רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באוקטובר 2013

המחבלים פרעסערים אוכלי פיצות ונבלות

מאת מוטקע בלוי

"שאותם פרעסערים [בני תורה] אוכלי פיצות עם קטשופ,הם יעיזו לדבר בקדוש עליון, מאז עומדו על דעתו לא ראה דמות אשה, שלא ממשפחתו, כידוע, דברים מופלאים שהיה בזמן הגלות בשוויץ, איזה דרגות, עליו הם מדברים? עליו מסוגל היום השבאבניק ישעיהו ווין לכתוב בעיתון שלהם הפלס שנערים פוחזים מנהלים היום את דגל התורה, כשהוא מצהיר עוד מעל כל במה שהוא יודע מה נעשה שם, אנחנו כל אנשי דגל התורה ללא יוצא מן הכלל, מהתחלה ועד היום, אף אחד לא עזב, כולם ממשיכים בדרך, ויש לנו הנהגה והכל, יקומו קבוצת שבאבניקים עם אנשים ממורמרים והם רוצים להרוס את הכל, אני עוסק בחינוך, זה הורס את החינוך שלנו, מה זה הנהגה, אבי כשהיה בחינוך העצמאי היה צריך לקבל הכרעות קריטיות, בתי ספר, חינוך עצמאי, הצלה, לאן הוא היה מגיע, מי נושא על גבו את הכל, של לב לאחים, ערכים, כל הכוללים כל הישיבות, יפער את פיו אותו חוצפן נתי גרוסמן שהוא קורא להרב שטיינמן באחת ההזדמנויות הרב של השבאבניקים כן כן הרי הרב שטיינמן דואג גם לאותו נוער שלא הצליח בישיבות וצריך לדאוג לו בדרך התורה, ואנחנו מקבלים אצלו תשובות להכל, הכרעות להכל, מי אני שאני יבוא ויאמר את זה, ועתה אותו גרוסמן החוצפן הזה, שלקח את העיתון שהקמנו בדם והשתלט עליו, ועשה לעג וקלס מגדולי ישראל עד אשר הושלך משם, ונסע לרבנים לדבר נגד מרן ראש הישיבה הרב שטיינמן, ולא התקבלו דבריו, והוא מנסה כבר שנים רבות לעשות דה לגיטמציה לגדולי ישראל, הוא יחליט, מה הרי כבר ידוע מה הוא כתב בכתב ידו על מרן רבינו הרב אלישיב זצ"ל יש שמועה שאומרת שהוא כתב בכתב ידו, אני עשיתי אותו לגדול ואני יוריד אותו, זה החוצפן הזה יוביל את ההשקפה, מי זה מה זה, ובכלל מה הם יוצאים היום, לאן הם יוצאים היום, עיתון 'הפסל', כמו שאברהם אבינו שבר את כל הפסלים, צריכים לדעת כולם בישיבות הקדושות, שאסור להכניס את הפסל הזה הביתה, צריכים לשבור אותו כמו שאברהם אבינו שבר את העבודה זרה של תרח, זה נורא ואיום, זה מכניס קלתרס נוראה, זה מכניס קרירות נוראה בהשקפה, זה יותר גרוע משבועונים וזה יותר גרוע מידיעות אחרונות  ומעריב, מי שרואה את זה, אני לא רואה את זה, אבל יהודים נטבעים, זה נורא ואיום, זה דרך התורה, זה תורה? זה כבוד לומדיה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.