רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

מוסרים - גור העבירו למשטרה מידע על החסידים החרדים מ'כח' כי הם מחזיקים תעודות זהוי ועצרו אותם - פשע חמור

אקדים כי בכל השנים התנגדתי לשיטה הזו של להשתמש בתעודות זיהוי של אחרים, דעתי היא שצריכים לנהוג כחוק גם במחיר של כמה קולות פחות. אבל במי שאני עוסק כאן הם לא מאלו שושמרים על החוק מפני שכשאר הדבר טוב להם הם עושים את אותו דבר

פשע חמור קרה היום בבית שמש. חסידי גור שחששו מאוד מ'כח' הירושלמים והכלל חסידי הם עשו הכל להכשילם ולא הצליחו, הם השיגו לבד 2 מנדטים, בעוד שגור עם בעלזא וויזניץ יחדיו השיגו את אותו מספר מנדטים, דבר שמוכיח כי הכח הירושלמי הוא הכי חזק בעיר, ולכן חשוב היה לגור שיכשלו ויאבדו מנדט לפחות, ופנו למשטרה הלשינו על הכלל חסידי והירושלמים כי הם משתמשים בתעודות זהוי של אחרים, אחד מאנשיהם בקלפי ארב לאשה שהגיעה עם תעודת זהוי כזה הזמין משטרה שעצרה אותה וגילתה בבית מאה תעודות זהוי מוכנים ככל הנראה להצבעה

בסופו של דבר מה שביקשו גור הם לא השיגו מפני שהירושלמים הכניסו 2 מנדטים, אבל מעשה חמור או יותר נכון פשע חמור עשו במסירה, חסידי גור שוכחים שאם הענין הזה של מסירה יהפוך להיות קל, מספר היושבים בכלא מחסידי גור לא יהיה קטן

4 תגובות:

  1. שקר וכזב סתם עלילת דם
    אני לא גערער וגם אני אם רבי האדמו"ר מבעלזא-מכנובקה לא היה מורה לי להצביע 'ג' הייתי מצביע 'כח' אבל זה סתם רשעות להפיל הכל על גור

    השבמחק
  2. כבוד ר' חיים

    תענה על האמת

    אם הסיפור היה הפוך שסיעת כח היה מוסרים אנשי גור על שהם מזייפים תעודת זהות מה היית אומר

    אני יכול לענות בשמך היית כותב בערך מלים כאלו

    אנשי סיעת כח, לא נכנעו לשפלות ונבזות של אנשי גור, ומסרו להמשטרה את אלו שזייפו, אין ברירה אחרת, ככה צריכים לעשות אם רוצים יישרות ואמת ודמוקרטיה

    תודה ר. ל. תושב בית שמש

    השבמחק
  3. העובדה שגור הלשינו נכונה כמו העובדה ש"כח" קיבלו 2 מנדטים
    באותה מידה אנחנו מאמינים גם למה שאתה מפמפם אותנו כל היום שהרב שטיינמן הוא גדול הדור
    אתה טועה ומטעה את כולם. תוקע חץ ומסמן עיגולים סביבו בלי לבדוק עובדות בסיסיות.
    לא מתאים לך חיימקה
    לפחות על ידי זה כולם יודעים באיזו רצינות להתייחס אליך

    השבמחק
  4. אני רק שאלה:
    הרי בדברי הרמב"ם שהבאת את תמונתם כתוב במפורש שמדובר במי שמוסר ישראל ביד גויים. אם כך, מדוע נחשב הדבר ל"מסירה"?
    לכל הדעות שאני מכיר, ממשלת ישראל אינה ממשלה של גויים אלא ממשלה של יהודים, אפילו אם אינה כפופה לחוקי ההלכה. מי שמתחייס ליהודים שלא הולכים בעקבות אותה הפסיקה כאל גויים מוציא את עצמו לטעמי מן הכלל והופך את יהדותו לכת.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.