רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

בני משפחתו של ר' חיים מברכים על פירות, "בורא פרי ה..." כדי לא לעצבן את הרב.

בפרשת השבוע מסופר שאברהם אבינו "יושב בפתח האוהל תחת ה"עץ"  והנה באים מולו שלושה ערבים-מחבלים באים מולו. מה עושה אברהם? מוציא להם לשון

המועצת החדשה; הרבנים שמואל ועזריאל אויערבך, ברוך שמואל ואשר דויטש - כי הכל נשאר במשפחה.  נתמכים; הרב שמואל מרקוביץ - כי הכל קשור לאותה ישיבה.

צלם בהיכל: זעזוע: בשבת בבוקר בביהכנ"ס שומרי החומות ברמות כאשר פתחו את הפרוכת  הזדעזוע המתפללים לראות כי תלוי עליו שלט של "עץ", וכך היה בכל השטיבלאך בבית הכנסת, תושבי השכונה מחאו נגד אברך המשתייך לעץ שככה"נ תלה את השלטים.

ישראל כהן בכיכר; סדק בתמיכה החסידית בשרוליק פרוש באלעד! במודעה שנתלתה בבית המדרש הגדול של חסידות ויז'ניץ מטעם הוועדה שמינה האדמו"ר, נכתב כי לאחר שדרישותיו של האדמו"ר לא כובדו עד כה, אין עדיין החלטה מוסכמת לגבי תמיכת חסידי ויז'ניץ לגבי זהות המועמד לראשות העיר.

כל האמת: דרמה! חבר מועצת חכמי התורה הרב שלום כהן במתקפה חמורה נגד רדיו קול ברמה ״הם שקרנים. צריכים לסגור אותם״ האזינו להקלטה מהשיעור הערב.

מועמד לראשות בית שמש אלי כהן הוציא את סרטונו לפני שבת שהרב עובדיה בירך אותו לפני שלוש שנים "בכל אשר תעשה תצליח" וכך יש סיכוי לגבור על אבוטבול

הסערה הגדולה מדברי הגר"ש כהן נגד קול ברמה: ציטוטים נוספים: "בזמן האחרון מה זה קול ברמה? זה כמו הקינה של תשעה באב, הם שקרניים מדברים נגד ש"ס, כל מה שיכולים להכפיש הם מכפישים, צריך לסגור אותם".

בכיר בש"ס על דברי הגר"ש כהן: "הרב כועס שהתייחסו לפגיעה באלי ישי, הרב רתח כשהשמיעו את השיר שהולחן לכבודו של אלי, מרגע הפגיעה באלי ישי בעצרת, הרב רתח שהרדיו מייחס לזה חשיבות". 

רדיו קול ברמה: נדהמנו לשמוע את דבריו של הגר"ש כהן על התחנה, הרב אמר בדבריו כי התחנה פועלת נגד ש"ס, מבירור עם מקורבי הרב עולה כי הרב האזין לתשדירי תעמולת הבחירות בהם ישנם גם מפלגות המנוגדות לש"ס

שר השיכון אורי אריאל וסגן שר הדתות בן דהן ששהו השבת ברחובות, השתתפו בטיש של האד' מקרעטשניף והשלום זכר לנין האד' מקרעטשניף תו"א ודז'יקוב.

האד' מסלאנים הורה לחסידיו בבית שמש לעזוב ממחר את העבודה והכוללים ולצאת לפעול למען בחירת אבוטבול, ההוראה גם לקנאים שבין החסידים.

יוסי אליטוב בטוויטר: הבחירות בירושלים: נכון לערב שבת, חסידות גור תאפשר לחסידיה בחירה חופשית לראשות העיר. לא תצא הכרזה, גלויה או סמויה, לאף אחד משלושת המועמדים. ~~|~~ ראש עיריית צפת אילן שוחט יצא כעת ממעונו של האד' רבי דוד אבוחצירא שבירכו: "יהיה לכם הצלחה גדולה ביום שלישי, תזכו עוד שנים רבות לכהן כראש עיר".

אלפים באולמי תמיר, בהשתתפות מרן הגר"ח קנייבסקי ומרן הגראי"ל שטיינמן. הלוגו על הבמה: כשצריך ישועה, כשנזקקים להכרעה - זקניך ויאמרו לך.

גפני בכנס בתמיר: השטן ראה שאין נושא שלא נלחמנו עליו ולא התפשרנו בו, כשראה שאין דרך לפצח את הנציגות החרדית - הטיל בנו מחלוקת.

הגר"ד כהן בכנס בי-ם: "אנחנו שוקקי דם מהפילוג שנוצר, אבל אנחנו כאן כי עיני העדה באים הנה והורו לבוא הנה ואנחנו תמיד מצייתים לגדולי ישראל שמכוונים את כולנו"

אתר חב"ד און ליין: בית המשפט אסר על תנועת שגב בתל-אביב להפיץ עלון שיצא לאור בשמם והתחזה לעלון חב"ד שיחת השבוע.

