רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 באוקטובר 2013

בוקה ומבולקה בקהילת חב"ד בעמנואל


מאת חב"דניק

מהומה רבתי בקהילת חב"ד בעמנואל בעקבות הנייר המלוכלך שהפיץ יורם שפיר הזקוק לרחמי שמים מרובים שהוצב במקום הראשון ברשימת חב"ד למועצה. הרב חיים קיזנר רבה של קהילת חב"ד המקומית נשמע אומר היום בשיחה אישית ופרטית שהוא לא יודע מה יהיה ולאיזה תהומות יגרור אותו אפרים מלוב האיש.

כדי לתת רקע לסיפור ההזוי הזה, נספר שאפרים מלוב שהתמודד לפני 5 שנים לראשות המועצה ולאחר הבחירות מכר את נשמתו לשטן ובגד ברוב תומכיו. לקראת הבחירות הנוכחיות ולאור הבנתו שרוב קהילת חב"ד לא תתמוך בו, בחר מלוב להעמיד במקום הראשון את יורם שפיר הזקוק לרחמי שמים מרובים ולקחת ממנו צ'ק על סך 50,000 ש"ח כבטוחה על ההסכם שחתמו ביניהם ולפיו במידה במידה ויבחר נציג בודד לרשימה, אזי יורם שפיר הזקוק לרחמי שמים מרובים יפרוש מחברותו במועצה. פתח סוגריים: מסתובבים בשוק עשרות צ'קים ללא כיסוי של יורם שפיר הזקוק לרחמי שמים מרובים. סגור סוגריים.

מלוב הצליח לשגע את הרב קיזנר ולהכריח אותו להסכים להעמיד במקום הראשון את הזקוק לרחמי שמים מרובים, וכעת יצא העגל הזה - עלה לו השפיר לראש. הזקוק חשב שעל ידי הטינופת הרגילה שלו אותה הוא פולט בכל שישי בסאונה (מה לעשות, בחושה של משיבת אין סאונה אז צריך להתפלח למקוה של הפדופילים) הוא יצליח לגרוף הון פוליטי. אך אויה, ראו מה קרה? אך אחד לא חולם להצביע לו והרב קיזנר שוקל להעמיד את מלוב במקומו על כך שהושיב אותו לצד טיפוסים מפוקפקים שכאלו.

הרב קיזנר גם גילה את מי העמידו לו ברשימה במקום החמישי וד"ל. מעניין שעם זה אין לזקוק לרחמי שמים מרובים שום בעיה.

עזרא גרשי קרא היום למלוב ודרש ממנו הסברים לעובדה שרוב קהילת חב"ד מצהירה בגלוי כי לא תתמוך בו אלא באליהו גפני, ומלוב קשקש תירוצים ובלבולים. באמצע השיחה ינון חריר דפק על השולחן ואיים על מלוב בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שאם הוא לא מצליח לנקות את הליכלוך - כל ההבטחות וכל הסיכומים לא יכובדו. מלוב בתגובה הגיב בצחוק מביך. עזרא גרשי נשמע היום באומרו: בקצב הזה גפני ינצח אותי בפער של 200 קולות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.