאולזון התחייב שליאון יפול בירושליים בגלל שדרעי תומך בו אז שאפו לשאולזון

      מחק
  7. נס גדול שברקת ניצח, אפשר לעשות את חג הגאולה כמו י"ט כסליו, היום שבו החבדניק הנואף שנולד מזרע פגום משתולל כמו חיה פצועה.

    השבמחק
  8. שני פושעים (דרעי וליברמן) מייבאים מגבעתיים מועמד לראש העיר ירושלים ואתה (ואחרים) הופך את זה לעניין של קודש קדשים. טוב שליאון הפסיד. השפיעות ניצחה.

    השבמחק
  9. אם היתה התגייסות חרדית מקיר לקיר, אז תופעה הפוכה היתה מתרחשת של חילונים נגד, בדיוק הסיפור של הבחירות שעברו.
    תפסיקו לחשוב שאתם חכמים יותר מליצמן או מהגרערר רבה, הם פוליטיקאים שפיצים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.