הגרמ"מ פקשר רב חסידי ויזניץ באלעד נואם בעצרת: אלעד נמצאת במצב רוחני קשה וחייבים לפעול ולהצביע עבור הר' ישראל פרוש.

הגר' ברוך עוקשי רב קהילת תימן באלעד נואם בעצרת: אני מביע בזאת את דעתי בשם כל רבני תימן שחייבים  להצביע עבור הר' ישראל פרוש וזאת דעת תורה!

דרמה! מרן הגר"ח קנייבסקי בהגיעו לאלעד חתם לאחר הברכה על מכתב לפרוש בו נכתב: "כל תושבי העיר אלעד חייבים לתמוך ולהצביע עבור הרב ישראל פרוש וכל מי שמצביע למועמד אחר הרי הוא פוגע בתוה"ק וחכמיה".

עוד ממכתב מרן הגר"ח קנייבסקי לפרוש: "וכל המצביעים כרצון חכמים יתברכו בכל הברכות הכתובות בתורה ויראו בנים עוסקים בתורה ובמצוות בעזהית"ש" על החתום - חיים קנייבסקי.

דרעי בערוץ 10 בראיון לדרוקר ונדב פרי: "מצביעי ש"ס הספרדים ."אתה יכול לשחק איתם לאיזה כיוון שאתה רוצה" אלי ישי שיבש את מוחם והפך אותם ללאומנים  קיצונים בנושא הסודנים אני ישבש אותם באלעד ויספר להם איך קיפחו אותם בעמנואל למרות שאני ההיתי השושבין הראשי בהסכם עם האשכנזים הגזענים בעמנואל. אולי כך אמשוך אותם לויקטור קריספל...

בעקבות דבריו של פרוש בקול ברמה בהם רמז כי מרן לא התחשב במנחם פורוש כשהקים את ש״ס. תקף הערב הגר״ש כהן את קול ברמה שהשמיע את דברי הבלע ואמר כי צריך לסגור את התחנה!

מקורבי הרב שלום כהן: הרב התבלבל, הוא התכוון בכלל לרדיו קול חי על זה שפרסמו שמועצת חכמי התורה מתפרקת

ע"פ הוראת זקן אדמו"רי אגודת ישראל האדמו"ר מויזניץ מאנסי, הוכרז בשבת בבית המדרש ויזניץ מאנסי בעיר בית שמש להצביע עבור סיעת 'כח' ולמועמד לראשות העיר משה אבוטבול.

ריבלין בפילפוליטיקה: בני הגר"ע נפגשו עם האד' מבעלזא וביקשו ממנו לתמוך בליאון, ביום א' תצא הכרזה, הערכה: תמיכה בליאון.

משב"ק האדמו"ר מבעלזא הרב שמעון וואלף קליין הגיע כעת לאכסניית האדמו"ר מויזניץ השוהה במונטריאל לנתינת שלום.

קריספל מבקש לדחות את הבחירות לטענתו הרב עובדיה הבטיח לו שיבוא לתמוך בו בעצרת ענק באלעד ומאחר  ומר"ן נפטר לא התכונן כראוי ועדת הבחירות תדון מחר בבקשתו אם להענות

יהודה אזרד אחד מחביבי דרעי, נודה ע" י הרב עובדיה לפני כמה שנים, ביחווה דעת.  ללווית הרב, דרעי הביא את אזרד כאמרגן האירוע. זה לא יצא ועל, מאחר ומשה, בנו הקטן של הרב"השתולל".  מישהו דיבר על לקיים את צוואת מר"ן.

הרב פינטו בהודעה דרמטית רבי חיים ויטאל זצ"ל רבי שלמה בן שבת זצ״ל ורבי שלום שבזי זצ״ל קבורים בקרית מלאכי כלשונו אני הבאתי את עצמותיהם לקרית מלאכי

הגאון רבי שלום כהן בלווין: כמו שעל אברהם אבינו אין קושיות כך גם על מרן זצוק"ל אין קושיות, כל מי שמקשה ומספר כל מיני סיפורים הוא רוצה להכשיל את הרבים, בדבריו אף תקף בחריפות את הרב אמנון יצחק.

הגר"ש כהן בשיעורו: משה ליאון היה אצלי הערב ראיתי שהוא אדם טוב. הוא זכה שהגר"ע סמך עליו את ידיו. הוא בן עדתנו וכולנו חייבים להצביע עבורו. זה מה שילווה אותנו לשמיים.

תגובה 1:

  1. הכל טוב, חוץ מזה ששלמה חדד המועמד החרדי לעיריית צפת המקובל על הרב שטיינמן וכל גדולי הדור קיבל אף הוא לפני קצת זמן ברכה מר' דוד שיהיה לו ברכה והצלחה ומזל-טוב.
    אז שינסו לקשקש הכל בשביל להתיר את הטרף...............

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.